Entisenä Windows käyttäjänä olen nyt pyöritellyt pimeänä perjantaina ostamaani Nokia 6.2 Androidia kaksi päivää. En ole kovin pitkälle päässyt kun en löydä laitteesta "asetukset " nappulaa jotta pääsisin eteenpäin. Voisitteko ystävällisesti neuvoa missä se on, miten sen saa näkyviin?
Missä on Nokia 6.2 asetukset näppäin
Anonyymi
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ei ole Nokiaa, mutta jos asetukset ovat samanlaisia... eli valitse oikealla alhaalla monta pistettä sisältävää painiketta. Ja sieltä pitäisi löytyä asetukset kuvake (rattaan kuva)
- Anonyymi
Sieltähän se löytyi! Ei ollut tosin näkyvissä vaan piti vierittää sivua ylöspäin niin alta ratas löytyi. Suuret kiitokset!
- Anonyymi
Sieltähän se löytyy mistä kaikki muutkin sovellukset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745