olen 17 vuotias neitsyt muija ja olen koko ajan todella kiimainen. Haluaisin päästä joko miehen tai naisen kanssa harrastamaan seksiä. Maksimissaan noin 35 vuotta kummallakin ja tahdon tarkentaa etten ole koskaan edes suudellut, (pillua olen nuollut).
Valmis matkustamaan Helsinkiin viikonloppuisin tai vapaa päivisin.
Olen 175 pitkä ja 80 kiloa, joten olen pyöreä. Pilluni on aina märkä, joten sinne on helppo työntyä. Persettä en anna, mutta olen muuten todella kokeilun haluinen. Laita viestiä kik Jokutyyppivaan12
Naista tai miestä neitsyelle
Anonyymi
12
601
Vastaukset
Moikka
Tule helsinkiin , voidaan tavata.- Anonyymi
Missä päin olet?
- Anonyymi
Saima4404 kirjoitti:
Miten sain yhteyttä sunkans?
Suksi hornaan pirihoro
- Anonyymi
Saima4404 kirjoitti:
Miten sain yhteyttä sunkans?
Et mitenkään pershoro
- Anonyymi
Varmaan myöhässä oon mutta jos en ni oisko kiinnostusta 18v ja neitsyt poika ei tuntuisi niin pahalta vaikka ei osaa mitään tehä
- Anonyymi
Ööhöhöö painu kotias kasvamaan tissiposki
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712