Tunteita senkin edestä...
Hyvä työpäivää rakas 😇
Järki puuttuu
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin hänelle. En malttaisi odottaa että nähdään taas.
- Anonyymi
Samat !
- Anonyymi
Jaksat sitte mies leikkiä!
- Anonyymi
Ei aloittaja ole mies.
- Anonyymi
En osta tätä. Pidä tunkkis.
- Anonyymi
Hänellä, miehellä, oli taas hyvien tunteiden sijaan kosolti pahaa sanottavaa.
- Anonyymi
Sama ajatus. Muks tää on tämmöstä. Tai tiedänhän minä ja ymmärrän, mutta miks en jaksa hyväksyä totuutta.
- Anonyymi
Joskus voi puuttua muutama hyvä sanakin, edes muutama . . .
- Anonyymi
Niin voi, on tullut huomattua.
- Anonyymi
Kauniita unia rakas 😴
- Anonyymi
Kauniita unia, nuku makoisasti <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia, nuku makoisasti <3
ZZZ
- Anonyymi
Ihanaa tiistaita rakkaani 💞
Horoskoppikin on puolellasi...vaikket siihen uskoisikaan- Anonyymi
Taas on aika kiivetä yöpuulle.
Nuku hyvin, minäkin yritän 💌💤
- Anonyymi
Onko nää ihmiset ketjussa jotenkin elämästä syrjäytyneitä vai miks ne puhuu tuntemattomille noin ja piirtelee sydämiä.? Vai järkikultako on vaan vähissä.?
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Luultavasti niin jos ajattelet että ketju on avattu juuri sinulle.
Eihän tuosta kommentista sellaista käsitystä saanut, siinähän vain ihmeteltiin ihmisten
leikkimistä palstalla ja uumoiltiin syytä siihen.
- Anonyymi
Ketjuun.
Hyvää keskiviikkopäivää.- Anonyymi
Samaa toivotan minäkin sinulle ja muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806