Noin 6 vuotta sitten istuin kahvitreffeillä Rauma Prismassa Kaarolla asuvan miehen kanssa. Musta maasturi, jos oikein muistan. Koira kotona. Haluaisin tietää mitä hänelle nyt kuuluu.
Etsintäkuulutus
8
486
Vastaukset
- Anonyymi
Niin koiralleko?
- Anonyymi
Tietysti, varsinkin jos koira on hän eikä se :)
- Anonyymi
Minä olen Hän ja vaimo pitää minua kuin koiraa. Haukutaan täällä toisiamme päivät piiitkät ja muutkin.
- Anonyymi
Hyvin memee. Sininen pyyhe lasioven päällä, kuuma kiuas oven takana. Runsasmuotoinen ja ikimuistoinen saunomistilaisuus menossa.
Kunhan riisun tämän mustan neuleen ja pöksyt niin voin astua suotaan kuumille lauteiile ja se on siinä. Poikuus menossa.
- Anonyymi
Kaarolla myös mies ja lammaspareja.
- Anonyymi
Kyllä raumalaisten kelpaa. Lampaita äiteen oomme kaikki porsaat jouluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raumalaisten kelpaa. Lampaita äiteen oomme kaikki porsaat jouluna.
Nimenomaan bää bää. Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto. Näin muumimaailmasta katsottuna
- Anonyymi
Miehet on typeriä. Saunan taakse, sillä se hoituu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764