Manhattanilta paikallinen kertoi lukeneensa mielenkiinnolla kertomuksiani ja fantasioitani tällä palstalla. Palkinnoksi hän lupasi antaa 1000 pulloa hienointa Melbournen viskiä.
Kuitenkin nyt näyttää siltä että lähetys olisi jäänyt tulliin ja hän pyysi 2000 dollaria tullimaksuja varten. Olen pikavippejä ottanut koska tuntuu että tuo hinta tuntui erittäin halvalta joka tapauksessa, kaksi euroa viskipullolta. Nyt hän pyysi 1000 dollaria takuisiin, koska sammui paikallisessa pubissa ja poliisit kävivät noukkimassa hänet.
Alkoholin saanti
Anonyymi
1
68
Vastaukset
Onni potkii oikein syylingit jalassa! Hintahan ei toistaiseksi ole kuin kolme egeä per lesti. Mainitsiko kauppalankosi minkä kokoisista pulloista on kyse? Etkö voisi laittaa hänen yhteystietoaan meille muillekin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745