amazing race
8
3086
Vastaukset
- Minä vain
onpa uutinen, olit varmaan oikea järjen jättiläinen omasta mielestäsi kun tälläisen asian paljastit...Oikein vuosisadan skuuppi *taputtaa*
- Amazing Race 5
Et silleen. Haluatko tietää vielä Amazing Race 5:n voittajaparin?
- Minä vain
Amazing Race 5 kirjoitti:
Et silleen. Haluatko tietää vielä Amazing Race 5:n voittajaparin?
Voi hyvänen aika....
Ei vaadi kovin paljon älyä käydä katsomassa nuo voittajat sarjan kotisivuilta. Myönnän että olen itse käynyt katsomassa ne jo aikaa sitten. Joten siinä suhteessa nuo sinun "PALJASTUKSESI" ovat yhtä tyhjän kanssa, niinkuin sinäkin.
Pitää olla jotenkin vajaa-älyinen jos kuvittelee että tälläinen terrorisointi keskustelupalstoilla ajaa jotenkin sinun omaa asiaasi.
Onnea vaan loppuelämään =)
- Ärrrh..
..Tähän alkuun voisi lainata tomy tabermanin biisin sanoja..=) Kiitti vaan vitusti.. KUN NAKKASIT TON LINKIN TOHON!=)Piti sitten mennä kattoon..meni hohto koko ohjelmasta.. tuo pari on niin perseestä syvältä ja poikittain ku olla ja voi...
- Innokas seuraaja
Meni kyllä fiilikset sarjan kattomisesta!
En ymmärrä, miksi pitää kertoa tällaiset asiat etukäteen...pienikin kiusa on iso? - Easter Bunny
Kyllä voi, eikä tarvitse edes olla blondi, kuten tämä Flo on ansiokkaasti todistanut. Neiti halusi luovuttanut jo jaksossa 8. Todella sääli, että kyseessä oli etappi, jolta mitään paria ei pudotettu. Flo olisi todella ansainnut sen putoamisen silloin. Sitä kundikaveria on käynyt kyllä sääliksi jo moneen otteeseen. Toivottavasti antoi moisen Flo-heinähatun suosilla sille Drewlle.
- noinkaan
Eihän se mikään kundikaveri ole, jos olisi niin olisi varmaan jo pitkään ollut entinen...
- osoitteeseen
noinkaan kirjoitti:
Eihän se mikään kundikaveri ole, jos olisi niin olisi varmaan jo pitkään ollut entinen...
Karmeeta katottavaa se akka, kiukuttelee kuin pikkulapsi joka ei saa tikkaria. En kyllä tuolle luuskalle olisi voittoa suonut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745