Mitä mieltä olette onko mulla pieni penis oon 17 ja mulla on stdondiksessa 12,3-13cm penis
onko minulla pieni penis
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
on pieni, nyt äkkii lääkäriin ja mieshormooni kuuri huiviin ja naisii panemaan.
- Anonyymi
Voit vaikka putsata vaikut korvistas noin surkealla pilillä
- Anonyymi
Sehän olisi suuhun sopiva!!!
- Anonyymi
olen 18 vuotias mulla 5cm muna
- Anonyymi
Ensinnäkin sulla tuskin on edes 12,3cm kalu. Mutta silti se on normaali. Miten olisit muka voin tarkan mitan saanut?
- Anonyymi
Ihan normaali, älä huoli.
Tältä palstalta ei kannata tuollaisia kysellä. Pahoitat vain mielesi.
Jos kalusi toimii, ole iloinen ja käytä sitä ja heitä se mitta helvettiin.- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä. Aina voi hankkia miehen joka tykkää vain panna pyllyyn poikia ja ei halua itse ainakaan isoa munaa pyllyynsä. Naisille koolla ei olekaan väliä.
- Anonyymi
Keskiverto suomalais miehen vehje ei hätiä mitiä se kasvaa nii kauan ku ite dallaa maan pääl mittavat taas muutaman vuoden kuluttua jos ny tuntuu liian pieneltä mitalta eturauhasen liika kasvusta si tosin on enempi haittaa kun hyötyä
- Anonyymi
Keskikokoinen sinulla. Ei enää kasva, mutta miksi pitäisikään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764