Kumpi tulee alkoholiprosentin mukaan edullisemmaksi.
OIut 0,78 euroa tölkki, 0,33 cm, alkoholi% 4,4 vai
viini 7,88 euroa pullo, 75 cm, alkoholi% 14
Mitä maksan alkoholiprosentista
3
150
Vastaukset
Oluttölkissä on 1,452 cl puhdasta alkoholia, viinipullossa 10,5 cl.
Absoluuttinen alkoholi maksaa oluessa 53,72 senttiä per senttilitra, viinissä 75,05 senttiä per senttilitra.
En käyttäisi ilmaisua edullisemmaksi, vaan halvemmaksi.- Anonyymi
Kiitos, pääsin tänään itsekin samaan tulokseen, eilen kun otin sitä olutta, en pystynyt laskemaan tulosta. Meilasin tyttärelle, hänkin laski tuloksen, muttei malttanut olla mainitsematta: "kalja tulee halvemmaksi, siksi köyhät ja spurgut juo kaljaa". Ne on ne jupit sellaisia. Kummaksikohan minut arvioi.
- Anonyymi
Eniten käyttörahaa jää jos tekee itse omat juopottelunsa juomat.
Kotiviiniä Jos tekee, niin 20 litran erään menee sokeria 4 kg (4 eur), omenia 3 kg ( 4 eur), kotiviinin käymisainepaketti ( 4 eur supermarketista).
Käymisaineastia, siiviläpussi ja vesilukko maksaa yht ehkä 40 eur.
10 litran muovikanisterit maksaa jotain 4 euroa kpl kotitaloustarvikeliikkeissä ja supermarketeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745