Mitä naiset oikeesti haluaa miehiltä! kovat vaatimukset ainakin näyttää olevan vai onko tinkimisvaraa missään.Varakkuutta ,korkeakoulutustaso,pituus/paino tarkalleen oikea ym. Täydellistä hakee ilmeisesti myös täydellinen nainen
naisten halut
12
1524
Vastaukset
- Animus
Kuule se riippuu ihan naisesta. On olemassa pinnallisia kanoja, joille iso tilipussi, komea ulkonäkö ja trimmi kroppa on pääasia. Mutta on myös naisia jotka arvostaa enemmän kunnollisuutta, henkevyyttä ja avointa ystävyyttä sekä aitoutta enemmän kun mitään.
Täydellisiä ihmisiä ei olemassa. Kaikki on viallisia. Vikojen määrä ja tyyppi vain vaihtelee. - bag_gie
meistä hakee omanlaistaan, miehet ja naiset.
Toisille ulkoiset seikat ovat tärkeitä toisille ei.
Ja kyllä toisilla miehillakin tuntuu olevan taipumusta sitä vikalistaa tehdä ainakin kun ikää karttuu ja vanhuus lähestyy nurkan takana =)
Mie ainakin olen elämässä oppinut että ollaan mitä ollaan ja jos ei kelle kelpaa, pitäköön kipeenään.
Ja uskoisin että suurin osa tässä iässä alkaa olla jo samaa mieltä. - quistis
Se on suuri harha,illuusio.Fantasia,jota ei ole olemassa.Riittää,kun tuntuu hyvältä,oikealta ja joskus jopa tosi upeelta;o))))
- uhkea
Jokaisella naisella on omat toiveensa.Kerron nyt
mitä itse mieheltä haluan,toivon...
Rehellisyyttä,avoimuutta,huumorintajua,uskollisuutta,
hellyyttä.Eräs tärkeä asia tietysti on ettei ois alkoholi-ongelmaa...Oletin toiveideni olevan liian
korkeat,koska olin 40,ennen kuin tapasin sellaisen miehen...täydellistä naista eikä miestä olekkaan... - japanitar
itse tehdä sen eteen paljon ettei "rupsahda"..Sittenkin se on vain ulkoista. Moni kakku päältä....näinhän se menee...Päteneekö sama miehiin kuin naisiinkin?...Minä haluan kuitenkin, että mies on turvallinen(rehellinen, tasainen), harteikas, hänellä on pilkettä silmäkulmassa, ja että hän tietää, mitä hellyys on. Eikä siis paksua lompakkoa eikä korkeakoulutaustaa.
- Rupsahtanut
Ajattele kuitenkin naista joka tekee normaalia työpäivää kodin ulkopuolellla. Vie lapset aamulla hoitoon ja hakee työpäivän jälkeen pois hoidosta. Kotona hän yleensä laíttaa ruokaa,pesee pyykit, siivoaa, käy kaupassa ym. Milloin siinä jää aikaa hoitaa itseään. Ja mistäs ne rahat siihen itsensä hoitamiseen sitten otetaan kun on velan maksut ja täytyy pitää tarkkaa kirjaa tuloista ja menoista.
- japanitar
Rupsahtanut kirjoitti:
Ajattele kuitenkin naista joka tekee normaalia työpäivää kodin ulkopuolellla. Vie lapset aamulla hoitoon ja hakee työpäivän jälkeen pois hoidosta. Kotona hän yleensä laíttaa ruokaa,pesee pyykit, siivoaa, käy kaupassa ym. Milloin siinä jää aikaa hoitaa itseään. Ja mistäs ne rahat siihen itsensä hoitamiseen sitten otetaan kun on velan maksut ja täytyy pitää tarkkaa kirjaa tuloista ja menoista.
on samoja asoita monella muullakin...Mutta sanotaan puoli tuntia/pvä vaikka jumppatuokiolle.. ei ole liikaa vaadittu..? Tai puolen tunnin lenkki, jos pääsee siksi aikaakin lapsilta.
- MystikkoNainen
Rupsahtanut kirjoitti:
on tässä meikäkin etsinyt aikaa jumpalle, lenkille ym. liikunnalle. Jos sitä tarpeeksi haluaa väittäisin, että yh:kin löyttää varmasti siihen ajan, vaikka sitten sen tunnin tai puoli.
Kuten Japanitarkin totesi. Ilmaisia lajeja kyllä löytyy. Jos ei lapselle saa hoitoa, voi monia asioita tehdä lastenkin kanssa ja hehän siitä vasta nauttivatkin kun saavat olla mukana! Kannattaa kokeilla, siinä karisee väsymys ja työhuoletkin kummasti. - japanitar
MystikkoNainen kirjoitti:
on tässä meikäkin etsinyt aikaa jumpalle, lenkille ym. liikunnalle. Jos sitä tarpeeksi haluaa väittäisin, että yh:kin löyttää varmasti siihen ajan, vaikka sitten sen tunnin tai puoli.
Kuten Japanitarkin totesi. Ilmaisia lajeja kyllä löytyy. Jos ei lapselle saa hoitoa, voi monia asioita tehdä lastenkin kanssa ja hehän siitä vasta nauttivatkin kun saavat olla mukana! Kannattaa kokeilla, siinä karisee väsymys ja työhuoletkin kummasti.Kiva, että olet sitä mieltä myös:) Aina olen liikkunut, ja kai se nyt sitten vaatii sitä...*lattialla vielä matto lihasjumpan jäljiltä*...:))
- harvoin chatissa
Olen tosi harvoin istumassa tämän koneen äärellä ja chatissa. Mutta kuinka minulle on tullut sellainen kuva naisena, että aina,kun jonkun miehen kanssa "pääsee" juttusiin, alkaa mahdoton kysely rumba. Pituus, paino, silmienväri, hiusten pituus, hiusten väri. Käyttääkö minkälaisia vaatteita jne. Minua tympii! Hei, olen luullut, että kysymys on juttu tuokiosta, ei ihanne naisen löytymisestä. Vai kuinka?
- ell
hakee,,,
Mies on kuin Valinta,
on Ensiksi pakko kartoittaa mitä voisi saada,
että vois hyväksyä tai hylätä, ottaa tai omistaa,
tehdä parannusehdotukset, jos on aihetta,
tai jättää Edes tarjousPyynnön :)
SEllaiset on NiceHalut :D kysymykseesi löytyy laulusta "Mitä kaikkea miehen tulee olla". Siinä ne on lueteltu lyhyesti.
Miehelle taas riittää seksi ja ruoka, mutta kun nämä vaatimukset tunnetusti ovat kohtuuttomia, voinee parista kohdasta vähän tinkiäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796