Arkisia puuhia

Anonyymi

Arki on koittanut eikä ole pitkiin aikoihin uusia juhlapyhiä tulossa. Rahatkin on tiukilla , kun jouluun tuli törsättyä ja monet maksut lankeaa vuoden alussa. Miten pärjäilette ja pidätte mielialaa yllä ? Itsellä on nyt vähän ankeeta.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidanpa laittaa normaali-ruokani keralla mikroon yhden Kaali-Kääryleen.
      Siinä sitä on sitten päivää kerrakseen.
      Kääryleen loppiainen näkyy vasta huomenna.
      Aamusella.

H.

• Anonyymi

Ulkoilen paljon. Olen vielä sen verran kunnossa, että pystyn liikkumaan ilman apuvälineitä.
      Kaupassa käyn lähes päivittäin. Kävellen tietysti, kun kauppa on 2 kilometrin päässä.

• Anonyymi

Raitis ilma piristää, liukkaus vaan pelottaa ettei rikkoonnu luut. Jotain käsityötä pitää alottaa, ristipistotyöitä on varastossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Raitis ilma piristää, liukkaus vaan pelottaa ettei rikkoonnu luut. Jotain käsityötä pitää alottaa, ristipistotyöitä on varastossa.

"Anonyymi"

Jospa keittäisisit jokusen Lehti-Kaalin pehmeäksi.
        Lehtisillä sitten kääräisisit Lihaa pakettiin?
        Halpa, terveellinen harrastus.
        Ei myöskään lihota, eli lisää Luille painoa.

H.

• Anonyymi

Hyvää liikuntaa kun ostaa munan ja perunan päivässä. Niin minä teen

• Anonyymi

Oli odotettavissa että ihmiset ostavat uuteen osakesäästötiliin osakkeita tammikuussa joten tulee pieni nousu Nokiaan tammikuussa nyt noussut 25 senttiä nyt pitää miettiä irtautumista lyhytsalkussa

Pitkäsalkku on osikoja varten maaliskuulle

Jos ette itse niin opettakaa lastenlapset alkeille hyvinvoinnin kerjääminen hallitukselta ei Eu- globalisaatiossa ENÄÄ KOSKAAN toimi pitempiä aikoja

Ei riitä koulutus, maistereita tohtoreita koulutetaan liikaa ei töitä ellei luovuutta

Pian maikkari aloittaa sarjan

Tohtoreille morsian tai edes duunia - realityohjelman

• Anonyymi

Täytyisi alkaa kuluttaa eikä sijoittaa, hautaan kun ei voi mukanaan viedä. Ongelma mihin kuluttaisi ?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä löytyy paljon
        sen verran luovuudesta ja eväistä, että kokeilkaa pinaattia, tomaattia ja mozzarellaa

Ooo Mozzarella ... ventata primavera et cetera

Sopivat
        Mozarella Garibaldi
        https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/08/53/6e/28/mozzarella-garibaldi.jpg

https://youtu.be/YTj75Wu-EHQ

Hienot värit , kuin Italian lippu !

Lapsena ihastuin ikätoveriini Robertino Lorettiin ja sain valokuvankib häneltä. Vajaa kymmenen vuotta sitten näin hänet Turun messuilla. Ihan oli meidän ikäisen näköinen.

https://www.youtube.com/watch?v=Fyi4Ylxmq3M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienot värit , kuin Italian lippu !

Lapsena ihastuin ikätoveriini Robertino Lorettiin ja sain valokuvankib häneltä. Vajaa kymmenen vuotta sitten näin hänet Turun messuilla. Ihan oli meidän ikäisen näköinen.

https://www.youtube.com/watch?v=Fyi4Ylxmq3M

Joo aivan oikein Loreti on keskinkertainen laulaja aikuisena levyä löytyy (Rooman Corson galleriakaupasta) kuitenkin mutta ei sitä italialaiset ehkä niin hyvin tunne kuin suomalaiset

Kööpenhaminan tivolin luoma lapsitähti

Jokainen tenori on vetäissyt tämän hänkin

https://youtu.be/LtLr2x_rMgY

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe