Miksi miehet ei kiinnostu kilteistä ja kunnollisista naisista?

Anonyymi

Tiedän monia nättejä ja elämässään ihan ookoo pärjääviä naisia, jotka ottaisivat kullakseen kunnon miehen jos sellaisia olisi saatavilla, mutta kiltit ja kunnolliset naiset eivät tunnu olevan miesten mieleen.
Mistähän tuokin johtuu, että miehet katselevat vain tuhmiä naisia?

32

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten nämä naiset yrittävät hakea seuraa?

• Anonyymi

Kaikin kuviteltavissa olevin keinoin, paitsi päivystämällä huorakortteleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikin kuviteltavissa olevin keinoin, paitsi päivystämällä huorakortteleissa.

Mitä ne kuviteltavat keinot ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne kuviteltavat keinot ovat?

Kaikki perinteiset ja modernit seuranhakukeinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki perinteiset ja modernit seuranhakukeinot.

Mitä ne ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne ovat?

Oletko ollut koko ikäsi sinkku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut koko ikäsi sinkku?

Aika epäselvä vastaus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika epäselvä vastaus...

Ajattelin kun et tunne seuranhakukeinoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin kun et tunne seuranhakukeinoja.

Tästä kaikesta jää tosiaan se käsitys että tuntemasi naiset ovat kaikkensa yrittäneet, oikein hiki päässä yrittäneet, mutta kun ei vaan kelpaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä kaikesta jää tosiaan se käsitys että tuntemasi naiset ovat kaikkensa yrittäneet, oikein hiki päässä yrittäneet, mutta kun ei vaan kelpaa...

Kuten sanoin, kaikkea muuta ovat kokeilleet, paitsi päivystämistä huorakortteleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, kaikkea muuta ovat kokeilleet, paitsi päivystämistä huorakortteleissa.

Juu, ehkä on hyvä etteivät sinne ole menneet. Ei kai se edes ole perinteinen eikä moderni seuranhakukeino vaan ennemminkin epätoivoinen tapa hankkia rahaa. Kovia tyttöjä ovat yrittämään, ei voi muuta sanoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ehkä on hyvä etteivät sinne ole menneet. Ei kai se edes ole perinteinen eikä moderni seuranhakukeino vaan ennemminkin epätoivoinen tapa hankkia rahaa. Kovia tyttöjä ovat yrittämään, ei voi muuta sanoa...

Vain liian kilttejä ja liian kunnollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain liian kilttejä ja liian kunnollisia.

On se kyllä masentavaa. Tuollaiset naiset menevät tekemään tuttavuutta miehille ja saavat varmaan heti pakit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä masentavaa. Tuollaiset naiset menevät tekemään tuttavuutta miehille ja saavat varmaan heti pakit?

Kilttien tyttöjen keinot on vähissä kun roisit Reetat vilauttelevat reittä.
        Härskeintä mitä kiltti tyttö voi tehdä, on juoda pillillä drinkkiä. Se ei vetoa miehiin baareissa, jos sellaiseen ympäristöön on rohjettu astua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu- joiltakin miehiltä saa pakit, mutta kyllä varmaan joskus ennemmin tai myöhemmin nainen löytää kivan miehen.

• Anonyymi

Ei vapaita naisiaole, kaikki naiset ovat jo jokun haaremissa ja kiltit miehet eivät vie toisen omaa. Hahah, siitä on varmasti kymmenen vuotta kun kuulin jonkun naisen olevan sinkku.

• Anonyymi

Ai kymmenen vuotta ? Minulla on noin KYMMENEN PÄIVÄÄ siitä, kun kuulin yhden ihan fiksun naisen olevan edelleenkin sinkku. Ja viimeisen kahden vuoden aikana olen kuullut erittäin monen naisen olevan sinkku. Osa heistä toki eronneita, eli ns. uus-sinkkuja.
        Terveisin: Puolireuho

• Itse olen sosiaalisesti sen verran kömpelö etten ainakaan ensitreffien perusteella osaa sanoa onko nainen tuhma tai kiltti. Eipä sitä juurikaan treffeillä mainosteta.

Omalta kohdaltani kiinnostus on loppunut naisten toiveisiin joiden näkökulmat poikkeavat omista ajatuksista. Tuo ihan ookoo pärjäävät tuovat kyllä esille että ovat vähintäänkin pärjääviä. Ihan verokorttia ei näytetä mutta oman arvon nostoa löytyy kertomalla paikasta organisaatiossa. Itseäni taas ei se toisen työ ole kiinnostava jos en siitä mitään ymmärrä ja itseäni kiinnostaa miten hän viihtyy töissä, puhuu työkavereista jne.

Toinen asia mitä mieheltä toivotaan on että tulee toimeen omillaan. Itse taas en naiselle sellaista toivetta esitä koska ihan ilman omaa syytä voi tulla vaikka konkurssi, joudut työttömäksi tai kenties sairastut. Sen jälkeen tilanne muuttuu ja itse pitäisin kohtuuttomana että vaatisin toista pakkaamaan tuollaisessa tilanteessa.

Kolmas asia ehkä tuo kansainvälisyys. Kiltit ja kunnolliset usein arvostavat kansainvälisyyttä ja matkustelua ja silmämunien pyörittelystä voi päätellä että junttileima on lyöty jos toteaa että kotimaassakin on paljon nähtävää ja nauttii vaelluksesta kotimaassa.

• Anonyymi

Hieno kirjoitus!

• Anonyymi

"Omalta kohdaltani kiinnostus on loppunut naisten toiveisiin joiden näkökulmat poikkeavat omista ajatuksista."
        Tähän loppuu itselläkin hyvin usein jo ennen tutustumistakin melkein.. esim. näin netissä moni nainen on täysin erilainen kuin itse olen, näin tuovat sen siis esiin kirjoittamansa/esiintymisensä perusteella.

"Toinen asia mitä mieheltä toivotaan on että tulee toimeen omillaan."
        Sama juttu tuo mieleen ettei epäonnistumista sallita, vaikkei olisi omaa syytään asia edes.

Noilla kahdella asialla jo suurin osa naisista karsiutuu poies. Itse kun haen sellaista pehmeämpää naista, joka ei olisi kovat arvot omaava niin nykypäivänä sellaisen vastaantuleminen on erittäin harvinaista. Mutta jolla kuitenkin on itselläänkin varaa lähteä reissuun kanssani.. näitä kolmea asiaa yhdistelemällä jos löytyy joku niin se nainen on jo varattu useimmiten. Sinkkuna ei sellaista näy.

T. M36

• Anonyymi

"Hahah, siitä on varmasti kymmenen vuotta kun kuulin jonkun naisen olevan sinkku."

En tiedä missä tynnyrissä istut, mutta itse tunnen montakin sinkkunaista jotka eivät todellakaan ole kenenkään "haaremissa". Minä itsekin olen sellainen.
      Sinkkuna elänyt jo vuosia. Viimeisen suhteen jälkeen päätin elää yksin ja vuosi vuodelta olen tullut päätökseeni tyytyväisemmäksi.
      En tosin tunne naisia jotka epätoivoisesti olisivat miehen perässä, mutta moni kyllä varmasti arvostaisi normaalia itsensä kanssa sinut olevaa miestä.

• Anonyymi

Tuo nyt on täysi trolli aloitus. Suurin osa meistä miehistä haaveilee niistä kiltistä ja kunnollisista. Meitä vaan on paljon, jotka emme ole tarpeeksi laadukkaita heille. Eikä se heidän vikansa ole, että emme kelpaa.

• Anonyymi

Hiukan haiskahti aloitus tekaistulta valitusvirreltä, jolla ehkä tarkoitus herätellä palstan vakiokitisijät tajuamaan miten typerältä kuulostaa ettei aidosti kiltti ja kunnollinen ihminen parisuhteeseen kelpaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukan haiskahti aloitus tekaistulta valitusvirreltä, jolla ehkä tarkoitus herätellä palstan vakiokitisijät tajuamaan miten typerältä kuulostaa ettei aidosti kiltti ja kunnollinen ihminen parisuhteeseen kelpaisi.

Valitusvirsihän se oli, sen tajusi heti. Mutta lihavat naiset ei kiinnosta, näitähän liikkuu vapaana aivan riittävästi koska nämä lihavat haluavat vain ei lihavia miehiä.
        Lihava mies ottaisi lihavan naisen mutta se ei onnistu joten lihavat jäävät sinkuiksi.

• Anonyymi

Kiltit naiset haluu jännämiehii eikä meitä kunnollisia kilttejä miehiä. Se on niin monta kertaa nähty ja todettu. Nainen valitsee aina sen kusipää jännämiehen, tunnen sellaisia naisia paljon. Esimerkiksi yks serkkuni kelpuutti jännämiehen.
      Ei meitä kilttejä kunnollisia miehiä kukaan koskaan tule haluamaan.

• Anonyymi

Mie kyl tykkään kilteist miehist, sellaisen kerran kun löytänyt olen.

Kiltti mies tarkoita ei nössöä "Kyllä rakas, kyllä kulta. Olet oikeassa" tyyppiä.
        Hänellä on mielipiteitä, hänellä on näkemyksiä, hän uskaltaa puhua suoraan ja perustella kantansa. Hän haluaa perustaa perheen, hän ei perjantaina lyyhisty TVn eteen kalja kädessä. Mistaa helliä, lelliä, halia, pussata, kysyä kuulumiset. Pitää kropastaan huolta jne

• Kaikki naiset on varattu komeille top-10 miehille, vaikka nainen olisikin sinkku, eikä olisi kumppania, niin kohtalo ohjaa naiselle sen top-10 komean miehen oikealla hetkellä.
      Rumalla miehellä ei ole naisiin minkäälaisia mahdollisuuksia, koska ruman miehen pärstän nähdessään nainen ajattelee, että ei ikimaailmassa tuon näköistä miestä, äkkiä pois, ettei ruma mies lähesty.
      Naisen ei kannata pelätä, koska ruma mies ei lähesty, koska hän tietää, että saa naiselta pakit, mitään muuta ruma mies ei naiselta saakaan.

• Anonyymi

Kyllä kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa hyvinkin, jos on nätti ja hauska.

• Anonyymi

Usein se itseään kiltiksi ja kunnolliseksi kutsuva nainen on 50 kiloa ylipainoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein se itseään kiltiksi ja kunnolliseksi kutsuva nainen on 50 kiloa ylipainoinen.

Joskus kiltillä ja itseään täydellisenä pitävällä naisella on paksulinssiset miinuslinssi silmälasit ja introvertti olemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ettei "kiltit ja kunnolliset" olekaan komeita tai kauniita, ei helkatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kiltillä ja itseään täydellisenä pitävällä naisella on paksulinssiset miinuslinssi silmälasit ja introvertti olemus.

Ei rilleissä mitään pahaa ole, tai jos on kohtuudella introvertti, kunhan ei ole sulkeutunut erakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe