Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ?
Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä
voitat ?
Taloudesta älä puhu, koska Unioni on voimakkain talous minulle
ja yrityksille... Se on varma.
Kerro onko se ilo psyykkistä vai fyysistä vai mitä ?
Kukaan ei vastaa kuitenkaan?
Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun tulee vapaus kommunismin ikeestä. Sokeat eivät nää kommunismia joka eu:ssa on, tai sitten eivät tunnusta sen olemassoloa. Eurostoliitto muistuttaa hyvin paljon edeltäjäänsä neukkua.
- Anonyymi
Eu on eräänlainen sekasotku kommunismia ja riistokapitalismia. Sen ylpeys tuhoaa sen lopulta. Gorba joka oli neukkujen viimeinen pressa, sanoi että eu on kommunismi, ja että se tulee kokemaan samankaltaisen lopun kuin koki neukku. Itse sanon syyksi tähän sen että eurostoliiton eliitti on suunnattoman ylimielinen. Se on kaukana pientä ihmistä, ei kuuntele kansojen hätää erään uskonnon uhatessa kansojen turvallisuutta, se ajaa kaikkea yhteen pakolla kuuntelematta ketään asiassa. Tämä käärmeen pyssyyn saattaminen väkisin, se tekee siitä lopun.
- Anonyymi
Idiootin höpinää.
EU on demokratioiden muodstama vapaaehtoinen valtioliitto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootin höpinää.
EU on demokratioiden muodstama vapaaehtoinen valtioliitto....mutta eu itse ei ole kovinkaan demokraattinen toimielin. Sen päätäntävalta on yli kansojen, vaikka kansa olisi mitä mieltä tahansa. Demokratian rippeet näkyy ainoastaan siinä, että kansat äänestää mepit. Ja vapaaehtoisuuskin on teoreettista. Onko esim. Suomella mahdollisuuksia erota eu:sta?
- Anonyymi
Eu on väkisin väännetty kansojen yhdistämis yritys. Yritys luoda liittovaltio hajoittaa koko sopan. Tilkkutäkistä ei tule yhteäistä peittoa ja hyvä niin. Lopulta kansat saavat vapauden hyödyntää omia vahvuuksiaan. Se on euroopan vahvuus. Siksi eron päivä on ilon päivä.
- Anonyymi
Kehitys kohti liittovaltiota on edessä.
Se vahvistaa EU:a entisestäänkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitys kohti liittovaltiota on edessä.
Se vahvistaa EU:a entisestäänkin.No tietenkin vahvistaa! Miksi lauot itsestään selvyyksiä? Mitä enemmän päätäntäoikeus siirtyy eu:lle, sitä vahvempi se tietenkin on, ja samalla jäsenmaan itsehallinnollisuus, eli suvereniteetti, eli itsenäisyys, häviää. Kaikki tiet vievät kohti Euroopan Suurvaltaa, eli Neuvostoliitto 2.0:aa.
Kiitos kommenteista, niin kuin ajattelin, että kyse on psyykkisistä
syistä. Kirjoitin taloudesta, että minulle ja yrityksille EU on paras
vaihtoehto talouden turvana.
Silloin, Te tarvitsette enemmä psykiatrisia apuja.... Vai oliko siellä
lueteltu aineellisia tai fyysisiä haittoja, josta tulee ilo ?- Anonyymi
Sinä tarvitset psykiatria, koska suhteellisuudentajusi on pohjalukemissa. Et kykene näkemään kokonaista kansakuntaa eu:n alaisuudessa. Se syö monilta talouden, kun työmarkkinat tuhoutuu. Et voi pelkästään omasta näkökulmastasi päättää, mitä eu on. V...n egoisti.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tarvitset psykiatria, koska suhteellisuudentajusi on pohjalukemissa. Et kykene näkemään kokonaista kansakuntaa eu:n alaisuudessa. Se syö monilta talouden, kun työmarkkinat tuhoutuu. Et voi pelkästään omasta näkökulmastasi päättää, mitä eu on. V...n egoisti.
Oliko tämä vaikea kysymys`?
Aineeton asia on mitä ei voi käsin kosketella eli se on vain ajatus tai luulo.
Aineellinen asia on raha tai talous minulla tai yrityksellä .... se on osoitettu.
Aineellisesti sinun pitää kertoa myös subjekti, että kenellä tai kenelle.
Eli nyt psykiatri kysyy sinulta, että mistä asiasta sinä saat sen ilon ?
Jos se on aineeton asia, niin sitten sinulla on psyykkinen ilo jostakin.
Aineellinen asia voi olla myös fyysistä ja siitä saat ilon.
Jos sinulla ei ole subjektia, niin silloin se on aineeton.,,, Eli silloin on
mahdollisesti mieliala lääkärin tarvettta. Sinä voit nyt itse tulkita itsesi.
- Anonyymi
Nyt se on sitten varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039