https://www.is.fi/viihde/art-2000006377206.html
"Sanna yllättyi täysin kesken työpäivän: messuhallin läpi marssi kulkue perässään mies, jonka huulilla oli ihana kysymys.
Teetkö minusta maailman onnellisimman miehen, Joonas kysyi Sannalta.
– Tahdon, hän vastasi kirkkaalla, kuuluvalla äänellä.
Koko messuväki puhkesi raikuviin taputuksiin.
–Me kuulumme yhteen, Joonas Hallman sanoi Sanna Jääskeläiselle."
Tuollainen asia onnistuu vain komealta mieheltä, joka kuvassa muistuttaa eurooppalaista amazoonia pitkine kiharaisineen hiuksineen.
Jos ruma mies menee juttelemaan naiselle kesken tämän työpäivän, niin se on häirintää, koska nainen on töissä, eikä mitään muuta.
Jos tuossa tilanteessa olisi ollut ruma mies, niin yleisö ei olisi puhjennut raikuviin taputuksiin, vaan vaatinut rumaa miestä poistumaan paikalta, koska ahdostelee naista.
Jos nainen ei kolmen vuoden tuntemisen jälkeen halua lähteä pizzalle tai kahville, niin sellaista naista ei kannata edes kosia, koska vastaus olisi kirkuva EI.
Mies kosi kesken työpäivän
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moneskohan oli jo, joka voisi tehdä hänestä maailman onnellisimman miehen.
- Anonyymi
Ruma mies sai nätin naisen.
- Anonyymi
Älä, jos ruma mies sanoo naiselle vaikka moi, niin nainen nyrpistää naamaansa ja nainen ajattelee, mitä vittua tuo ruma mies minua tervehtii ja nainen toteaa, painu vittuun siitä.
Olipas ihana
- Anonyymi
Eivät enää kumpikaan sinkkupalstalaisia. Jälkipolveakin riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959