apua!

civic mies

Hei! Minulla on ongelma autoni kanssa......Auto on Honda Civic 1.3 vm. -85. Tossa yhtenä päivänä lähti jakohihna pois paikaltaan, koska vesipumppu otti ja hajosi! Mutta miten on, hajoittaako männät venttiilit tai jotain tollasta kun hihna lähtee....eräs kaveri kehotti kysymään jostakin neuvoa...hän sanoi, että männät saattavat osua venttiileihin ja siten hajottaa niitä.. Miten on?? kertokaa apua pikaisesti, kiitos!!

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kävi

Saattaa hajoittaa pakoventtiileitä... en tiedä varmaksi miten on Civicissä, mutta -90 Corsassa meni kaikki pakoventtiilit solmuun.

Jos et itse osaa avata kantta ja tutkia, niin vie varmuuden vuoksi korjaamolle tutkittavaksi ennen kuin käynnistät uudelleen.

• Honda forever

no hätä uus hihna ja menoksi vaan.

• Kyllä sieltä aika älämölö olis pitäny kuulua jos joku paikka olis hajonnut.

• Nimetön

niin silloin sieltä kuului kovaa kolinaa...eli onko niin että sieltä on jotain rikki!?

• osssi

tiedätkö miksi ennenvanhaan ihmiset osti hondan? nooh sentakia,että ne pääs veholle leikkii rahamiehiä.

• lude

moni venttiilinen mulla on 12v prelude ja se hajottaa jos menee remmi minkä ikänen se civic on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe