Suoraan sanottuna törkeää. Heittää viimeisellä minuutilla nelosketjun jäälle jolla ei ole kuin yksi päämäärä, toimittaa Lukon ykkösketjun pelaajat huilaamaan seuraavasta pelistä.
Ilmeisesti Hifk alkaa olemaan niin paniikissa että pitää ottaa rumat keinot käyttöön ottelusarjan kääntämiseksi.
Tokihan tuollainen viihdyttää katsojia muttei mielestäni kuulu playoff-kiekkoon. Jäädäänpäs odottelemaan päätöksiä.
Matikaisen toiminta eilisessä pelissä...
12
2329
Vastaukset
- PENA
Kun käskytin
- Jarski
Sori vaan mutta se oli Lukon Sika-Toporovski joka provosoi Hifkin tappelemaan. Katos ei toista saa lyödä nyrkillä naamaan!
- Kysyjä.
Ilman syytäkö Toporowski löi? Petrell yritti ennen tilannetta ajaa kyynärpäällä aivotärähdyksestä toipuvaa Porkkaa päähän. Eihän ole sikamaista?
- -topolino-
Kysyjä. kirjoitti:
Ilman syytäkö Toporowski löi? Petrell yritti ennen tilannetta ajaa kyynärpäällä aivotärähdyksestä toipuvaa Porkkaa päähän. Eihän ole sikamaista?
mikäs poliisi se topo luulee olevansa?
kastaminen ei kuulu peliin! sikamainen temppu topolta ja myös hifkiläisiltä, oli käsketty tai ei. - ...mikään...
-topolino- kirjoitti:
mikäs poliisi se topo luulee olevansa?
kastaminen ei kuulu peliin! sikamainen temppu topolta ja myös hifkiläisiltä, oli käsketty tai ei.poliisi olekkaa mut jos petrell yrittää ajaa porkkaa seläst päi just ko porkka sai edellises ottelus aivotärähdykse ni aika raukkamaist puuhaa.topo vaa halus suojel porkkaa!!!!!!!!!
- Per Saukko
Matikainen on perseestä. Varmasti Jumala häntä rankaisee.
- TööT
Rukoilkaamme kaikki ylijumala Muukkosta.
- Timmy the Turtle
Mun mielestä tappeleminen ei kuulu jääkiekkoon PISTE. Ei helvetti, polven korkuset kattoo innoissaan livenä ku jätkiä vedetään kumoon. Ihan ku teeveessä ei olis tarpeeks. En nyt jaksais moralisoida mutta eikö tolle fakn Matikaiselle ja pelaajille vois jonku pahoinpitely syytteen pistää. Btw. Oon Hifk fani mut v*****aa tollanen kuitenkin.
Tärkeintähän on voittaa sota, ei taistelu. Konsteista toki voidaan olla eri mieltä. Mutta juuri eilisen kaltainen jupakka kuuluu hyvinkin pleijareihin. Kannattaa muistaa, että Lukolla oli kotipelissään viimeinen vaihto-oikeus ja on hyvä kysyä, että oltiinko Lukon aitiossa hereillä.
- Perseestä
Toki kaikki näki mitä tapahtui ja osaa vetää oikeat johtopäätökset.
Matikainen linnaan. Vasikoi vielä Lukon valmentajan. Törkeetä. Ja vielä tv:ssä. - mitä tilaa
Urheilulajit elää ja kuolee yleisön mukana. Periaatteessa yleisö on se joka määrää suunnan pitkällä jänteellä. Esim pesäpallossa sopupelit ylitti jonkun kynnyksen ja sponsorit yleisö vähän lakosi ja eipä ole laji enää aivan kärkijulkisuudessa. Toivottavasti jääkiekon väkivalta ja show pysyy sen verran aisoissa että lajin uskottavuus ei vaarannu. Kyse on ihan mukaansatempaavasta lajista joka kiinnostaa myös ns suurta yleisöä - jonka tuki on tarpeen tässä maassa, ei tämä pelkillä faneilla kannata -kyseessähän on kannattavaan liiketoimintaan tähtäävä toiminta. Ja joidenkin leipätyö.
- Savonmies
Matikainen yritti selvästi "pelata" Lukon ykkösketjusta pelaajia pois.
Ei voi muuta sanoa, kuin että Matikaisen kikkarapäällä on kusta päässä.
Raukkamaista yrittää teloa vastustajia kun ei muuten pärjää. HIFK voisi suksia helvettiin liigakartalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009