katkeruus orimattilassa

Anonyymi

miksi siellä on niin katkeria ihmisiä?

32

1158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kateus, kateus, kateus.

• Anonyymi

Jaa. Empä ole huomannut katkeruutta Orimattilassa. Mutta muut kunnat ovat kyllä katkeria meille Hennan takija. Kaupunkintalolla on hyvä meininki ja kaikki tykkäävät asua täällä Orimattilassa. Jonkun pahakieli taas yrittää loukkailla Orimattilalaisia.

• Anonyymi

En tiedä mitä tarkoitat, mutta olen huomannut, että elämäänsä vittuuntuneet, katkerat ihmiset, ovat ryhmittäytyneet PS-ideologian taakse. Länkyttäminen vihaisena ja vian hakeminen muista ilmeisesti auttaa vaikka terapia vois olla parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Kyllä tuo ps- viha olisi tutkimisen arvoinen asia. Vasta sitten teitä osattaisiin auttaa.
        Olet siis jo huomannut jotakin katsoessasi peiliin. Siitä on hyvä aloittaa eheytyminen.

• Anonyymi

Valitettavasti täällä on katkeria ihmisiä. Mikä ihmeen ps-viha??

• Anonyymi

Muualta muuttaneena ihmettelen Orimattilan ihmisten tylyä ja epäkohteliasta käytöstä. Orimattilassa ihmetellään, että paikkakunnan liikkeet lopettavat, kun ei käy asiakkaita. En ihmettele yhtään, että ei käy asiakkaita, kun palvelu ja käytös on huonoa asiakkaita kohtaan. Itse yritin alkuun keskittää ostokset Orimattilaan. Pian huomasin, että sain vielä huonompaa asiakaspalvelua, kuin syntyperäinen Orimattilalainen joka tunnettiin liikkeissä. Eipä hätää, nykyisin olen keskittänyt ostokseni paikkakunnalle jossa käyn työssä ja muuten Lahteen. Toki on Orimattilassa ystävällistäkin palvelua. Esimerkkinä Tokmannin myyjät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. He tervehtivät ja puhuvat. Miettikää tätä ja pohtikaa olisikohan tarvetta muuttaa mitään, jotta edes joku ostaisi jotain Orimattilan kaupoista.

• Anonyymi

Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse muuttanu orimattilaan tovi sitten enkä ole huomannut että täälä olis yhtään sen kyrpäotasaista väkeä kun muuallakaan eikä sillä sitä paitsi ole yhtään mitään väliä mitä ihmiset on mistäkin mieltä mutta kyllä kaikki on ihan yställisiä ollut se kai riippuu vähän omastakin ulosannista tiedä sitten .

"kai riippuu vähän omastakin ulosannista"

Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!

Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kai riippuu vähän omastakin ulosannista"

Olen miettynyt tuota. Hmmm? On tullut elämäni aikana keskusteltua paljon täällä Orimattilassa. Vihaisia katseita saa kun ei juo alkoholia, ei halua rikkoa lakia, ei hauku toista eikä ole ymmärtäväinen toisen hankaluuksille rötöstensä ja heitteille jättönsä kanssa. Tarvitseehan orimattilalainen nyt SYMBATIAA, kun on hirveä ihminen ja käynyt niin hölmösti että joutunut nyt kritiikin kohteeksi. VOI EI!!!

Joku huijaa sossulta ja sitten itkee mulle sen jälkeen ilmennyttä ongelmaa. En symppaa ja toinen suuttuu. En ihan ymmärrä että missä kohtaa toisen VASTOINKÄYMISIÄ piti oikein surkutella.

...Porukalla haukutaan jotain ja kun minä en lähde hommaan mukaan, niin voi arvata mitä mulle sen jälkeen tehdään :DDDD Mutta auta armias, kun itse tässä näistä puhun, niin saan p*skaa niskaani :DDDDD

• Anonyymi

Paljon avioeroja joista toinen osapuoli ei pääse yli. Katkeruutta, vihaa.... jne.

• Anonyymi

Kyllä, juuri näin. Petettyjä ja jätettyjä vaimoja, jotka eivät suostu muuttamaan pois vanhasta kodista, ja kiristävät lapsen avulla exmiehenkin muuttaa takas

• Anonyymi

Ja onhan Orimattilassa paljon muitakin syitä kuin avioeroja pelkästään katkeruuteen. Esim käytöstavat toisia kohtaan ja ollaan ilkeitä.

• Anonyymi

Siksi, koska täällä ei kunnioiteta kenenkään toisen omaa. Ollaan tylyjä ja häiritään toisia vailla omaatuntoa. Samoin, kuin muuallakin: rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy jne.

• Anonyymi

Ja joillakin sitä omaatuntoa ei ole lainkaan.......

• Anonyymi

Jaahas , niinkö on asiat siellä . Mutta vierailkaapas mielipidesivulla Uurainen . Vuosikausia yhtä ja samaa herjaa .

• Anonyymi

Huono johto....virkamiesten ja päättäjien valtataistelu,se on orimattilan tuho...aiheella ei niin väliä vaan voittajalla...

• Anonyymi

Nii mut nooraa voi pettää vaik kuinka monta kertaa, ottaa timon silti takas

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Tämän keskustelun aloittajalle sekä muille vatipäille olisi tarjolla erittäin maukasta peenistä. Vanhalla ärrällä löytyy antajia.

Tere tulemast kaikki sekä muutkin.

Aitoa nakkia maistelemaan!

• Anonyymi

Ne vain on jääneet. Ei niitä pysty mihinkään hävittämäänkään. Ihan OIKEASTI!!! Siellä on tunareita, jotka eivät pärjänneet koulussa ja sitten tällaiset Orimattilat antavat heille majakan ja suojaa. Täällä on umpip*skaa ja sehän on vain kivaa joukossa kiusata parempia. Ne häätää tarkoituksella pois kaikki kyvykkään. Se ero olisi muuten liian suuri. Ihan oikeasti... täällä on turvasatama idi**teilla ja sanomaton sääntö ettei ketään saan kritisoida. Täällä ei toisen virheista saa puhua.

Ei siellä ole mitään muuta salaisuutta, kuin ettei nää ääl*öt tajua hevonv*ttuakaan. Just minuakin surutta vainotaan vuosiKYMMENIÄ ja kun on ILMEISTÄ että he ovat täysin poskettoman väärässä, niin sitten yritetään TAAS vain hävittää uhri. Näitä samoja on ollut monia.

Ei nää jätekasat kestä sitä tosiasiaa ELÄÄ MEIDÄN UHRIEN KANSSA. Pidä sinä h*ora pääsi kiinnni ja elä hirveän itsesi kanssa. Minun pelkkä olemassa oloni saa minut näyttämään p*skalta ja sun nyt täytyy vain elää sen kanssa. Toivoisin silti että tappaisit itsesi.

Sinä S-marketin tatuoitu kaljavalas. Onnea sullekin siellä IHMISTEN nähtävänä. On vissiin kiva oli se p*ska h*ora siellä?

• Anonyymi

..."saa minut näyttämään" >> saa SINUT näyttämään :)

No, mutta ois oikeasti hyvä vetää näitä ämmiä turpiin. Ovat kyllä huolella ansainneet.

Mä oikeasti tykkään siitä hauskasta tilanteesta että ne (esim. Supermarketissa) laittaa vartija käymään mun päälle ja siis syyttä. H*ora?? WOW.

Arvaa mikä ois hienoo?
        Siellä on niitä kivoja koviksia niin voisivat osoittaa olevansa miehiä eikä vain väittää/leikkiä olevansa. Miten on? Miten noilta l*hmiltä tähtisi henki??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."saa minut näyttämään" >> saa SINUT näyttämään :)

No, mutta ois oikeasti hyvä vetää näitä ämmiä turpiin. Ovat kyllä huolella ansainneet.

Mä oikeasti tykkään siitä hauskasta tilanteesta että ne (esim. Supermarketissa) laittaa vartija käymään mun päälle ja siis syyttä. H*ora?? WOW.

Arvaa mikä ois hienoo?
        Siellä on niitä kivoja koviksia niin voisivat osoittaa olevansa miehiä eikä vain väittää/leikkiä olevansa. Miten on? Miten noilta l*hmiltä tähtisi henki??

...Onko k*sipuntissa sen verran munaa että vetäisi NAISTA TURPIIN?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Onko k*sipuntissa sen verran munaa että vetäisi NAISTA TURPIIN?

...Uskaltaako r*nkku? Jos h*mo pystyy täysin syyttä hyökkää mun päälle, niin kyllä sä noi h*orat silloin niputat. Älä nillitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Uskaltaako r*nkku? Jos h*mo pystyy täysin syyttä hyökkää mun päälle, niin kyllä sä noi h*orat silloin niputat. Älä nillitä.

...Se on VENTOVIERASTA helppo rupee, pälli.

Joku ihan random jossain. Toivoa ettet enää ikinä näkisi?

Teko on teko ja oli jo itsestään selvää alunperinkin että toimintanne oli syyttä ja laitonta. Ei se pitäisi tulla yllätyksenä. Se on nolo moka teiltä. Väittää jo kovaa ja sitten... plah!! Vellihousu. Kävit sitten uhittelemassa seksuaalisesti hyväksikäytetylle. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Onnea sulle ja sun p*rseellesi.

Kova jätkää vain menee nyt vetämään niitä kassah*oria ja hyllyjentäyttäjiä p*rseeseen, kun sä olet niin kova jätkä. Oikein super kovis. Viimeisen päälle hurja. Ei pelota edes. Mutsis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Se on maailman JUST sellainen kuin halusitte.

Mulla oli mun visiot vanhemmistani, mutta se pällit ootte ihan extraa. Mä en olisi ikinä missään olosuhteissa törmännyt teihin enkä ollut missään tekemisissä. Mä todellakin asuin Lahdessa 10 vuotta eikä mitään tällaista ollut siellä, sitten se taas JATKUIN Orimattilaan palattuani.

Jos se h*mot haluatte p*rseeseen, niin luulin löytyvät helpompiakin keinoja. Joku lehti-ilmoitus?

Se on kuule maailman JUST niin kuin tän teitte.

Meikä kuunteli ja katseli teitä melkein 10 vuotta ja totesin ettei siellä ole YHTÄÄN mitään. Aika tyhjä olo, kun ei yhtään mitään ole tullut. Tämä kaikki vaiva ja aika eikä yhtään miestä missään. Vain halpoja h*oria, jotka ei todellakaan siis edes tiedä MIKÄ on luonnonsuojeluliitto, mutta luulee että se on joku asiakkaan ulkonäköön liittyvä asia?

Pois pois pois kaikki ihmiset ettette te joutuisi vaan elämään tekojenne kanssa ja näkemään kuinka muut ihmiset EI OLE arvotonta p*skaa. Hämmentäähän se.

Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt. Voisi sotkea ihan kaikki siihen. On kivempi jakaa sitä mokaa, kun on sadistisesti jostain syystä vainonnut pedofilian uhreja ja ehdoksi laittanut että uhrin nyt täytyy vain LOPETTAA tämä jotenkin, jotta te lopettaisitte sen sadistisen kiduttamisen. Ihan v*tun huonot ehdot!!!

No, kun te ETTE IKINÄ lopettaneet ja asiat tuli jo liiankin paljon varmistettua, niin varmistitte myös sen että teidät kaikki saa tappaa. Näin se homma menee ja säännöt on teidän itsenne tekemät.

Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli mun visiot vanhemmistani, mutta se pällit ootte ihan extraa. Mä en olisi ikinä missään olosuhteissa törmännyt teihin enkä ollut missään tekemisissä. Mä todellakin asuin Lahdessa 10 vuotta eikä mitään tällaista ollut siellä, sitten se taas JATKUIN Orimattilaan palattuani.

Jos se h*mot haluatte p*rseeseen, niin luulin löytyvät helpompiakin keinoja. Joku lehti-ilmoitus?

Meikä kuunteli ja katseli teitä melkein 10 vuotta ja totesin ettei siellä ole YHTÄÄN mitään. Aika tyhjä olo, kun ei yhtään mitään ole tullut. Tämä kaikki vaiva ja aika eikä yhtään miestä missään. Vain halpoja h*oria, jotka ei todellakaan siis edes tiedä MIKÄ on luonnonsuojeluliitto, mutta luulee että se on joku asiakkaan ulkonäköön liittyvä asia?

Pois pois pois kaikki ihmiset ettette te joutuisi vaan elämään tekojenne kanssa ja näkemään kuinka muut ihmiset EI OLE arvotonta p*skaa. Hämmentäähän se.

Asiat voi aina tietenkin tehdä huonommaksi. Miksei käyttää mahdollisuutta, kun on jo kerran emämokan tehnyt. Voisi sotkea ihan kaikki siihen. On kivempi jakaa sitä mokaa, kun on sadistisesti jostain syystä vainonnut pedofilian uhreja ja ehdoksi laittanut että uhrin nyt täytyy vain LOPETTAA tämä jotenkin, jotta te lopettaisitte sen sadistisen kiduttamisen. Ihan v*tun huonot ehdot!!!

No, kun te ETTE IKINÄ lopettaneet ja asiat tuli jo liiankin paljon varmistettua, niin varmistitte myös sen että teidät kaikki saa tappaa. Näin se homma menee ja säännöt on teidän itsenne tekemät.

Kenenkään ei koskaan tarvitse lopettaa. Se loppuu vasta kun te loputte, joten jos teillä on kiire johonkin, niin voitte hirttää itsenne.

Laitoinpa taas hurjaa tekstiä teille :DDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ihanan paljon kirjoitusvirheitä. Eihän noita jaksa edes korjata kaikkia.

Mä todellakin selvennän ja pohjustan tässä.

Oli se A vaihtoehto ettette olisi tehnyt mitään. Sitten tuli tää B, joka tarkoittaa sitä että avasin sanaisen arkkuni eikä mulla ole aikomusta lopettaa.

Te poistitte kaikki stopparit ja jarrut. Kiva se poliisih*orakin rääkyen mulle ja laittomasti diskaten mun rikosilmoituksen. Se oli oikein auttava, kiitos. Musta on vain hyvä ettei mun tartte enää välittää teistä p*skoista olleenkaan. Harmi että koskaan edes huomioin :(

Se on se kutkuttava fakta että mä tiedän että te mokasitte. Kaikenlaista on, mutta... Mä olen tässä 10 VUOTTA odotellut sitä "oikeaa" kovista. Oliko tässä joku aivokin taustalla? Mä odotan. Mä olen tässä odottanut jotain älykästä äärioikeistolaista ideologiaa <3 Jotain... onko teillä jotain. Onko teillä yhtään mitään muuta kuin pelkkä emämoka?

Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän.... Kuten huumeet, niin kaikki luulee että ne pärjää niille, mutta silti ne jää koukkuun. Mä olen elänyt TOSI turvallisesti koko elämäni ja vaikka ympärilläni on vilissyt rikollisia, niin mun mielestä mulla on ollut luonteva tapa elää niiden KANSSA. Siksikään en tajua tätä umpisadistista vainoa, kun tiedän etten ole mitään tehnyt.

Ymmärrän että joku EPÄILEE jotain, mutta duh!! Olenhan mä oudon näköinen, mutta sadistisesti kiduttaa sen takia 10 vuotta??? ÖÖÖ? Nyt teillä kyllä kävi joku moka, tosi-tos paha moka? Just kun ne hyypiöt selittää aina ihan sekavia, umpisekavia ja kaikki käyttäytyy kuin mun muka pitäisi ymmärtää yhtään että mikä teillä on ongelmana.

Ei siellä ole kuin houreileva järkkäri/vartija, joka jo uhkasi väkivallalla ja sitten... joo... floppihan se oli ja siitä poistuu sitten pois. Kävit sitten vain tolleen UHKAAMASSA VÄKIVALLALLA? Ihan tuollainen perusduunipäivä sulla huh? Hakataan asiakkaat? Onnea vain sullekin ja sun loppuelämälle. Mä suosittelen sulle noita kotiinkuljetuksia, joita itsekin käytän.

Tajuatteko? Te OLETTE JO uhkailleet minua ja rikkoneet minun yksityistätilaani. Tajuatteko?

pois pois pois, pois kaikki kauheat pois. kaikki mamutkin halutaan pois, pois pois. Itkee suomalainen surkea mies.

Mun isä muuten sai silmittömän raivarin kun ei saanut nähdä muo alasti suihkussa, se repi oven. Mun isä suuttui vähemmän kuin aiemmassa, mutta raivostui silti myös siitäkin, kun pois muutettuani (HÄNEN TAKIAAN!!) omaan asuntooni, niin en antanutkaan sille mun vara-avainta. Veti herneen nenään ja raivosi 100% kuin minä olisin tehnyt muka siinä jotain väärin ja ollut huono tytär. Se näki sen sitten niin päin että olisin muka varastanut hänelle KUULUVAN avaimen siltä. Wow?

wow.

Mä vain sitä että... te kelvottomat p*skaläjät, jotka ette saa ikinä haluamaanne... Joo. Teidän itku-potku-raivarit on säälittäviä. Oisko aika hommata itselleen vähän REALISTISEMPIA odotuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se A vaihtoehto ettette olisi tehnyt mitään. Sitten tuli tää B, joka tarkoittaa sitä että avasin sanaisen arkkuni eikä mulla ole aikomusta lopettaa.

Te poistitte kaikki stopparit ja jarrut. Kiva se poliisih*orakin rääkyen mulle ja laittomasti diskaten mun rikosilmoituksen. Se oli oikein auttava, kiitos. Musta on vain hyvä ettei mun tartte enää välittää teistä p*skoista olleenkaan. Harmi että koskaan edes huomioin :(

Se on se kutkuttava fakta että mä tiedän että te mokasitte. Kaikenlaista on, mutta... Mä olen tässä 10 VUOTTA odotellut sitä "oikeaa" kovista. Oliko tässä joku aivokin taustalla? Mä odotan. Mä olen tässä odottanut jotain älykästä äärioikeistolaista ideologiaa <3 Jotain... onko teillä jotain. Onko teillä yhtään mitään muuta kuin pelkkä emämoka?

Mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän.... Kuten huumeet, niin kaikki luulee että ne pärjää niille, mutta silti ne jää koukkuun. Mä olen elänyt TOSI turvallisesti koko elämäni ja vaikka ympärilläni on vilissyt rikollisia, niin mun mielestä mulla on ollut luonteva tapa elää niiden KANSSA. Siksikään en tajua tätä umpisadistista vainoa, kun tiedän etten ole mitään tehnyt.

Ymmärrän että joku EPÄILEE jotain, mutta duh!! Olenhan mä oudon näköinen, mutta sadistisesti kiduttaa sen takia 10 vuotta??? ÖÖÖ? Nyt teillä kyllä kävi joku moka, tosi-tos paha moka? Just kun ne hyypiöt selittää aina ihan sekavia, umpisekavia ja kaikki käyttäytyy kuin mun muka pitäisi ymmärtää yhtään että mikä teillä on ongelmana.

Ei siellä ole kuin houreileva järkkäri/vartija, joka jo uhkasi väkivallalla ja sitten... joo... floppihan se oli ja siitä poistuu sitten pois. Kävit sitten vain tolleen UHKAAMASSA VÄKIVALLALLA? Ihan tuollainen perusduunipäivä sulla huh? Hakataan asiakkaat? Onnea vain sullekin ja sun loppuelämälle. Mä suosittelen sulle noita kotiinkuljetuksia, joita itsekin käytän.

Tajuatteko? Te OLETTE JO uhkailleet minua ja rikkoneet minun yksityistätilaani. Tajuatteko?

pois pois pois, pois kaikki kauheat pois. kaikki mamutkin halutaan pois, pois pois. Itkee suomalainen surkea mies.

Mun isä muuten sai silmittömän raivarin kun ei saanut nähdä muo alasti suihkussa, se repi oven. Mun isä suuttui vähemmän kuin aiemmassa, mutta raivostui silti myös siitäkin, kun pois muutettuani (HÄNEN TAKIAAN!!) omaan asuntooni, niin en antanutkaan sille mun vara-avainta. Veti herneen nenään ja raivosi 100% kuin minä olisin tehnyt muka siinä jotain väärin ja ollut huono tytär. Se näki sen sitten niin päin että olisin muka varastanut hänelle KUULUVAN avaimen siltä. Wow?

wow.

Mä vain sitä että... te kelvottomat p*skaläjät, jotka ette saa ikinä haluamaanne... Joo. Teidän itku-potku-raivarit on säälittäviä. Oisko aika hommata itselleen vähän REALISTISEMPIA odotuksia?

...Mä vain yritän yhä monin eri tavoin selittää miten s**tanan noloja te järkkäripällit olette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

wow.

Hyvin toimittu. Taas. :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin toimittu. Taas. :DDD

Kiitos. Olen niin otettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Olen niin otettu.

Teidän ylpeydellä nyt ei ole niin väliä. Lakia ei se kiinnosta. Katumuksesta ilmeisesti silti alennetaan tuomioita? Tuskin silti paljoa. Vähän kuin "No sori" on aika huono.

LAILLISESTI siis kaikki vaan - ihan kaikki - niin sitten homma on hoidettu.

• Anonyymi

Katkeruus on selvästi vähentynyt viime vaalien jälkeen kun Kepu otti vaalivoiton. Nyt isännätkin ovat tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60