Ajatuksena oli pitää ihan vaan pienet intiimit häät ensi kesänä tyyliin paikalle pari ystävää todistamaan. Nyt on kutsulistassa jo yli 60 "must-vierasta" ja hiljainen arvaus ei jää siihen. Itsellä ei aikaa järjestää ja otin kaasonani toimivan ystäväni suosittelusta häitä suunnittelemaan taiteilija-puutarhuri Naomin joka toteuttaa myös hääkimppuni, joka on minulle oikeastaan se kaikkein merkityksellisin asia ja olinkin Naomiin siitä jo yhteydessä että onnistuuko sellaisen toteuttaa. Haluan siihen liitettävän tiettyjä kukkia mummolani puutarhasta koska lapsena istuin sielllä keinussa ja sanoin mummolle että näitä haluan kimppuuni kun menen naimisiin. Häät on tarkoitus pitää kyseisessä paikassa mutta päätin etten ala hermoilla säiden tai muitten asioitten takia.
Tosiaanko pienet häät
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu tunne. Meidän häistä piti tulla myös sellaiset tosi pienet, vain muutamat parhaat ystävät paikalla ja budjetti oli tarkoitus pitää ihan minimissä. Varsinkin kun mies sanoi heti alussa että hän ei halua sitten mitään hirveää hässäkkää. Mutta--Vieraslista siinä hiukan piteni ja piteni ollen lopulta hieman yli sadan hengen. Budjetti jouduttiin tietysti suunnittelemaan sen mukaisesti, Hääpuku ei todella ollut se mitä ensin meinasin ja samoin meni miehen puku uusiksi. Ja kiltisti siinä myös näperrettiin iltamyöhään ystävien avustuksella hääkarkkeja ynnä muuta. Ei silti yhtään harmita sillä siitä päivästä jäi todella ihania muistoja:D ja onhan se ihana saada olla edes yksi päivä prinsessana:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774