Mietin ehdinkö sellaiseen menojeni lomassa.
Kauanko kestää arki-iltana oleva rukouskokous?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on siis sellainen joka on helluntaiseurakunnassa kerran viikossa, en ole ennen käynyt.
- Anonyymi
Se kestää niin kauan kuin haluat siellä olla tai kerkeät.
noin tunnista kahteen miten milloinkin.- Anonyymi
Ok eli lähteekö sieltä muutkin "kesken" pois, tulee ja menee miten kullekin sopii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok eli lähteekö sieltä muutkin "kesken" pois, tulee ja menee miten kullekin sopii?
Kun ei ihan etupenkkiä varaa- niin voi fiksusti poistua, kuten monesta muustakin tilaisuudesta. En konserttissakaan istuisi etupenkissä, jos tiedossa on poistumistarve, varaisin takaoven vierestä penkin ja hienovaraisesti, en soittotauon kohdalla, vaan hieman reilumman soittohetken kohdalla poistuisin.
Meillä kestää tunnista puoleentoista. Kyllä tilaisuuteen voi tulla kesken ja lähteä aikaisemmin pois. Meillä on monesti käytäntö ettei päätösanoja ole vaan saa rukoilla ja lähteä vapaasti. Saattaa jäädä muutama rukoilemaan pitemkääkin.
- Anonyymi
Ok, kiitos! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919