Niinpä niin.
Kun vanhempi mies jättää perheensä ja vaihtaa vaimokkeensa nuoreen lihaan on hän sika joka hylkää perheensä.
Kun vanhempi nainen jättää perheensä ja vaihtaa miehensä nuorempaan on hän rohkea ja ennakkoluuloton.
----
Kun mies nostaa parempaa palkkaa kuin nainen on hän naisia sortavan koneiston osa.
Kun nainen nostaa parempaa palkkaa kuin mies on hän älykäs, taitava ja kova työntekijä.
-----
Kun mies ehdottelee naiselle kammarinpuoleisia touhuja on hän sika ja ahdistelija.
Kun nainen ehdottelee miehelle kammarinpuoleisia touhuja on hän jälleen rohkea ja rajoja rikkova.
-----
Kun mies palkkaa naisesta ja miehestä valiten miehen sortuu hän sukupuolisyrjintään.
Kun nainen palkkaa naisesta ja miehestä naisen edistää hän sukupuolten tasa-arvoa.
----
Onhan se kivaa kun on kivaa. Voiko aina olla kivaa?
miesten ja naisten erot
3
324
Vastaukset
- Kurre_Orava
Tuossapa ne feminismin teesit taisivat tullakin. :)
Noinhan se menee. Korjaan teesisi symmetrisiksi seuraavasti:
"Kun vanhempi mies jättää perheensä ja vaihtaa vaimokkeensa nuoreen lihaan on hän sika joka hylkää perheensä.
Kun vanhempi nainen jättää perheensä ja vaihtaa miehensä nuorempaan on hän rohkea ja ennakkoluuloton."
Pitää olla: Kun vanhempi nainen jättää perheensä ja vaihtaa miehensä NUOREEN LIHAAN - -
"Kun mies palkkaa naisesta ja miehestä valiten miehen sortuu hän sukupuolisyrjintään.
Kun nainen palkkaa naisesta ja miehestä naisen edistää hän sukupuolten tasa-arvoa."
Pitää olla: Kun nainen palkkaa naisesta ja miehestä VALITEN naisen - -
Freudilaisia nollalipsahduksia, mutta nyt on kaikki kunnossa taas.- Sigmund
Miksei maailma ole valmis meitä reudilaisia varte?!?! Sen tietää siitä, että kun se on millainen me tahdomme sen olevan niin silloin se on valmias. Äläkä luimi noin pahaenteisesti Jung, perkele!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826