Pääsvekomediamme YLE tunnetusti hyysää saamelaisiamme, koska RKP on ottanut heidät suojelukseensa taktisista syistään.
Tänään YLE teki jutun eräästä saamelaisnaisesta. Tuolla naisella on kuulemma "etnostressi", kun pitää käyttäytyä jotenkin saamelaisesti?
Ottamatta kantaa tuohon naisen outoon ongelmaan tulee mieleen heti eräs asia. Nimittäin selvästi tuo etnostressi-ilmaus viittaa, että toimittaja näkee ja hyväksyy saamelaiset omana etnisenä kansanaan!
MUTTA valtamediamme toimittajat eivät kuitenkaan hyväksy suomalaisia omaksi etniseksi kansakseen!? Vaan puhuvat "etno-nationalismista", joka on heidän mukaansa valheellista suomalaisten tapauksessa.
Taas tuli ilmi valtamediamme kierous ja suomalaisvastaisuus...
Saamelaisnaisen etnostressi!?
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti kansoja on olemassa. Ja kansat erotellaan etnisyyden mukaan. Se määräytyy geenipohjasssa. Kansantiede on vanha tieteenala. Joten suomalaiset omana etnisenä kansanaan on FAKTA.
Tosin suomalaisvastaiset arvomädättäjät ja globalistit haluvat kieltää suomalaisen kansan olemassaolon. Kuten muissakin valkoisissa maissa. Kyse on silkasta politikoinnista.
Samoin kuin se, etä rotujen olemassaolo pyritään kieltämään. Kuitenkin samat tyypit jaksavat aina jauhaa rasismista eli ROTUvihasta!?
Melkosita kieroilua ja valheellisuutta tuokin... - Anonyymi
No jos niitä ei "hyysätä", niin mitä pitäisi tehdä? Alkaako "isänmaallisten" raivo kääntyä myös saamelaisia vastaan? No sanoihan se Trump että "intiaanit intiaan".
- Anonyymi
Olipa taas typerä ja asiaankuulumaton kommentti joltain suvakilta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas typerä ja asiaankuulumaton kommentti joltain suvakilta....
Ai on ne saamelaisetkin jo "suvakismin" piirissä? Eli jos ei ole "suvakki" niin pitääkö alkaa olemaan suvaitsematta saamelaisia? Ensin oli maahanmuuttajat, nyt saamelaiset ja juutalaiset. Kohta on vuorossa kaikki alle 170cm (tähän kyllä kuuluu 99% prosenttia perussuomalaisista, joten ehkä ei... no laitetaan vaikka 165cm), sitten vaikka likinäköiset, astmaatikot ym.... lopuksi viimeinen suomalainen ei suvaitse itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on ne saamelaisetkin jo "suvakismin" piirissä? Eli jos ei ole "suvakki" niin pitääkö alkaa olemaan suvaitsematta saamelaisia? Ensin oli maahanmuuttajat, nyt saamelaiset ja juutalaiset. Kohta on vuorossa kaikki alle 170cm (tähän kyllä kuuluu 99% prosenttia perussuomalaisista, joten ehkä ei... no laitetaan vaikka 165cm), sitten vaikka likinäköiset, astmaatikot ym.... lopuksi viimeinen suomalainen ei suvaitse itseään.
Etkö tajua mitä hyysääminen tarkoittaa!? Sehän tarkoittaa LIIALLISTA nostamista muiden kansanosien ja varsinkin pääväestön kustannuksella.
Eli jos ei hyysätä, niin se EI tarkoita sortamista! Vain sitä, että kaikkia kansaryhmiä kohdellaan yhtälailla eli tasarvoisesti. Tajuatko?
Oletko joku NATSI, kun kannatat ihmisten eriarvoista kohtelua??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua mitä hyysääminen tarkoittaa!? Sehän tarkoittaa LIIALLISTA nostamista muiden kansanosien ja varsinkin pääväestön kustannuksella.
Eli jos ei hyysätä, niin se EI tarkoita sortamista! Vain sitä, että kaikkia kansaryhmiä kohdellaan yhtälailla eli tasarvoisesti. Tajuatko?
Oletko joku NATSI, kun kannatat ihmisten eriarvoista kohtelua???Eli sinun mielestäsi kaikkia muita paitsi valtaväestöä "hyysätään". Minä olen valkoinen suomalainen (Savo-P.Karjala), asun Turussa ja minuakin "hyysätään", koska olen työtön.
Saamelaisilla on oikeus omaan kieleen, kulttuuriin ja elinkeinoihin. Pitäisikö saamelaisten puhua pelkkää suomea ettei se olisi "hyysäämistä"? Koetapa itse asua 24/7/365 lapissa ja tulla toimeen.
Turha sulle putinistille on mitään järkeä puhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi kaikkia muita paitsi valtaväestöä "hyysätään". Minä olen valkoinen suomalainen (Savo-P.Karjala), asun Turussa ja minuakin "hyysätään", koska olen työtön.
Saamelaisilla on oikeus omaan kieleen, kulttuuriin ja elinkeinoihin. Pitäisikö saamelaisten puhua pelkkää suomea ettei se olisi "hyysäämistä"? Koetapa itse asua 24/7/365 lapissa ja tulla toimeen.
Turha sulle putinistille on mitään järkeä puhua.Kuvaa hyvin sinun älyäsi ja mielenlaatuasi, että tartuit sivuasiaan etkä avauksen pääsanomaan!?
Onkos inulla mitään sanomista siihen, että toimittajan mukaan saamelaiset ovat oma etninen kansansa, mutta suomalaiset eivät olisi?
Nyt sinulla on taas hyvä tilaisuus halveksia suomalaisia ja suomalaisuuttasi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaa hyvin sinun älyäsi ja mielenlaatuasi, että tartuit sivuasiaan etkä avauksen pääsanomaan!?
Onkos inulla mitään sanomista siihen, että toimittajan mukaan saamelaiset ovat oma etninen kansansa, mutta suomalaiset eivät olisi?
Nyt sinulla on taas hyvä tilaisuus halveksia suomalaisia ja suomalaisuuttasi...No suomalainen DNA:ltaan aikas sekalainen. Joku voi olla germaaninen, jossakussa on slaavilaista perimää. Sama juttu saksalaisten kanssa. Harva Euroopassa on enää keltti, gootti tai hunni, yms. Sitä en kylläkään ymmärrä, että jos joku on vaikka Baski tms., niin sitä pitää korostaa niin perkeleesti. Ollaan kaikki ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690