Mikä on se...

...naisen omistama esine/tavara/kappale mitä et siedä huushollissasi? Onko sellaista? Mikä on/on ollut aina tiellä ja jaloissa vaikka kylppärissä tai missä hyvään? Mitä pitää siirtää, tai se putoaa, kaatuu tai yksinkertaisesti ahdistaa? Koska täällä on naisiakin, ehkä hekin saavat vastata miehestä.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen aviomies, jota toivoryynänen joutuu aina siirtämään sivuun tullessansa keskustelemaan naisen kanssa yhtäläisyyksistä mitä löytyy Aristoteleen ja Kung Tsen Maailmankatomuksessa.

Eikö noita aviomiehiä voisi siirtää vaikka kellariin tai lähettämään viinamiehen kanssa kapakkaan juomaan viinaa.

• No kun te ette nyt vaan osaa taas, niin minä sanon miehistä, että partakone. Kylppärin peilihyllyllä latauspisteessä pöhisevä partakone.

• Partakone on iso mötikkä, kiikkerä ja korkealla huojuva. Voi pudotessaan rikkoa käsienpesualtaan, parfyymipullot ja lopulta miehen karvat ovat vielä meikkipussissa. Jokainen nainen tietää, mitä on väistellä maseratin kokoista trimmeriä.

• Ei nyt oikein mitään tule mieleen..

Kissanhiekkalaatikko on ikävä, mutta tarpeellinen..

Mikroaaltouunia en käytä mihinkään, mutta tuo rouva käyttää..heivaisin sen muutoin menemään.

• Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.

Kyllä se joskus pihallekin pissii...kissa. Ja jos koira joskus niin tekee, niin kisu menee peittämään pisun huolellisesti.

• Ei nyt tule mitään mieleen, ehkä ois sitten nainen itse

• Anonyymi

Älä ikinä laske taloosi naista.

• Vaikka itsekin pidän eläimistä, mutta välillä käy hermoille kissat ja koirat, jos niitä on.

Ne on kuitenkin persoonia ja vaativat oman huomionsa. Ei mua haittaa, että joku kissa tai koira vie huomiota, mutta joskus omistajista itsestä näkee, että pitikin hommats toi elikko...silloin muakin harmittaa elikon puolesta...tai molempien...Aina ihmiset ei ehkä mieti ksikkea ihan loppuun saakka...

• Anonyymi

Hyvä vastaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus.

Niin, eikös olekin....☝️😊

• Mulla on mikroaaltouuni, jonka metallikuoret antaa 140V virtaa. Mukavasti värisee sormille, kun ottaa kontaktia mikron metallikuoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe