"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Voimateot antoi Saatana Paavalille:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
Teuvo Suni: TÄMÄKÖ ON TEILLE HIENOA?
9
114
Vastaukset
Paavali tiesi tulevansa tuomituksi syntisenä valehtelijana ja vääryydentekijänä,
mutta tämän Saatana teiltä salannut.Jeesukselta kelpaa nimi ja veri.
Saatanalta usko ja veren voima valheineen ja vääryyksineen.
Siksi Pyhä Henki on teille vain Teuvo Sunin aivopierua, ahdas portti suniportti ja Pyhän Hengen puhdistus sunipulveria.Monet sanovat:
"Me emme ole porton lapsia, meidänm isämme on Martti Luther""Me emme ole porton lapsia, meidän isämme on Lars Leevi Laestadius"
"Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."
Kysytään uudelleen kun Hoitomies edelleen hienostelee.
Lähetetään tulisia hiiliä hienostelevan hoitomiehen pään päälle, niin Herra palkitsee:
"Jos vihamiehesi elää valheessa, anna hänelle totuutta.
Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle ruokaa, jos hänellä on jano, anna juotavaa.
Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra palkitsee tekosi."- Anonyymi
Kyllä, Hienoa on olla kultapossu Paavalin kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712