Voiko olla supikoira joka käy minun tunkiolla kaivelemassa. Aina on aamuisin jälkiä pihapolulla ja peruna kuoret häipyneet sen siliäntien. Naveton oveakin on käynyt rynkyttämässä ja kussut varpuluutaan.. Saako sen ampua piakkarilla ??? Terv:Aunen mies kouvatsalta.
Supikoiran tekosia
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
Terve! Käyppäs uunosta kysymässä. Siellä on aina kaikki tietävä porukapaikalla! Samalla saat maistuvat kahvit ja pullat,,,!!
- Anonyymi
Ei ruokajämiä saa laittaa avoimille tunkioille, elämme nyt vuotta 2020, emme esim. vuotta 1847! Syömällä perunat kuorineen välttyy tuoltakin ongelmalta ja vaivaltakin. Kun perunat kuoritaan, niiden sisältämistä vitamiineista, mineraaleista ym. menetetään suurin osa siinä samalla, eli syötäväksi jää pelkkää selluloosaa.
Kaivelija voi olla supi, kettu, myyrä, rotta, linnut, naapurin koira, karhukin...että ennen kuin alat pikkupiekkarillasi miehekkäästi yössä ammuskella, selvitä edes mikä eläin tuota tekee. Täältä kyselemällä asia ei varmistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764