22+miitti?

Kata

Mä tässä aloin miettimään että on sinne heinäkuun miittiin vielä piiiiitkä aika.. ja kevät vasta alussa..

Miten ois jos pidettäis miitti stadissa toukokuussakin?:)

Päivämäärästä ei tietoa mut ehdotuksia otetaan vastaan?:)

Kirjotelkaa tänne millon teille sopis ni katellaan jos saatais miitti aikaseks?:)

Kiitus!

T:Katanen

22

6763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taigatar(tar)

toki.. olisihan tuo kiva taas käydä pyörähtääs porukalla jossain, jos saisi taas uuttakin porukkaa mukaan...
      Tällä kertaa alku voisi olla vähän vähemmän viinantäyteinen, jotta nämä vähemmän käyttävätkin uskaltaisivat mukaan. Syönti olisi hyvää ajanvietettä, ja siinä ehtii porukkaan tutustua. Tai sitten joku yhteinen.... Juttu?!? No leffa tms voi olla isommalla porukalla vähän niin ja näin, mutta ideoita ei ole koskaan liikaa.........
      KAIKKI MUKAAN *ponppii*

• tiu...

miittiä pukkais.... voisinhan miekii ehkä jopa sinne uskaltautuu pyörähtään.... ehkä XD mut sinne heinäkuun miittiin tuun kyllä ainaskiin... suunnitelkaa , tämä seuraa ;) *miittineitsyt*

• Ensto79

Taiga hei, kyllä sinne uskaltaa tulla vaikka kaikki muut oiskin kännissä.. mulla ainakin oli pirun hauskaa viimeksi vaikka kaikki olikin ihan VI**n kännis, ittellä tosin oli aivan järkyttävä kankkunen....

• taigis
        Ensto79 kirjoitti:

Taiga hei, kyllä sinne uskaltaa tulla vaikka kaikki muut oiskin kännissä.. mulla ainakin oli pirun hauskaa viimeksi vaikka kaikki olikin ihan VI**n kännis, ittellä tosin oli aivan järkyttävä kankkunen....

miehän olin itekkii viimemiitissä :D
        ja olen jo vanha tekijä... Mutta siis lähinnä aattelin muita, ja toisaalta saako savuisessa paarissa humalaisten keskellä kunnon kosketusta kaikkiin... siis silleen .... en mie ainakaan kaikkien kans ehtint jutella viimeeks :)

• dabombainen

noh jos vaikka kuivat bileet pitäs on sitä tullut maisteltua noita alkoholi juomia jo jonkin verran =D
        mutta joo tulen kyl sinne kesällä pitänee vissiin ottaa muutama päivä vapaaksi. Leffa kuulostais hyvältä eikä mitään pussikalja teini örvellystä,
        ja tota parempi jos ei mentäs tällä kertaa ainakaan kallioon...tai noh vois kai sitten mennä kaverille käymään samalla.

• Ensto79
        taigis kirjoitti:

miehän olin itekkii viimemiitissä :D
        ja olen jo vanha tekijä... Mutta siis lähinnä aattelin muita, ja toisaalta saako savuisessa paarissa humalaisten keskellä kunnon kosketusta kaikkiin... siis silleen .... en mie ainakaan kaikkien kans ehtint jutella viimeeks :)

Joo siis eihän siellä oikeen eteensä meinannu nähä se pirun savun takia *poltti ainakin 100 röökii*... Ja siis se kamala menu siellä maskotissa... siis korvissa soi vieläkin =)

• .....tartar....
        Ensto79 kirjoitti:

Joo siis eihän siellä oikeen eteensä meinannu nähä se pirun savun takia *poltti ainakin 100 röökii*... Ja siis se kamala menu siellä maskotissa... siis korvissa soi vieläkin =)

sit sie et vissiin joutunu mun klassisen uhriksi... :D En siis suuteloinut sua... ;) No et jäännä paljosta paitsi... x) Mutta joo... mie lähin kyl suht ajoissa pois....

• meeru

meerukin tahtoo...meeru ei vaan pääse...mut meeru koittaa sinne heinäkuuhun päästä....tosin meerun kesäloma alkaa vasta sitten sen viikonlopun jälkeen 4. pvä...mutta meeru koittaa silti....

• Toukokuu on hyvä kuukausi...hiukan on rahanmenoa siinä kuussa mutta siihen miittiin minäkin voisin ehkä pystya raahaamaan luuni paikalle...että silleen...

• Emmuska21

Sopii mulle ainaki

• MillaMafia

Loistava idea, ei muuta ku miitti kasaan! Tää vaan ei pääse kuitenkaan, mutta se ei nyt oo välttämättä niin huono juttu ;)

Kunhan kerrotte mulle kuumimmat juorut sieltä niin mä oon tyytyväinen =)))

• iitu

tää haluis kans mukaan, vaikkei o kyl ikänä teitin miiteis ollu. mut se ei varmanakaan este =) oishan se kiva et jotain muutakin ku pelkkää kupin kaatoa, mut meneehän sekin ja tekeehän sitäkin =) ja toi 7.5. ihan jees

• moon kingi

Hö..totkai kaikil käy.. oonkin jo kyllästyny oleen yksin aina tääl.. kiva olis muitakin nähdä kuin ystäväni käsi.. :(

• Neeritin

Mukana ollaan, ainakin näillä näkymin.
      7.5 kuulostaa oikein hyvältä. Vaikka enpä mie kyllä sätissä oo käynny... herra tietää milloin viimeks! :o/

Mutta ehkäpä sitä suuremmalla syyllä siis naru kaulaan ja joukon jatkeeksi! Ja tuohon ohjelmapuoleen en ota kantaa, enemmistö rules.

• taigatar

on silleen hyvä idea, että ainakin kaikilla (luulis) olevan varaa... Kysymys kuuluukin, että mihin puistoon sit mentäis -kaivopuisto ois OK ja kaikki sinne luultavasti löytäis.. Mutta entäs se ruoka? Kuka ottaa mikron matkaan :D
      Ei vaan... 7.5. on päivänä ihan ok (muistaakseni) mutta tuo ulkonaolokin pitäis sitten ottaa säävarauksella..... Muistaen viimevuotta, niin äitienpäivä oli kaunis, mutta eihän se aina niinkään mene... Ja onhan sillonki lintsi jo auki *winkwink*
      Ähhähää.. katotaan mitä kekkastaan, ehdotuksille ollaan avoinna edelleen :)

• Jipiii!!Mie tuun ainaski=)=)=)=)=)=)

• Jees...vai 7.5...työt alkas 12.5 joten aikaa kyl ois..mutta empä viitti raahautua paikalle, ollutta ja mennyttä moinen miittailu*thumbs down*

• Sohvitus

Oonpa sit tuona viikonloppuna kiusaamassa viatonta siskooni, joten enpä tuu tuohonkaan miittiin. Pitäkää lystiä tälläkin kertaa!

• Nallelimu-Ritu

mä miittailen ihan yksinäni.. mitäs siihen sanotte :P

• StadinAntsu75

loolen,et monki olis aika vähä ryhdistäytyy ja ottaa pari bissee.. jos se miitisa o luvallista.. =)

• Sunziina

Siis eihän tälläinen siveellinen nuori neitokainen voi tuollaisten vanhojen pierujen joukossa hillua mutta jos nyt yhteisen hyvän nimissä voisin teitä läsnäolollani sitten kunnioittaa... X)
      Mites jos eka jonnekkin raflaan *nälkä aina* ja sit vaikka kirkkoon rukoilemaan anteeksiantoa ja sit vaik sinne puistikkoon pöheikköön pullottelemaan?? Käy kalliiks jos pitää vuokrata joku tila jostain...?

• Minä täällä hei!
      Ottakaas joskus toi suomen kartta pieniin sieviin sormiinne ja katselkaa kuin laaja Suomi oikeastaan on. Ehkä karttaan ei kuitenkaan ole merkitty sitä tärkeintä, eli tekstiä "elämää on myös kehä kolomosen ulukopuolella" ;o) tai rehellisesti sanottuna siel sitä vasta onkin!(siksi minä päätin sen kertoa) Miitti olis varmaan ihan ok myös jänkhällä päin... Heinäkuuksi sellaista jopa suunnittelimmekin jo. Kaikesta huolimatta, PITÄKÄÄ HAUSKAA! Ehkäpä minäkin sinne elelään vielä joskus eksyn =o)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe