Perjantaina tulee taas jotain jääkiekkoa ja Emmerdalea ei ollenkaan. Erikseen on urheilukanavat ja plussa-lisäkanavat, mutta niitä ei vain käytetä niin kuin niitä pitäisi.
Jääkiekossa voisi hyvin laittaa playoffsit ja loppuottelun kokonaan vain maksukortilla näkyväksi. Jääkiekkoa seuraavat haluavat kuitenkin nähdä eniten nuo jännittävät loppupelit, joten varmasti menisivät maksukortit kaupaksi. Ja ne jotka eivät kääkiekosta välitä, voisivat edelleen seurata lempiohjelmiaan niideen omilla paikoillaan.
Jääkiekkoa
9
873
Vastaukset
Tylsää aina missata omat ohjelmat jonkun lätkän tai formulan takia...
- Hönttä
Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.
Hönttä kirjoitti:
Itse jopa seuraan noita formulakisoja, mutta eihän perjantaisin tule kuin jotkut harjoitukset. Ei edes aika-ajoja. Nekään ei edes suorana lähetyksenä ja silti pitää laittaa toisen ohjelman paikalle.
Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??
- Hönttä
Flonkku kirjoitti:
Luin just lehdestä, et 1.4 tulis emerin kohdalla pajatsoa!! Siis onko toi aprillipila??
Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.
Hönttä kirjoitti:
Formulaharjoitukset sieltä taas tulee emmen tilalla ja vasta sen jälkeen tulee tämä pajatson MM. Näin on ainakin merkitty niihin tietoihin, jotka itse löysin nyt pikaisella etsinnällä.
Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...
Flonkku kirjoitti:
Mut silti, jotain muuta ku sitä mitä pitäis ni tulee kuitenkin...
.. kanavat vaan riitä, vaan aina sitä urheilua tunketaan suosikkisarjojen tilalle.
Onneksi meidän perheessä ei ole urheiluhulluja.. enää. Tekee pahaa kuullakaan urheiluruudun tunnari.
- koira
ja kauniit ja rohkeat tulee aina ajallaan...
- Jussi
FST:n ohjelmat eivät myöskään siirry koskaan minkään tieltä.
- ryysytar
En koe lätkää mitenkään häiritseväksi.
Tosin kuulun niihin joilla on nuo mainitut maksukortit voidakseni katsoa lisää lätkää.
Uskoisin, että on myöskin ohjelmapoliittinen valinta näyttää lätkää maksuttomilla kanavilla.
Toisaalta kaikki kanavathan voisi olla maksullisia ja ihmiset maksaisivat vain niistä joita katsovat, näin päästäisiin TV-luvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286