Onko vammaisuus työtä?
Onko vammaisena olo työtä vai ei?
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta moni vammainen tekee työtä.
Lisäksi vammaisuudesta koituu kyllä työtä ja vaivaa esteiselle ihmiselle itselleen.
Vammaisuudella on myös työllistävä vaikutus, monella ihmisellä on työpaikka siksi että eri tavoin vammaisia ihmisiä on.
Terveet usein ajattelevat vammaiset ihmisryhmänä joka ei kosketa heitä , kuitenkin terveestä itsestään voi tulla vammainen silmänräpäyksessä. - Anonyymi
Teettäähän toisten vamma työtä teille terveille. Teidän pitää miettiä toisten asioita sen sijaan että hoitaisitte omat asianne jotenkin. Mietitte, että on asioita joita meille vammaisille kuuluisi, mutta ette itse kuitenkaan tee asioita, vaan ajattele toisten tekevän niitä, sillä eihän vamma saa vaikuttaa teidän elämäänne mitenkäään. Teetätte jopa asioita jotka kuuluvat teille.
Itse olen elämäni aikana tavannut oikestaan vain yhden ihmisen joka itse olisi halunnut se oikea. Psykologi työvoimapalvelukeskuksessa pahoitti mielensä kun oli lukenut minusta tehtyjä tutkimuksia.
Eli on vammaisuus työtä ja se teettää työtä!- Anonyymi
Ei tuosta saa selkoa valitettavasti, jäikö oleellisia sanoja välistä pois useita vai mikä?
Liikuntaesteiset ihmiset ainakin yleensä hoitavat omat asiansa itse ja ennen kaikkea vastaavat niistä itse, apua voimme käyttää mutta silloinkin liikuntaesteinen vastaa asiasta itse. - Anonyymi
Ahaa, puhuit siis seksistä hyvin peitellysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722