Torin ärrä ryöstettiin eilen kuulemma. 3 ärrää ja yks sale ryöstetty lähiaikoina. Ei varmaan lopu tähän, raumalla kioskeja ja pikkukauppoja riittää Poliis on jäljessä koko ajan. Kannattaisiko mennä kytikselle jo kauppojen luokse ilta aikaan.
Taas ryöstettiin R kioski
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai ihme kun töitä ei saa, rahaa ei voi tienata niin sitten joku varastaa. Ruamalla niin vähän töitä että ei kunnollisetkaan ihmiset saa töitä. Oon asunut vuosia täällä ja töitä ei saa. Työttömät ei kelpaa vaikka olis hyväkin tekijä. Sitten jotkut alkaa rikolliseksi koska ei ole rahaa tupakkiin.
On mennyt vaikeaksi elämä, sitä vaan ollaan kotona ja odotetaan kuolemaa koska ei ole mitään tekemistä. Harrastaa ei voi ilman rahaa ja sitten masentuukin vielä. - Anonyymi
Ei kai ihme kun töitä ei saa, rahaa ei voi tienata niin sitten joku varastaa. Ruamalla niin vähän töitä että ei kunnollisetkaan ihmiset saa töitä. Oon asunut vuosia täällä ja töitä ei saa. Työttömät ei kelpaa vaikka olis hyväkin tekijä. Sitten jotkut alkaa rikolliseksi koska ei ole rahaa tupakkiin.
On mennyt vaikeaksi elämä, sitä vaan ollaan kotona ja odotetaan kuolemaa koska ei ole mitään tekemistä. Harrastaa ei voi ilman rahaa ja sitten masentuukin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764