https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006423579.html
Nainen kosi miestä karkauspäivä Hesarin koko sivun ilmoituksessa ja mies siitä järkyttyi pahanpäiväisesti ja on vielä shokissa.
Mies vastasi naisen kosintaan KYLLÄ ja päivä jatkuu romanttisissa merkeissä.
Mies lähtee remontoimaan asuntoa, Maria kertoo.
Juu, mies joutuu heti remonttihommiin, ei kelpaa naiselle jos ei ole asunto hienossa kunnossa.
Siis tuon näköisillä miehillä on saumaa naisiin ja naiset kosivat.
Nainen kosi karkauspäivänä, mies järkyttyi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä ole mitenkään erikoisemman näköinen kaveri, hänen plussansa varmasti on ettei käytä tätä palstaa.
- Anonyymi
Eipä toi ukko nyt mitenkään erityisen komea ole.
Hyvä meininki! Iso peukku tuolle naiselle, hän uskalsi heittäytyä ja kosia miestä julkisesti. 👍
- Anonyymi
No ei järkyttynyt kuitenkaan, lukisit jutun loppuun ensin.
- Anonyymi
Omaa miesystäväänsä kosi. Varmasti aitoa rakkautta kahden ihmisen välillä, mikäs sen hienompaa tässä ilkeyden ja kateuden täyttämässä maailmassa.
Mitä miehen ulkonäköön tulee, saman laisia mahtuu 13 tusinaan, siis varsin keskiverto suomalainen mies. Mutta nainen ei varmasti kosinutkaan ulkonäköä vaan miestä jonka kanssa on parisuhteessa ja nyt haluaa ottaa sen ratkaisevan askeleen ja sitoutua lopuksi ikää.
Mies joka mollaa ja haukkuu itseään päivät pitkät Suomi24-palstalla ja kateellisena haukkuu ja arvostelee toisten tekemisiä ja elämää, jää taatusti yksin lopuksi ikää.
Kuka haluaisi sellaista katkeruutta tursuvaa miestä? Ei kukaan.
Nautinnollista itsesäälin kyllästämää loppuelämää sinulle aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959