Jos sitä läskisoosiksi voi kutsua eli paistetuista pekonin siivuista tehtyä kastiketta perunoiden kanssa tarjoiltuna.
Tosin pekonisiivut olivat ajelehtineet pakastimessa ja parasta ennen pvm. oli 2014
Sulatin paketin, ei mitään haju tai värimuutoksia, joten siitä vaan kuumalle paistinpannulle tirisemään rapean ruskeiksi.
Mikä herkullinen tuoksu pannulla paistetuista pekonin viipaleista tuleekaan.
Siellä ulkona näkyi ulkoilijoiden päät kääntyvät ympyrää, varmaan miettivät, että jossain täällä tehdään herkullista ruokaa.
Sitten vaan paistetut pekonin viipaleet syrään, pannulle voita, vehnäjauhoja ja sipulisilppua ruskistumaan ja lopuksi kastikkeen sekaan paistetut pekonin viipaleet.
Ei tarvi muuta, kuin suolakurkkua ja makeaa puolukka hilloa kylkeen, niin jo on herkullista ja joka sanoo, että yäk, niin sellaisella ole edes nälkää.
Sopivan suolaista, ei tarvitse juuri suolaa lisätä.
Ei uskoisi, että pekonin viipaleet ovat 6 vuoden ikäisiä, ei niitä roskiin viittinyt heittää.
Kelpaisiko naiselle tällainen pöperö, joka vie kielen mennessään, ei varmaan ruman miehen tarjoaman, kun nainen olettaa, että ruma mies myrkyttää naisen pöperöillään.
Tosin pekonia tulee harvemmin paistettua.
Perinteistä läskisoosia syötiin
1
<50
Vastaukset
Uskon että oli hyvää, itsekin joskus pekonista noin teen. Olipa hyvä ettet kenellekään naiselle tarjonnut, saat itse syödä kaiken ja varmaan jos nainen kuulisi että on vuosia vanhaa pekonia nyt saisit sitten odotella myrkytyssyytettä. Ei varmaan ihan pikkujuttu olisikaan kun naisen elimistö olisi ihan sekaisin ja kuralla tuommoisesta oikeasta ruuasta kun on salaatteihin ja mäkkärin hampurilaisiin tottunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959