Yle pitää lopettaa

Miksi Yle uutisoi näitä talouden ja kaupan vastaisia juttuja?
Olen sitä mieltä että Yle pitää lopettaa niin turhat päästöt vähenee ja paljon.

https://yle.fi/uutiset/3-11223102

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan oli hyvä juttu Ylellä.

• Mikä on tässä esimerkki? mihin vedetään rajaa jos liian moni alkaa liikaa säästelemään hankintoja ilmastonmuutoksen varjossa. On paljon järkeviä syitä käyttää tavaroita pidempään kun pelko hiilidioksidi päästöistä, itselläni sama Samsung S 7 jo kohta viisi vuotta eikä ole mitään syytä vaihtaa koska uusimissa ei ole mitään niin ihmeellistä jotta haluaisi vaihtaa, tämä vanha on itseasiassa parempi kun monet uudet.
        Ajalen myös vanhemalla ja varmemalla autolla vaikka voisin ostaa myös uudemman, vanhempi on vaan parempi ja varmempi.
        Mielstäni teollisuus on se taho jonka tulee ratkaista nämä asiat, mitä tuottaa ja miten, ja niille myös vastuu päästöistä jos sellaiseen jonkun pitää pakottaa. Teollisuus on myös se taho jolta pitää kysellä milloin edes teoriassa voidaan saavuttaa hiilineutraalisuus, siihen ei poliittikkonen päätökset paljon vaikuta koska fysiikan lakeja ei voi rikkoa.

• Anonyymi

MTV on ihan huuhaaa kanava tosiaankin. Heh.heh.

• Anonyymi

Mille me sitten nauraisimme jos yle lopettaisi ilmastonlämpenemisjutut ku jönssikään ei enää tälle palstalle kirjoittele?
      Jonkun Mannin tai Marcottin lätkämailoille ei enää jaksa edes hymyillä.

• Tässä on kyllä pointti, naurua, mutta paljon myös myötähäpeää ja suoraan sanoen myös ärsytystä koska propapganda ja väärä puolueellinen mielipide jolla ihmisiin pyritään vaikuttamaan ei ole rehellistä.

• Anonyymi

Et varmaan tiedä, että tietokoneet ja internet saastuttaa yhtäpaljon kuin lentoliikenne ja vain lisääntyy.

• Anonyymi

Ilmankos ilmastonlämpenemisuskovaisten aivot on saastuneet ja menneet sekaisin.

• Mutta hiilidioksidi ei ole saaste vaan on elämän kaasu.

• Anonyymi
        ononniollaonnellinen kirjoitti:

Mutta hiilidioksidi ei ole saaste vaan on elämän kaasu.

Voih mistä näitä aivopieruja riittää - vesikään ei ole saaste mutta liikaa juotuna myrkky. Miksi ruikutat täällä jos olet kerran onnellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih mistä näitä aivopieruja riittää - vesikään ei ole saaste mutta liikaa juotuna myrkky. Miksi ruikutat täällä jos olet kerran onnellinen?

Ainoastaan Petteri Taalas voi tietää sen mikä on ihmiselle ja ilmastolle sopiva vesi- ja hiilidioksidipitoisuus. Nyt rukoilrmme ilmastoguruamme valaisemann katseensa meidän suuntaamme ja ilmaisemaan meille.

• Anonyymi

Aloittaja pelkää selvästikin katsoa tosiasioita silmästä silmään.

Eletään mieluummin denialistien ruusunpunaisissa päiväunissa..

• Anonyymi

Jaaha. Pitäisikö tuijottaa ylen perssilmään ja odotella että sieltä jotain ruiskahtaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe