kun katselin,tuli isommin hakematta mieleeni taannoinen Nooan arkki.
Sielläkin oli kaksin kappalein kaikkia olioita.
Vaikka seuran nimi viittaisikin löyhästi viidakon kuninkaaseen (ei Tarzan) tuntuu edustettuna olevan..
kaksi lammasta
kaksi mulkkua
kaksi sontiaista
kaksi lieroa
......jne
Nakkimaalaisen hyväveliseuran jäsenluetteloa
Anonyymi
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Uusiakin lampaita oli näköjään otettu karsinan pahnoille entisten kuohittujen lisäksi..vai tilalle?
- Anonyymi
Ei oikein pääse kiinni aloittajan maailmaan. Apinoiden kuningas on selvä jollei ole pöhnäsä. Nooan arkki on valmistettu suomessa kun siinä oli raamatun mukaan puiset renkaat, ja nokian kumithan on kovat kuin mitkä. Itse arkki on uudekaupungin autotehtaalla valmistettu ennen paisumista. Siis vedenpaisumista.
Arkki veti perässään kahta kanoottia. Vihreitä olivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709