Jos suojatien eteen on pysäköity auto (laitonta) ja pysähdyn siihen viereen kuten normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen tekee, niin silloin takaka olevat ei lähde ohittamaan minua vastaantulevien kaistalta pysähtymättä.
Kokemäkiläisille tämä sääntö on käsittämättömän vaikea.
Siinä kokemäenjoen varrella olevalla tiellä missä on kebabbilat ja pankit, tullaan niiden ravintoloiden suunnasta ja siinä risteyksessä mistä käännytään oikelle teboilille, on tämän tästä auto pysäköity suojatien eteen ja aina kun pysähdyn siihen vierelle niin joku heittää aina ohi.
Tajuaako kokemäkiläinen mitä tapahtuu jos siellä suojatiellä käveleekin joku?
Ja vaikka mitään ei sattuisikaan niin jos poliisi näkee niin taitaa nykyään lähteä kerrasta kortti.
Liikennesäännöt kokemäellä hukassa
Anonyymi
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
älä kloppi rupee vanhempias,,,! ollaa just uunosa puhuttu ku joku ääliö pyssää siihen samma kohyaa aina,,,, kyl meen ohi niinku aina o menty!,,,
- Anonyymi
Ei täällä Kokemäellä paljon liikennesäännöt paina. Täällä on ihan omat täkäläiset säännöt liikenteessä, joskus ihan hirvittää katsella ja olla mukana tielläliikkujana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745