Jokerit otti jälleen upean voiton Ilveksestä. Samaan aikaan Kärpät voitti kotonaan vaivalloisesti Tapparan. Molemmat jatkavat välieriin, mutta Kärppien lienee tyytyminen pronssiotteluun. Kovassa kunnossa oleva Lukko jyräsi HIFK:n maanrakoon, eikä ainakaan Kärppälauman tämänpäiväisen esityksen perusteella ole luvassa paljonkaan mainetta ja kunniaa.
Jokerit sen sijaan pelasi aivan uskomattoman upeaa jääkiekkoa kaikki kolme erää. Kuten jo puolisen vuotta sitten totesin, mestaruus on jo käytännössä sinetöity Jokereille. Tällä hetkellä kovimmalta haastajalta näyttääkin Rauman Lukko. HPK:n puolustus on sen verran heppoinen, ettei se luultavasti tule olemaan kovinkaan vaikea vastustaja Jokereille, mikäli se aikanaan edes välieriin selviää.
Summa summarum: Jokerit on varma Suomen mestari, Kärpät varma pronssiottelija. Muut sijat ovat vielä jaossa.
Kyllä!
4
360
Vastaukset
- avuton
Mites tää kaavio sujuu?Eli kun TPS hoitaa HPK:n ni kukas tulee vastaan?
- Ananias
taitaa olla tää lätkäkuru varsinainen SATUSETÄ!!!!!!!!
- Jeppis
Missäs se "asiantuntija" oikein on piileksinyt kun nyt vasta tulee väläyttelemään järjen juoksuaan? Vaihda pelle nimimerkkiäsi.
Kärpät voitti vaivalloisesti.. Aivan. Pelattiin puolivaloilla ja silti porkkanapöksyt jäi jalkoihin. Joten kun pelataan täysillä niin mitä siitä seuraa vastustajalle?
Summa summarum: Olisit pysynyt poissa etkä olisi TAAS tullut tekemään itsestäsi nauraunalaista apinaa. "Lätkäguru".. Varma pronssiottelija tuntuu nyt vievän pohjaa asiantuntemuksestasi. Muistathan sitten kertoa, että Kärpät on varma hopeamitalisti...se jotenkin huojentaisi mieltä. Jos veikkaisit Kärppiä mestariksi, voi voi...silloin Kärpät varmaan häviäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029