itodella ihmettelen miesten käytöstä treffi sivuilla!! mulla on siellä ilmoitus ja olen saanut flirtti kutsuja kuin myös viestejä..on myöskin tullut chatti kutsuja ja muutamaan olenkin yrittänyt mennä juttelemaan mutta kas kummaa eipä ketään siellä näykkään!! no viesteihin olen myös vastannut ja ollut oma avoin itseni..ollaan oltu kovinkin kiinnostuneita "muka"pyydetty että pidetään yhteyttä mutta eipä olekkaan kuulunut enää mitään : )) tunttuu leikkimiseltä koko touhu ja ilmeisesti katsotaan moniko vastailee pidetään aivan pilkkana ja pelleillään..olis viksua vaikka sanoa suoraan ettei enää kiinnosta tai löytyikin parempi nainen tilalle..en ole epätoivoinen sillä löytäisin kyllä seuraa livenäkin..mutta olen kyllästynyt sitä etsimään ravintolasta koska ne ei johda yleensä mihinkään..ja ajttelimpa kokeilla tätäkin vaihtoehtoa mutta taisi ollakkin huono ajatus!!!
uskomatonta!!
31
4980
Vastaukset
- Eräs nainen myös
Vastako nyt huomasit tuon?
Ei siellä kukaan vakavissaan ole... pelkkää seksiä haetaan, pientä lohtua kun maailma on kohdellut kaltoin, itsetuntoa pönkitetään naista jallittamalla... näin on ainakin näiden ns.eronneiden miesten kanssa!
En yleistä tätä pelkkiin miehiin vaan on siellä varmaan samanlaisia naisiakin, sitä en epäile yhtään..Jotenkin tuntuu siltä että suosion kasvaessa tästä on tullut jonkinlainen tunteilla leikkimis kenttä. Mulle on kerrottu paljon tarinoita kuinka täällä keskustelee aidosti ihmissuhdetta etsiviä ihmisiä, on voinu joskus aikojen alussa ollakkin.
Nykyään täällä on todella suuriosa vain kiusaamassa ja käyttämässä hyväksi jonkun hyvä uskoisuutta. No tietysti sitähän se elämä suurelta osin muutenkin nykyaikana on. Ei ole enää arvoa meikkeläisen kaltaisella rehellisellä ja toiset huomioivalla miehellä, itsekeskeisyys ja muiden nuijiminen näkyy olevan kaikkialla pop.- mies
Jaa. Itse ainakin eronneena ja yksinäisenä miehenä etsin vakinaista seuraa. Ongelma taitaa olla siinä että ilman ilmoituskuvaa ei saa naisia kiinnostumaan. Tekstin pitäisi ilmeisesti olla extremeä, hypeä ja hiphoppia. Ei ole...
- Eräs nainen myös
mies kirjoitti:
Jaa. Itse ainakin eronneena ja yksinäisenä miehenä etsin vakinaista seuraa. Ongelma taitaa olla siinä että ilman ilmoituskuvaa ei saa naisia kiinnostumaan. Tekstin pitäisi ilmeisesti olla extremeä, hypeä ja hiphoppia. Ei ole...
...ainakaan niissä joihin olen vastannut ja lähestulkoon jokaisessa lukee eronnut vaikka tämä ei pidä edes paikkansa... avioliitossa ovat edelleen tai avioero vasta harkinnassa (asumusero)
miksei siihen ilmoitukseen voi laittaa suoraan ettei ole vielä ero selvä.. tai edes ekassa viestissä ilmoittaisi asian niin se se vasta olisi reilua peliä..
Voisihan nuo eronneet miehet edes selvittää mitä haluavat ennenkuin profiilia laittavat ettei käy niinkuin minulle.. tunteita on ja nyt ihmettelen koska kyseinen henkilö saa selvitettyä itselleen mitä loppujen lopuksi haluaa.. kun ei vielä tiedä ja etsii rajojaan tällä hetkellä...
(Tällä en tarkoita tuota yllä olevaa viestiä, hän ilmeisesti tietää mitä on etsimässä) Eräs nainen myös kirjoitti:
...ainakaan niissä joihin olen vastannut ja lähestulkoon jokaisessa lukee eronnut vaikka tämä ei pidä edes paikkansa... avioliitossa ovat edelleen tai avioero vasta harkinnassa (asumusero)
miksei siihen ilmoitukseen voi laittaa suoraan ettei ole vielä ero selvä.. tai edes ekassa viestissä ilmoittaisi asian niin se se vasta olisi reilua peliä..
Voisihan nuo eronneet miehet edes selvittää mitä haluavat ennenkuin profiilia laittavat ettei käy niinkuin minulle.. tunteita on ja nyt ihmettelen koska kyseinen henkilö saa selvitettyä itselleen mitä loppujen lopuksi haluaa.. kun ei vielä tiedä ja etsii rajojaan tällä hetkellä...
(Tällä en tarkoita tuota yllä olevaa viestiä, hän ilmeisesti tietää mitä on etsimässä)Samaa ne tekee naisetkin, useat eronneet ja sinkut onkin olleet naimisissa tai eläneet muuten vakituisessa parisuhteessa. No voihan olla että on aikomus erota tai tehdä jotain joskus, tai sitten haetaan juuri syytä eroon. Kurjalta se tuntuu kun on kuitenkin itse ollut rehellinen ja kertoillut asioita. Mutta sellaistahan elämä on!
- mies
Eräs nainen myös kirjoitti:
(Tällä en tarkoita tuota yllä olevaa viestiä, hän ilmeisesti tietää mitä on etsimässä)Ikävää että olet törmännyt "vaikeisiin tapauksiin". Mutta kuten sanoin, on täällä muitakin kuin jallittajia. Ilmeisesti jallittajat vain osaavat meitä "normaaleja" paremmin konstit, harmi. :)
- minä vaan
mies kirjoitti:
en ainaskaan minä etsi hypeä ...kärsivällisyyttä ja rehellisyyttä puolin ja toisin.minäkin ajattelin jo lopettaa koko touhun kun aikani keskustelua ja viestiä vaihdettuani yhtäkkiä sitten se että ei olekaan kiinnostunut ilmaistiin että onkin joku juttu menneillään.on täällä paljon niitä jotka unohtaa kertoa että itse asiassa seurustelevatkin. eli siis unohtavat että leikkivät toisten ihmisten tunteilla.
- Kommetti
minä vaan kirjoitti:
en ainaskaan minä etsi hypeä ...kärsivällisyyttä ja rehellisyyttä puolin ja toisin.minäkin ajattelin jo lopettaa koko touhun kun aikani keskustelua ja viestiä vaihdettuani yhtäkkiä sitten se että ei olekaan kiinnostunut ilmaistiin että onkin joku juttu menneillään.on täällä paljon niitä jotka unohtaa kertoa että itse asiassa seurustelevatkin. eli siis unohtavat että leikkivät toisten ihmisten tunteilla.
Itsellenikin on käynyt niin, että joku nainen jahkaa ja jahkaa.
Sitten tulee yllättäen joku toinen kiinnostunut, yhtä hyvä tai parempi.
Minäkin olen rehellinen niinkuin nuo sinun tuttusi, kerron jos tilanne on muuttunut. - Olipa paha!
En voinut olla vastaamatta,oli muuten tosi paha väite tuo mitä kirjoitit.Itsekkin olen eronnut mies ja laitoin profiilin ja on tosiaankin ollut tosi positiivista,en muuten aluksi uskonut koko touhuun.Kannattaa varmaan itse tehdä tuttavuutta muiden kans eikä oottaa että joku häiriintynyt sexisti ottaa yhteyttä.Minuun on ottanut yhteyttä moni tosi fiksu nainen,osaa olen tavannutkin ja ollaan hyviä ystäviä,ensimmäinen sääntöni oli ettei heti hypätä petiin ja se on pitänyt vaikka ihmisellä on tietyt halut.Minä kun laitoin oman ilmoituksen niin kerroin siinä tosiaankin millainen olen,viestejä on tullut tosi paljon ja profiiliani on kehuttu.Nuo seksi sivut muuten on erikseen sen pitäs jokaisen tietää ja tajuta,kuvaani en laittanut,se karsii monet miehennälkäiset naiset,vaikka oon omastakin mielestä tosi miehekäs ja kivan näköinen.Kun haen itselleni sellaista tavallista naista jolla on muitakin avuja kuin ulkonäkö....Minulla on muuten käynyt tuuri,olen ehkä löytänyt sen?Onnea muillekkin ;)
- Eräs nainen myös..
Olipa paha! kirjoitti:
En voinut olla vastaamatta,oli muuten tosi paha väite tuo mitä kirjoitit.Itsekkin olen eronnut mies ja laitoin profiilin ja on tosiaankin ollut tosi positiivista,en muuten aluksi uskonut koko touhuun.Kannattaa varmaan itse tehdä tuttavuutta muiden kans eikä oottaa että joku häiriintynyt sexisti ottaa yhteyttä.Minuun on ottanut yhteyttä moni tosi fiksu nainen,osaa olen tavannutkin ja ollaan hyviä ystäviä,ensimmäinen sääntöni oli ettei heti hypätä petiin ja se on pitänyt vaikka ihmisellä on tietyt halut.Minä kun laitoin oman ilmoituksen niin kerroin siinä tosiaankin millainen olen,viestejä on tullut tosi paljon ja profiiliani on kehuttu.Nuo seksi sivut muuten on erikseen sen pitäs jokaisen tietää ja tajuta,kuvaani en laittanut,se karsii monet miehennälkäiset naiset,vaikka oon omastakin mielestä tosi miehekäs ja kivan näköinen.Kun haen itselleni sellaista tavallista naista jolla on muitakin avuja kuin ulkonäkö....Minulla on muuten käynyt tuuri,olen ehkä löytänyt sen?Onnea muillekkin ;)
En ole oottanut mitään seksinnälkäisiä yhteyden ottoja vaan profiilin perusteella olen vastannut.. HUOM! luen tarkkaan profiilin..
Mutta kun niihin voi kirjoittaa mitä vaan ja ne ei välttämättä pidä paikkaansa.. Luepa tuo "Ei oo kuvia profiilissa"-teksti niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan...
Ja huom! en hyppää sänkyyn tosta vaan, en harrasta sellaisia yhden yön iloja.. niitä saan muualta kuin tätä kautta jos tarve vaatii.. - Yksin jäänyt
mies kirjoitti:
Taitaapi meitä vakinaisen seuran etsijöitä olla paljon niin miehiä kuin naisiakin, mutta nähtävästi emme kohtaa toisiamme noiden profiilisivujen kautta. Itsekkin kaipaisin vakinaista seuraa. Kuvaa profiliini en laittanut, koska ei sitä digimuodossa ole. Monelle ilman kuvaa olevalle mieshenkilölle olen viestiäkin laitellut, mutta huonolla menestyksellä. Seksiä kaipaavia miehiä tuntuu kyllä riittävän, mutta yhden illan suhteet ei kiitos.
- mamma
kyllä se vastuu on aina jokaisella itsellään. eivät kaikki ole samanlaisia, ei voi yleistää jos joukossa joitain kusipäitä. samaa asiaahan ne eronneeet miehet/naiset sieltä kapakastakin hakee. mikäli deittailet täytyy vaan itse päättää mitä ja miten hakee.
- puuseppä
Olen kokenut juuri saman kohtelun,kuin Sinäkin! Leikittelyä vain vaikka kuinka itse olisi kiinnostunut ja haluaisi rehellisyyttä,niin ei sitä tunnu löytyvän enää mistään. Tsemppiä!
- nainen
kun luin näitä kirjoituksia huomasin että monella muullakin on käynyt samoin kuin minulla!!ei uskoisi että olemme aikuisia ihmisiä kun välillä tälläinen tutuu aivan teinimäiseltä touhulta..uskomatonta että voidaan leikkiä ihmisellä ajattelematta miltä toisesta tuntuu..se on totta että kun itse olet rehellinen niin haluat sitä myös toisilta vaan eihän se mene niin sillä suurimaksi osaksi ihmiset ovat epärehellisiä!! tiedän ja en yleistä että meissä naisissakin löytyy samanlaisia leikkijöitä..monet todellakin pönkittävät itseään kokeleimalla miten monta ihmistä pystytään älyttämään turhilla puheilla ja lupauksilla!mutta uskopa että aikansa kun leikkii niin jää toiseksi!! tsemmppiä teille kaikille pettyneille :))
- Nimetön
nainen kirjoitti:
kun luin näitä kirjoituksia huomasin että monella muullakin on käynyt samoin kuin minulla!!ei uskoisi että olemme aikuisia ihmisiä kun välillä tälläinen tutuu aivan teinimäiseltä touhulta..uskomatonta että voidaan leikkiä ihmisellä ajattelematta miltä toisesta tuntuu..se on totta että kun itse olet rehellinen niin haluat sitä myös toisilta vaan eihän se mene niin sillä suurimaksi osaksi ihmiset ovat epärehellisiä!! tiedän ja en yleistä että meissä naisissakin löytyy samanlaisia leikkijöitä..monet todellakin pönkittävät itseään kokeleimalla miten monta ihmistä pystytään älyttämään turhilla puheilla ja lupauksilla!mutta uskopa että aikansa kun leikkii niin jää toiseksi!! tsemmppiä teille kaikille pettyneille :))
Kiitos vastauksestasi! Todellakin tuntuu välillä niinkuin muiden tunteilla ei olisi mitään väliä. Ei ole merkiytstä nykyisin onko mies eli nainen,molemmat hallitsee selkäänpuukotuksen! Sinunkaltaista naista olen minäkin etsinyt jo kauan,kuitenkaan löytämättä. Palturinpuhujiin olen jokusen kerran törmännyt ja jättänyt ne omaan arvoonsa. Nykyään ollaan niin helkutin kokeilunhaluisia ja jollaintapaa keskenkasvuisia,ettei huomata sitä,että sahataan oksaa oman perseen alta. Minäkin haluan rakastaa ja saada todellista elämää,miksi se ei voisi onnistua? Tsemppiä Sinulle ja Aurinkoa elämääsi ;-)
- nainen
Nimetön kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Todellakin tuntuu välillä niinkuin muiden tunteilla ei olisi mitään väliä. Ei ole merkiytstä nykyisin onko mies eli nainen,molemmat hallitsee selkäänpuukotuksen! Sinunkaltaista naista olen minäkin etsinyt jo kauan,kuitenkaan löytämättä. Palturinpuhujiin olen jokusen kerran törmännyt ja jättänyt ne omaan arvoonsa. Nykyään ollaan niin helkutin kokeilunhaluisia ja jollaintapaa keskenkasvuisia,ettei huomata sitä,että sahataan oksaa oman perseen alta. Minäkin haluan rakastaa ja saada todellista elämää,miksi se ei voisi onnistua? Tsemppiä Sinulle ja Aurinkoa elämääsi ;-)
valitettavasti olen minäkin törmännyt noihin mitkä vain leikkivät toisten kustannuksella..jotenkin tuntuu siltä että sellaisilla ihmisillä ei voi olla tunteita tai ollaan jollakin lailla tunnevammaisia..etsitään muka tositarkoituksella kuitenkaan tarkoittamatta sillä lauseella mitään!! sillä jos ihminen etsii t-tarkoituksella ja on muka niin kiinnostunut niin miksi ei kuulukkaan enään mitään?! se onkin vain sitä peliä mitä monet pelaavat niin miehet kuin naisetkin!!jotenkin en vain voi sitä ymmärtää!!mutta kyllähän se niin on että itselleen siinä vain hallaa tekee kun muiden kanssa leikkii..samoin sinulle tsemppiä ja sitä auringon paistetta :))
- Nimetön
nainen kirjoitti:
valitettavasti olen minäkin törmännyt noihin mitkä vain leikkivät toisten kustannuksella..jotenkin tuntuu siltä että sellaisilla ihmisillä ei voi olla tunteita tai ollaan jollakin lailla tunnevammaisia..etsitään muka tositarkoituksella kuitenkaan tarkoittamatta sillä lauseella mitään!! sillä jos ihminen etsii t-tarkoituksella ja on muka niin kiinnostunut niin miksi ei kuulukkaan enään mitään?! se onkin vain sitä peliä mitä monet pelaavat niin miehet kuin naisetkin!!jotenkin en vain voi sitä ymmärtää!!mutta kyllähän se niin on että itselleen siinä vain hallaa tekee kun muiden kanssa leikkii..samoin sinulle tsemppiä ja sitä auringon paistetta :))
Kiitos... olisinpa joskus törmännyt Sinuun...
- nainen
Nimetön kirjoitti:
Kiitos... olisinpa joskus törmännyt Sinuun...
tai minä törmännyt sinuun :)
- Nimetön
nainen kirjoitti:
tai minä törmännyt sinuun :)
alkaa tosissaan kinnostamaan... t:puuseppä
- nainen
Nimetön kirjoitti:
alkaa tosissaan kinnostamaan... t:puuseppä
mielenkiintoista :))
- välisekoittaja
nainen kirjoitti:
tästäkö se lähtee? :)
- nainen
välisekoittaja kirjoitti:
tästäkö se lähtee? :)
voipi olla :)) ei sitä koskaan tiedä?!
- Nimetön
nainen kirjoitti:
jos haluat,käväse katsomassa profiilini,puuseppä, pohj.pohjanmaa, 39v.
- nainen
Nimetön kirjoitti:
jos haluat,käväse katsomassa profiilini,puuseppä, pohj.pohjanmaa, 39v.
missä sulla on profiili?? mulla treffi sivulla..margitirene(pirkanmaa)44w...jos tykkäät käydä katsomassa???!!!
- viola
ihmettelen.Nuorempia jotenkin ymmärrän,mutta
60-70v.viitsivät tehdä ihan samaa.
Luusi heidän jo ikäänsäkin nähden olevan rehellisiä,ja sanoa suoraan että on löytänyt toisen tai että ei halua jatkaa.- Nuorehko mies
Ikämiehet ovat harkitsevampia, kun muna ei enää vie miestä.
Ehkä et ole tarpeeksi kiinnostava? - Siiri
Nuorehko mies kirjoitti:
Ikämiehet ovat harkitsevampia, kun muna ei enää vie miestä.
Ehkä et ole tarpeeksi kiinnostava?Minua alkoi suoraan sanoen v:tuttamaan se, että normaali nainen ei kelpaa kenellekään. Ei vastata tai lopetetaan mitään selittämättä viesteily.
Miten voin edes tietää missä mättää jos sitä ei kerrota? Toisekseen viestit on niin pieni osa persoonallisuutta, mitään todellista se ei välitä.
Siksipä laitoin toisen, bimboprofiilin, ja nyt odottelen vastauksia kenties samoilta miehiltä. Mielenkiintoista, lähes väikkärin arvoista materiaalia! - mietteet...
Siiri kirjoitti:
Minua alkoi suoraan sanoen v:tuttamaan se, että normaali nainen ei kelpaa kenellekään. Ei vastata tai lopetetaan mitään selittämättä viesteily.
Miten voin edes tietää missä mättää jos sitä ei kerrota? Toisekseen viestit on niin pieni osa persoonallisuutta, mitään todellista se ei välitä.
Siksipä laitoin toisen, bimboprofiilin, ja nyt odottelen vastauksia kenties samoilta miehiltä. Mielenkiintoista, lähes väikkärin arvoista materiaalia!...minäkin laitoin kolme profiilia, ja kuinka ollakaan, mies,jonka kanssa olin jo aloitellut suhdetta kehittelemään, vastaili myös muihin profiileihini... ;)
Minkä tästä opin?
Opin sen, että treffipalsta on aikuisviihdettä parhaimmillaan, ja kun ottaa sellaisella asenteella ettei ota tosissaan, niin monta hauskaa hetkeä saa viettää...
Tosin loppujen lopuksi aivan yksinään =) - nainen
mietteet... kirjoitti:
...minäkin laitoin kolme profiilia, ja kuinka ollakaan, mies,jonka kanssa olin jo aloitellut suhdetta kehittelemään, vastaili myös muihin profiileihini... ;)
Minkä tästä opin?
Opin sen, että treffipalsta on aikuisviihdettä parhaimmillaan, ja kun ottaa sellaisella asenteella ettei ota tosissaan, niin monta hauskaa hetkeä saa viettää...
Tosin loppujen lopuksi aivan yksinään =)niinhän ne siellä tekevät monetkin..ja uskoisin että monille vastaillaan samalla tavalla kuinka kiinnostuneita ollaan yms..olen itse kokenut samaa ja mulla on usko mennyt koko galleriaan että treffi sivulle..kyllä on parempi vaan aivan livenä katsastella ja uskoa että sen kohtaa muualla kuin näillä sivuilla sillä en voisi tämäm kokemuksen jälkeen luottaa yhteenkään mies puoliseen näillä sivuilla..ottakaa todella huumorilla tälläiset sivut :))
- bluepoem
ei ehkä voi luotaa kehnkään,,eikä se ole suurikaan ihmetyksen aihe.
Eikä edes se että, samaa peliä pitää molemmat sukupuolet.
Enemmänkin minua ihmetyttää se että, miehet ja naiset livenäkin suoltaa täyttä puppua baaritiskeillä.
Mä siis todella oon ihna ihmeissäni siitä että jotkut kaverin joiden tiedän olevan sinkkuja vastoin tahtoaan, niin hekin baaritiskillä huijaavat kotipaikkansa, ammattiansa, ja motiivinsa jutella, siis tutustua.
Sellasia ne henkilöt kait on tääläkin. Kun alusta asti valehtelee, niin ei kai siinä oo mitää järkeä jatkaa vakavempaan, sanotaa vain moi tai häivytään "kuselle".
No tää oli taas tällänen havainto et jokainen voi sitä verrata vain omaan kokemukseensa.- nainen
olen lakannut jo ihmettelemästä moista käytöstä..
harmi toisalta kun ei oikein voi uskoa ja luottaa kehenkään :(ei tietysti saa yleistää mutta kun aikansa kuulee valheita ja katselee tälläistä pelleilyä niin menee todellakin usko kaikkeen..
ei voi chatissäkään oikein olla ainakaan jos sitä juttu kaveria sieltä etsisi kun heti tulee niitä jotka puhuvat puuta heinää ja takaajatuksena onkin sit et etitään vain ja ainoastaan sitä pientä seikkailua..no uskon että samaa löytyy naisista sielläkin..ja kun olen näitä kirjoituksia täällä lukenut niin on täällä todella monia miehiä/naisia jotka tulleet petetyiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929