Joo'o niin vain lähti äsken kauppaan autolla. Soitanko poliisit perään?
Naapurin 80 "ukko"
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupassa saa käydä ukko kuin ukko ja jopa akkakin!
Miksi?
Älä hyvä mies soita poliisille. Kyllä vanha mies tarvii ruokaa.
Eihän tämä nykyhallitus puhunut sanaakaan siitä, miten kotikaranteeniin määrätyille järjestetään ruokaa, varmaa luulevat, ettei ne mitään ruokaa tarvi.
Onhan kaupoissa järjestetty näille iäkkäille mahdollisuus käydä kaupassa klo 06.00 aamulla, jolloin terveitä ja nuoria ei sinne päästetä.
Tosin aika järkyttävän aikasin pitäs kauppaan mennä, meikäläinen on tuohon aikaan vielä unten mailla ja nousen vasta 9.00 jälkeen ylös.- Anonyymi
Mitä muuta se miesparka olis voinut? Miksi et auttanut?
Noh jos se jää norkoileen ostoskeskukselle niin sitten.
Kummallisen tosikkoa porukkaa täällä. Luuliko joku oikeasti, että kauhistelin sitä, kun kauppaan lähti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969