Katsoin koko yön kuin hypnotisoituna tätä uskomattoman kaunista lähetystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5FVux7U_LjE
Auto näkyy meillekin aivan paljain silmin koska se on paljon suurempi kuin Sputnik jota nassikkana katselimme.
Teslan avoauto avaruudessa!
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
Näänhän minä autoja täällä maassakin eikä tarvitse niska kekassa taivaalle tähyillä.
- Anonyymi
Se näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla aito. Vähän niin kuin kuuhun laskeutuminen näyttää niin feikiltä, että se on pakko olla totta.
- Anonyymi
Tesla suurenee ja pienenee taivaalla lättyteorian mukaisesti riippuen siitä miten se liikkuu muiden taivaankappaleiden seassa maailmamme yläpuolella.
- Anonyymi
Kuis usein autoa tuolla vahataan?
Kun se on koko ajan paisteessa niin kyllä saatana kiilto himmenee äkkiä.
Mutta nyt auto kiertää kaukana avaruudessa: https://www.whereisroadster.com/
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
käkäkäk kirjoitti:
Onko tuo youtubessa näkyvä "live", voidaanko tosiaan odottaa että Mars-planeetta kohta pujahtaa tuosta auton kamerasta ohi? Otin kuvakaappauksen, katson elääkö tuossa maassa pilvien sijainnit vai onko ne staattisesti aina samat pilvet kuten Nasan kuukuvissakin =)
Elä sie käkäkäk ole niin saatanan eppäileväine....... :-)
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen valtavan huolestunut jos tuo auto karkaa ties minne ja vie koronaviruksen koko Universumiimme ja tartuttaa kaikki örkit ja alienit jotka siellä pörräävät.
nazi kirjoitti:
Näissä avaruus-jutuissa on niin kova kusetuksen maku, että pakko epäillä =D, mutta kaiketi tämä auto nyt kumminkin tuolla avaruudessa leijuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955