Ateistit ovat tunnetusti erittäin lahjakkaita verbaalisesti. Monet kirjailijat ja etenkin tieteiskirjailijat (science fiction) ovat taitavia sanaseppiä, mutta eivät uskontoja ja uskovia kritisoivat tiedemiehet kauaksi heistä jää. Ajattele vaikka Esko Valtaojaa tai Kari Enqvistiä! Mahtavia populaarikirjallisuuden edustajia ja best sellerien tuottajia!
USAssa genren parhaita edustajia on Bart D Ehrman, joka on saanut monet luopumaan uskostaan asiapitoisilla kansan tajuntaan purevilla raapustuksillaan.
"Jos tonttuja on olemassa, niin sitten on jumaliakin!" :)
Verbaali lahjakkuus on ateistien ilo!
8
70
Vastaukset
”On vain vähän asioita, jotka ovat vaarallisempia kuin synnynnäinen uskonnollinen varmuus.” (Bart D Ehrman)
- Anonyymi
G5G kirjoitti:
Ja tämä pätee myös ateismiin, sillä ateismi perustuu uskoon - ei tietoon!
Vain osittain. Ateismi on sitä ettei usko uskovaisten paapatuksia jumalistaan. Tämä uskomattomuus taas perustuu varmaan tietoon siitä että jumaluskovat valehtelevat jumalistaan.
- Anonyymi
Kuka debiili sen raamatun kirjoitti.
- Anonyymi
Kuten sanoin, G4G käyttäytyy kuin robotti. Ei mitään luovuutta näissä hänen jutuissa enää. Pelkkää saman toistoa kaksi vuotta ja samat valheet joita hän hokee. Hän palvoo Valhetta ja siksi tekee olkiukkoja koska tietää että hän ei ikinä pärjäisi rehellisessä väittelyssä.
- Anonyymi
Konemainen toisto on G4G:n ominaisuus. Ehkä hän on ollut luova joskus, mutta ei enää, aina toistaa samat jutut siksi jää valheistaan aina kiinni.
- Anonyymi
> Ateistit ovat tunnetusti erittäin lahjakkaita verbaalisesti.
Valitettavasti yhtään todistetta asialle ei ole nähtävissä.- Anonyymi
> Valitettavasti yhtään todistetta asialle ei ole nähtävissä.
Jumalasta siis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942