Teetin testin Ancestryllä ja olen nyt siirtämässä tulosta MYHeritageen ja FDTNA:lle. Kannattaa tehdä noin kun Ancestrystä tuli hirmuinen määrä osumia myös suomesta. Olisi jäänyt pois jos olisin teettänyt testin muualla, kun niiden tulosta ei voi siirtää Ansestryyn. Ansestryä mainostetaan Suomessa ihan liian vähän vaikka se vaikuttaa parhaalta.
Ancestry oli hyvä
Anonyymi
2
253
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten Ancestryssä Suomen kohdalla ns "etnisyysarviot" jaettu vielä maakunnittain? Näin muistelen. - Harmi vaan, kun Ancestryn tarjoukset eivät ulotu Suomeen; Ruotsissa olisi silloin tällöin. Tilaussivut ovat kyllä suomenkieliset.
- Anonyymi
On se varman hyvä kun piti itse kommentoida omaa aloitustaan ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725