Ei tullut kerrostaloa Hennaan - eikä tule koskaan!

Kyllä Raksa-Rane tiesi jo aikaa sitten ettei Hennaan mitään kerrostaloa tule.
Wasa Group vetäytyy hankkeesta viistosti takavasempaan, kuten tek SRV:kin.

Uskokaa joi että Hennaan satsatut rahat men kankkulan kaivoon. Piste!

12

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattasko Raksa-Ranen lähestyä kohteliaasti orimattilan kaupungin strategista johtoa eikä täällä voivotella?
      Maksa-Mane

• Anonyymi

Kyllä tulee vielä useita kerrostaloja.
      Onneksi asemalla on autoja parkissa koronasta huolimatta. Myös raksa-Ranen vanha mese on siellä ahkerasti parkissa.

• Anonyymi

Ei tule taloja ei. Kaupungin rahasäkki vuotaa kulmasta typerien hankkeiden vuoksi. Niitä ovat Henna, urheilutalo, uimahalli ja yhteiskoulun rakennushanke. Kunnanhallituksessa on yksi järjissään oleva, joka totesi, 6 miljoonaa on käytetty korjaamiseen, nytkö se täytyy purkaa. Nyt korona syö rahasäkin toista kulmaa, silti kaupungintalolla supistaan kelle annetaan seuraava palkankorotus. Shhh, no tietenkin talouspäälikölle.

• Anonyymi

Eikö voisi joku puuhamies laittaa pystyyn kansalaisäänestyksen Hennan lopettamiseksi? Miettikää mitä kaikkea olisi keskustaan niillä kymmenillä miljoonilla saanut ai hittolainen sapettaa kun kukaan ei tee tälle hölmöilylle stoppia.

• Anonyymi

2020-04-10 15:58:23 on tämä ketju tehty ja näyttäisi muualle tulleen yksi vain vuonna 2022.

Tällainen oikea tili on siis olemassa, mutta Orimattila-osiossa on kirjoitellut joku, joka vain allekirjoittaa itsensä moisena. Tämä ei minua milläänlailla haitannut.

Oudoksi homma meni, kun yksi tietämäni Rauno-niminen ihminen kuoli ja sen jälkeen todellakin loppui nämä Raksa-Ranena allekirjoitetut jutut. Ei sekään haittaa, mutta sitten täällä on ihan yleisesti laitettu sen kuolleen. Tästä samasta asiasta jo kerran kirjoitin, mutta se meni bittitaivaaseen.

Tarkoitan... mielestäni tämä koko tapaus on täysin järjetön!! Tekoälyntekosia? Näillä jutuilla ei mitenkään voi olla yhteyttä siihen aitoon ihmiseen, joten miksi nämä vietit loppui hänen kuoleemansa ja näin täällä myös kirjoitellaan hänen kuolleen. Miksi?

Tämä on jäänyt minua vaivaamaan ja jäin paremmin tutkimaan ja miettimään tätä "oikeaa" Raksa-Ranea. Sen jutut loppui jo vuosia sitten. Tiesin tämän jo eli ideana oli että joku ehkä feikkaa hänenä (Tämän idean sain siitä että joku feikkaa olevansa minä jostain syystä.). Hänen profiiliinsa kun menin kuitenkin, niin siellä on pääasiassa vain Orimattila-osioon liittyviä eikä MITÄÄN, joka liittyisi tähän kuolleeseen Raunon, joka EI OLE ORIMATTILASTA.

Juttu on siis vieläkin vähemmän yhteydessä siihen aidosti kuolleeseen. Miksi siis nämä Raksa-Ranena allekirjoitetut jutut täällä loppuivat hänen kuolemaansa ja väitetään jonkun tällaisen niitä kirjoitelleen????? Se kuollut... ei... ollut... Orimattilasta.

• Anonyymi

"Raksa-Ranena allekirjoitetut jutut täällä loppuivat hänen kuolemaansa ja väitetään jonkun tällaisen niitä kirjoitelleen????? Se kuollut... ei... ollut... Orimattilasta."

...Ei koskaan ollut mitään syytä lopettaa tätä kirjoittelua. Miksei se ole jatkunut? Olen ihmetellyt tätä asiaa, joten olen aika tiiviisti seurannut ihan kaikkea keskustelua aiheesta. Joku ihmettelee hänen poistumistaan ja joku siihen ilmestyy korjaamaan sen kuolleen. Miksi? Kuka täällä tekee, mitä ja miksi ihmeessä???

Ainoa suht järkevä ideani on että tämä oikea, täällä oleva tili Raksa-Rane joutui ongelmiin (?) ja päätti syyttää toista. Ehkä... Ehkä :( Enhän edes kokenut että näillä voisi olla mitään yhteyttä, mutta oli todellakin outoa, kun viestit loppuivat erään Raunon kuolemiseen ja täällä on väitetty juurikin Raksa-Ranen kuolleen.

Kunhan siis vielä painotan vahvasti että TUSKIMPA nämä koskaan olivat sama ihminen. Ikinä. Edes toi kirjautunut ei voi mitenkään olla sama ja noista, jotka on vain allerkirjoitettu (kirjautumatta) on voinut tehdä ihan kuka vaan. En usko että mitäääään tekemistä keskenään. Miksi siis väittää että olisi?

• Anonyymi

...2020-04-10 siis tullut vika aloitus ja vika kommentti näyttää olleen 05.05.2020 12:17. Tajusin tuota profiilisivua nyt paremmin, mutta ei tuossakaan ole kuin kuukauden ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...2020-04-10 siis tullut vika aloitus ja vika kommentti näyttää olleen 05.05.2020 12:17. Tajusin tuota profiilisivua nyt paremmin, mutta ei tuossakaan ole kuin kuukauden ero.

...Ekä kommentti näyttää olevan 19.03.2018 15:48 ja pelkkää Orimattilaa tää pääasiassa kommentoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ekä kommentti näyttää olevan 19.03.2018 15:48 ja pelkkää Orimattilaa tää pääasiassa kommentoi.

Tuon jälkeen Raksa-Rane kehotti teitä v*tun työttömiä menemään mustikoille. Antoi useinkin hyviä neuvoja. Tykkäsin :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon jälkeen Raksa-Rane kehotti teitä v*tun työttömiä menemään mustikoille. Antoi useinkin hyviä neuvoja. Tykkäsin :DDD

Raksa-Rane oli palstan paras kirjoittaja. Ainoa, jolla jotain järkeä jutuissaan. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa meidän mansi- ja mustikoit nyt tallaantua tuollaisilla neuvoilla ;/

• Anonyymi

Onneksi Raksa-Rane laukoi totuuksia ja Hennan kerrostalon hanke kaatui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33