Kylläpä oli ikävä olo kun joku varasti pari pvää sitten viemämme narsissivadin isäni haudalta. Iäkäs äitini osti sen ja käytin hänet pitkän talven jälkeen viemässä kukat haudalle. Peräti kaksi pvää se oli paikoillaan.
Jos vähänkään omaatuntoa on kyseisellä henkilöllä hän palauttaa sen välittömästi paikoilleen. Varastettu kukka ei luultavasti tuo kevätmieltä kellekään. Ensimmäisen kerran olen todella pettynyt kotiseutuni asukkaaseen : (
T. Peruspositiivinen
Pääsiäismieleni pahoittaja
Anonyymi
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule palauttamaan, varastaja on henkisesti sairas ja moni mukin vastaava katoaminen (hautalyhdyd ym...) hautausmaalta ovat ko. ja hänenlaistensa tekosia.
Näissä jarvoin kyse vähävaraisesta henkilöstä vaan henkilö on henkisesti sairas joka vaatisi hoitoa.- Anonyymi
Juuri näin. Omituinen käytös kielii traumoista, persoonallisuushäiriöistä tai mielensairauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690