Lääkärismies on pyytänyt treffeille, mutta omistamalleen mökille? Onko ajatus fiksu? Tiedän varmaksi, kuka hän on ja ammatti on kyllä oikea, mutta onko mökki oikea paikka ensitutustumiseen? Aika syrjässäkin sijainniltaan. Kieltäytyä vai mennä?
Uskaltaako lähteä?
154
533
Vastaukset
- Anonyymi
Seksiä haluaa, tuskin muuta ajattelee mökki reissusta?
- Anonyymi
On kyllä sen verran fiksun oloinen ettei juurikaan heti tule mieleen, että seksiä? Että siksi kysynkin kun on niin rauhallisen oloinen kaveri. Ajattelen, että ihan oikeasti haluaa tutustua rauhassa pois kaupungista, pääsee keskustelemaan ja voitais istua iltaa kahdestaan (kuulema kauniissa paikassa). Vai pitäisköhän se pyytää mun luo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä sen verran fiksun oloinen ettei juurikaan heti tule mieleen, että seksiä? Että siksi kysynkin kun on niin rauhallisen oloinen kaveri. Ajattelen, että ihan oikeasti haluaa tutustua rauhassa pois kaupungista, pääsee keskustelemaan ja voitais istua iltaa kahdestaan (kuulema kauniissa paikassa). Vai pitäisköhän se pyytää mun luo?
Fiksuus ei rajaa pois, mitä sisimmässään ajattelee. Mahdollisuus on aina olemassa, onhan näitä tapauksia ollut julkisuudessakin, syrjäiset paikat, joissa olet toisesta riippuvainen? Voi hyvin kiristää sillä sinua, kun olette vähän viiniä juoneet. Voi laittaa humalan piikkiin lopuksi hölmöilynsä?
Hyvän taustan omaavilla on myös pimeä puolensa ja raha voi sokaista olemaan ylimielinen toista kohtaan? Itse ainakaan en olisi luottavainen toiseen, vaikka olisi kuinka hyvän kuvan antanut itsestään aiemmin. Monia pettymyksiä kokeneena. Sinisilmäisyys ei kannata näissäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuus ei rajaa pois, mitä sisimmässään ajattelee. Mahdollisuus on aina olemassa, onhan näitä tapauksia ollut julkisuudessakin, syrjäiset paikat, joissa olet toisesta riippuvainen? Voi hyvin kiristää sillä sinua, kun olette vähän viiniä juoneet. Voi laittaa humalan piikkiin lopuksi hölmöilynsä?
Hyvän taustan omaavilla on myös pimeä puolensa ja raha voi sokaista olemaan ylimielinen toista kohtaan? Itse ainakaan en olisi luottavainen toiseen, vaikka olisi kuinka hyvän kuvan antanut itsestään aiemmin. Monia pettymyksiä kokeneena. Sinisilmäisyys ei kannata näissäkään.Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän taustan omaavilla on myös pimeä puolensa ja raha voi sokaista olemaan ylimielinen toista kohtaan? Itse ainakaan en olisi luottavainen toiseen, vaikka olisi kuinka hyvän kuvan antanut itsestään aiemmin. Monia pettymyksiä kokeneena. Sinisilmäisyys ei kannata näissäkään.No annoitpa ajattelemisen aihetta. Kai se käy itelläkin mielessä, mutta vakuuttaa kun toinen sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No annoitpa ajattelemisen aihetta. Kai se käy itelläkin mielessä, mutta vakuuttaa kun toinen sanoo.
Johtavassa asemassa olevat ovat mestareita manipuloimaan toisia. Varovaisuus on aina hyvästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtavassa asemassa olevat ovat mestareita manipuloimaan toisia. Varovaisuus on aina hyvästä.
Ok.
- Anonyymi
Ilman muuta haluaa astua tiineeksi.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei keinosiementää....:((((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiä vaille siksi mökille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuop huoleti paitsi jos on poriist hanki värinädidoldo
- Anonyymi
Seksiä haluaa, tuskin muuta ajattelee mökki reissusta?
- Anonyymi
Oletteko Uudeltamaalta ja mökki on ulkopuolella? Sitten ei, muuten kyllä. Jos saat koronan niin on lääkäri lähellä. Jos taas lääkäri sairastuu, niin se on voi voi.
- Anonyymi
Toiselta puolelta kumpikin niin ei se rajoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiselta puolelta kumpikin niin ei se rajoita.
No jos nyt ihan oikeasti vastaan niin en lähtis kenenkään vieraan kanssa ensitreffeille mihinkään syrjäiselle mökille. Vaikka olis kuinka rauhallisen oloinen. Ei voi ikinä tietää mitä pinnan alla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nyt ihan oikeasti vastaan niin en lähtis kenenkään vieraan kanssa ensitreffeille mihinkään syrjäiselle mökille. Vaikka olis kuinka rauhallisen oloinen. Ei voi ikinä tietää mitä pinnan alla on.
Niin.., sitä tässä mietin, että kun kysyä piti niin se on aina merkki jostain, että ensinnäkin tulee mieleen kysyä. Tahtoisin mennä, mutta entäs jos kieltäydyn ja hän loukkaantuu ja siinä menee potentiaalinen ihminen? Mitä minä sanon? Pitäskö ehdottaa mun luo? Puitteet ei kyllä ole niin maireat, että viitsis hänelle heti esitellä..:( ja toisaalta, hirveästi haluis nähdä niin kauniin paikan...olen nähnyt mökkipaikasta kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.., sitä tässä mietin, että kun kysyä piti niin se on aina merkki jostain, että ensinnäkin tulee mieleen kysyä. Tahtoisin mennä, mutta entäs jos kieltäydyn ja hän loukkaantuu ja siinä menee potentiaalinen ihminen? Mitä minä sanon? Pitäskö ehdottaa mun luo? Puitteet ei kyllä ole niin maireat, että viitsis hänelle heti esitellä..:( ja toisaalta, hirveästi haluis nähdä niin kauniin paikan...olen nähnyt mökkipaikasta kuvia.
Turvallisuus on tärkeintä. Samanarvoinen kommunikointi, jossa koet itsesi samanarvoisena keskustelijana, eikä toinen yritä syöttää sanoja suuhusi manipuloimalla sinua. Liian hyvältä tuntuva voi olla lopulta pettymyskin, hyvä pitää mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisuus on tärkeintä. Samanarvoinen kommunikointi, jossa koet itsesi samanarvoisena keskustelijana, eikä toinen yritä syöttää sanoja suuhusi manipuloimalla sinua. Liian hyvältä tuntuva voi olla lopulta pettymyskin, hyvä pitää mielessä.
Samanarvoisena? No en ole ehkä ihan yhtä viisas kuin hän, mutta ei mies tuo itseään mitenkään korostuvasti esille, pikemminkin on tosi kiinnostunut kaikesta mitä sanon ja on ihan helppo jutella eikä puhe tai asiat pysähdy ja luonnosta tykkää molemmat niin siinäkin on ihmettelemistä. Tulee aina mieleen niinkuin just haluaisikin ihan muuta kuin sairaalamaailmaa ja sen piirejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään, että harmittaa jos sössin jonkun hyvältä vaikuttavan orastavan jutun taas siihen, että pelkään :(
En tiedä miten ottaa jos alan empimään jne.
Sillä kummiskin olen kiinnostunut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään, että harmittaa jos sössin jonkun hyvältä vaikuttavan orastavan jutun taas siihen, että pelkään :(
Sillä kummiskin olen kiinnostunut!Jos on oikeasti kiinnostunut susta, niin ei varmasti tyssää siihen, ettet lähde mökille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on oikeasti kiinnostunut susta, niin ei varmasti tyssää siihen, ettet lähde mökille.
Niin haluaisi ajatella, että odottaa ja katsoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on oikeasti kiinnostunut susta, niin ei varmasti tyssää siihen, ettet lähde mökille.
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiä hän odottaa, jos sinä kutsut luoksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä kummiskin olen kiinnostunut!Nussikaa autossa, niin säästyy bensarahat.
Voe tokkiinsa
- Anonyymi
Lääkäri osaa sulattaa ruumiin kaikenlaisilla kemikaaleilla. Sinusta ei jää mitään jäljelle, koska höyrystyt ilmakehään....
- Anonyymi
En halua kuulla tämmöisiä :(
- Anonyymi
Miksi pitää pelotella? Just näiden takia ei sitten uskalla mitään vaikka olis kenties loppuelämän mies! :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää pelotella? Just näiden takia ei sitten uskalla mitään vaikka olis kenties loppuelämän mies! :(
Hän on näyttänyt mulle kartalta mökin sijainnin. Jospa antaisin sen jollekin kaverille tietoon tms?
- Anonyymi
Lääkärit ovat tehneet valan suojella kaikkea elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkimiehet eivät ole tehneet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Niin sitä on silti lekureitakin seonnut, vaikka on mitä valoja vannottu. Ei se katso ammattinimikettä kun irtoilee ruuvit pöntöstä.
Valat on vain sanoja. Hyvänä esimerkkinä vaikka avioon astuessa kun vannotaan ikuista rakkautta jne. Jotkut elää valojensa mukaisesti, toiset ei.
Harmillisen monella lekurilla on päihteiden kanssa ongelmia, vaikka potilailleen saarnaavatkin päihteiden pahuudesta. Yksilöitä ne lääkäritkin kaikin puolin on.
- Anonyymi
Miksi piti mainita ammatti? Ilmeisen ammattitaidoton siis, jos tähän aikaan treffailee vieraita naisia.
xLiner- Anonyymi
Ei se oo vain tämä aika eikä ihan just uus ihminen. Siksi, että ammatti antaa ainakin mulle luotettavan kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo vain tämä aika eikä ihan just uus ihminen. Siksi, että ammatti antaa ainakin mulle luotettavan kuvan.
Olisko se samaa sarjaa lentojapteenin ja ison firman toimitusjohtajan kanssa?
Eräskin lääkäri natsi-Saksassa oli aika jännämies, jokunen lentokapteeni on ohjannut matkustajakoneen nokka edellä maahan ja niin mikäs se yksi Piippo-naru tyyppi olikaan..
Ei kai se ole Antti Heikkilä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäreillä käy flaksi, olen kuullut, et sairaaloissa pyörittelevät näitä paremman näköisiä hoitajia. Eivät välttämättä ole niitä lojaaleimpia elämänkumppaneita. Tämä on fakta tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäreillä käy flaksi, olen kuullut, et sairaaloissa pyörittelevät näitä paremman näköisiä hoitajia. Eivät välttämättä ole niitä lojaaleimpia elämänkumppaneita. Tämä on fakta tietoa.
No en ole hoitsu eikä mies tosiaankaan ole mikään häntäheikki, pikemminkin ujompi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko se samaa sarjaa lentojapteenin ja ison firman toimitusjohtajan kanssa?
Eräskin lääkäri natsi-Saksassa oli aika jännämies, jokunen lentokapteeni on ohjannut matkustajakoneen nokka edellä maahan ja niin mikäs se yksi Piippo-naru tyyppi olikaan..
Ei kai se ole Antti Heikkilä?
xLinerVoisiko olla nyt asiallinen kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla nyt asiallinen kerran?
Jos ei tuolla mennyt perille niin mitä sitten kyselet.
"Oi voi kun nyt kävi niin ikävästi, mutta kun joku Suomi24 Sinkut-palstalta vakuutti että kaikki lääkärit ovat aina luotettavia eikä niitä edes kiinnosta seksi..."
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tuolla mennyt perille niin mitä sitten kyselet.
"Oi voi kun nyt kävi niin ikävästi, mutta kun joku Suomi24 Sinkut-palstalta vakuutti että kaikki lääkärit ovat aina luotettavia eikä niitä edes kiinnosta seksi..."
xLinerMene pois jos et osaa olla. Kai ajatuksiaan saa tuoda julki. Sulla on aina outo tapa lähestyä mitä tahansa asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois jos et osaa olla. Kai ajatuksiaan saa tuoda julki. Sulla on aina outo tapa lähestyä mitä tahansa asiaa.
Ehkä sun olisi pitänyt kirjoittaa oikea vastaus valmiiksi kun noin harmittaa omaa ajatusta vastaan olevat mielipiteet.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun olisi pitänyt kirjoittaa oikea vastaus valmiiksi kun noin harmittaa omaa ajatusta vastaan olevat mielipiteet.
xLinerEhkä ohuesti harmittaa, mutta miksi ensimmäisenä tulee kaikki kauhuskenaariot?????? Tuntuu ettei yhdelläkään ole ollut hyviä kokemuksia tai sitten niitä kokemuksia ei ole!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole hoitsu eikä mies tosiaankaan ole mikään häntäheikki, pikemminkin ujompi.
"No en ole hoitsu". No et varmaan ole, muuten tietäisit, ettei ne lääkärit ole sen kummempia kuin muutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No en ole hoitsu". No et varmaan ole, muuten tietäisit, ettei ne lääkärit ole sen kummempia kuin muutkaan.
Ei se lääkäri nyt tässä olekaan se pääasia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lääkäri nyt tässä olekaan se pääasia...
"Ei se lääkäri nyt tässä olekaan se pääasia". Toit esille sitä koko ajan, joten väkisinkin tuli ajatus, että perustat siihen luotettavuuden. Tietenkin suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja kunnon ihmisiä, mutta lähtökohtaisesti vieraiden kanssa ei pitäisi lähteä paikkoihin, joista ei voi poistua helposti. Siitä on tultu nähtyä monta esimerkkiä miten siinä voi käydä. Jos menet mökkitreffeille, niin aja auto pihaan tullessasi menosuuntaan ja kerro kaverillesi, mihin olet menossa ja milloin tulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei se lääkäri nyt tässä olekaan se pääasia". Toit esille sitä koko ajan, joten väkisinkin tuli ajatus, että perustat siihen luotettavuuden. Tietenkin suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja kunnon ihmisiä, mutta lähtökohtaisesti vieraiden kanssa ei pitäisi lähteä paikkoihin, joista ei voi poistua helposti. Siitä on tultu nähtyä monta esimerkkiä miten siinä voi käydä. Jos menet mökkitreffeille, niin aja auto pihaan tullessasi menosuuntaan ja kerro kaverillesi, mihin olet menossa ja milloin tulet.
Kipeä kohta? Vai mikä tuossa lääkärin mainitsemisessa nyt mättää... Johonkin aloitus nyt sohaisi.
- Anonyymi
Varmana haluaa seksiä ja sillä on vaimo koska haluaa mökille ja kauas kotoa niin on varattu aivan varmasti. Jos ei olis varattu niin omaan kotiin voi pyytää kahville, miksi muuten mökille.
- Anonyymi
en lähtisi.
- Anonyymi
Niin tosiaan, voisin kysyä kävisikö hänen kotinsa..?
- Anonyymi
Ei ole vaimoa ei edes kissaa :)
- Anonyymi
Mökkikausi alkaa?
- Anonyymi
Olette tavanneet kuitenkin.
- Anonyymi
Ollaan, kasvotusten, tiedän kyllä hänet entuudestaan, mutta ei sillä tavalla hirmuisen läheisesti tai mitään intiimiä. Hän haluaisi vielä nähdä toisen kerran ja siksi tuli tämä ehdotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan, kasvotusten, tiedän kyllä hänet entuudestaan, mutta ei sillä tavalla hirmuisen läheisesti tai mitään intiimiä. Hän haluaisi vielä nähdä toisen kerran ja siksi tuli tämä ehdotus.
Kätellään, aivastellaan ja yskitään keskenään toisten naamoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kätellään, aivastellaan ja yskitään keskenään toisten naamoille.
No ennen ennen maailmanlopun aikoja. Eikä tässä ole kysymys kenenkään päälle räkimisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät puitteet aina houkuttaa ja joitakin voi koukuttaakin? Näillä voi olla sokaiseva vaikutus, prameat puitteet saa aina ihmiset paremmalle mielelle ja siten tahtonsa ilman voiteluja läpi. Kyl musta vähän haiskahtaa näin ensi tuntumalla hyvin piilotetuksi omien tarpeiden tyydytykseltä, mitä ne sitten ovatkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät puitteet aina houkuttaa ja joitakin voi koukuttaakin? Näillä voi olla sokaiseva vaikutus, prameat puitteet saa aina ihmiset paremmalle mielelle ja siten tahtonsa ilman voiteluja läpi. Kyl musta vähän haiskahtaa näin ensi tuntumalla hyvin piilotetuksi omien tarpeiden tyydytykseltä, mitä ne sitten ovatkin?
Ok. Mutta se, että molemmat kyllä tykkää noin muutenkin liikkua luonnossa ja olla. Silleen näkee, että myös ehkä senkin vuoksi haluaa puitteita esitellä. Pääsee kävelemään hienoon maastoon, on vesistöä ja sen sellaista. Toisaalta tässä kohtaa tähän kurjuuteen jokainen haluaa vähän muuta? Siksikin. Mutta olen kyllä nyt nämä kaikki kommentoinnit lukenut.
- Anonyymi
Minä en ainakaan lähtisi. Lääkärin ammatti ei kerro luonteesta yhtään mitään, voi olla millainen hyvänsä.
- Anonyymi
No mitä sanoisit miehelle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sanoisit miehelle??
Emme vielä tunne tarpeeksi hyvin, että lähtisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme vielä tunne tarpeeksi hyvin, että lähtisin.
Palstalla olevat miehet voisivat kertoa, miten he ottaisivat tällaisen lauseen naisen suusta????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla olevat miehet voisivat kertoa, miten he ottaisivat tällaisen lauseen naisen suusta????
Voit lisätä lauseeseen toisen vaihtoehdon, jossa ei yöpymistä jne. Pääset tutustumaan toiseen paremmin. Näet samalla, kuinka teillä synkkaa yksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit lisätä lauseeseen toisen vaihtoehdon, jossa ei yöpymistä jne. Pääset tutustumaan toiseen paremmin. Näet samalla, kuinka teillä synkkaa yksiin.
Tuo on hyvä.
- Anonyymi
Ei kerrokaan. Monilla lääkäreillä on kauhea tarve päteä joka asiassa. Se päteminen ei jää välttämättä omiin asioihin ja elämään vaan ulottuu myös kavereihin, ystäviin ja tuttuihin ja kaikkiin muihin ihmisiin ja asioihin. Se on todella rasittava piirre. Joillakin lääkäreillä on myös kova kilpailuvietti. Tämä on nähtävissä mm. suurissa sairaalayksiköissä, joissa on aika järkky nokitusjärjestelmä. Jatkuva oikeassa olemisen tarve, joka koskee myös muiden elämää, voi koitua rasitteeksi lähisuhteissa. Oikeassa olemisen tarve, pätemisen tarve ja kilpailuvietti ei ole lähisuhteissa kovin rakentavaa. Tietysti on olemassa myös muunlaisia ja luontoisia niin kuin joka ammattikunnassa mutta lääkäreillä siihen omaan identiteettiin kuuluu liian usein ylisuuri ammatti-identiteetin vaikutus ikään kuin se ammatti-identiteetti olisi se ydinminä. Sitä on joskus koomista seurata ja kuunnella. Näkyy usein siinä, että ei osaa vaihtaa vapaalle eikä puhua oikein muusta kuin työstä.
- Anonyymi
korkeasti koulutetut on just niitä jännämiehiä.
- Anonyymi
Mikähän sen tekee, että niin olisi?
- Anonyymi
Jännämiehiltä puuttuu pitkäjänteisyys, toimivat impulsiivisesti, elävät hetkessä eivätkä mieti seurauksia ja tulevaa. Opiskelevat ihmiset ovat kaiken tuon vastakohta.
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännämiehiltä puuttuu pitkäjänteisyys, toimivat impulsiivisesti, elävät hetkessä eivätkä mieti seurauksia ja tulevaa. Opiskelevat ihmiset ovat kaiken tuon vastakohta.
Eipä se pitkäjänteinen suunnittelu tee rikoksista yhtään mukavampia sille rikoksen uhrille. Olen kyllä yllättynyt, että lääkäreillä on tuollainen sädekehä, mitä tässä ap:lla näyttää olevan. Lääkäreistä löytyy monenlaista tossunkuluttajaa. Ja lääkärien päihdeongelmat ovat paljon olleet otsikoissakin, rankka työ, rankat huvit.
- Anonyymi
Jos putkimies pyytäisi ensitreffeille syrjäiselle mökille, niin lähtisitkö? Ihan liikaa nyt luotat lääkärin ammattiin. On todella epäilyttävää pyytää tuntematonta naista treffeille johonkin korpeen, mieti nyt uudestaan miltä se kuulostaa. Et voi vieraasta miehestä yhtään tietää, mitä siellä tapahtuu.
- Anonyymi
No jos rehellisiä ollaan niin jostain syystä kyllä luottaisinkin enemmän lääkäriin kuin putkimieheen. Toisella ei ole edes niin paljon edes maineensa vuoksi varaa rötöstellä?? Tosin joo olette kyllä pistäneet miettimään, en sano sitäkään. Meinasin kyllä, että ihan omalla autollani olisin sinne käytännön syistä ensinnäkin mennyt, että ei tod.ole toisen kyydin varassa ja voihan siitä jollekin tuttavalle sanoa, mihin on mennyt. Mutta nyt kun lukee taas enemmistöä niin tiedän jo, että en varmaan tämän jälkeen näe koko miehestä vilausta jos se mielensä pahoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos rehellisiä ollaan niin jostain syystä kyllä luottaisinkin enemmän lääkäriin kuin putkimieheen. Toisella ei ole edes niin paljon edes maineensa vuoksi varaa rötöstellä?? Tosin joo olette kyllä pistäneet miettimään, en sano sitäkään. Meinasin kyllä, että ihan omalla autollani olisin sinne käytännön syistä ensinnäkin mennyt, että ei tod.ole toisen kyydin varassa ja voihan siitä jollekin tuttavalle sanoa, mihin on mennyt. Mutta nyt kun lukee taas enemmistöä niin tiedän jo, että en varmaan tämän jälkeen näe koko miehestä vilausta jos se mielensä pahoittaa!
Ihan outoa on ehdottaa vieraalle naiselle, että lähdetkö johonkin syrjäiselle mökille treffeille. Lääkäreissä on aspergereita ja muita outoja tapauksia siinä missä muissakin ammateissa. Paljon on omalla lääkekaapilla kävijöitä ja lisäksi vielä se, että joidenkin persoona muuttuu täysin toiseksi humalassa. Mutta olet selvästi jo päättänyt mennä, joten mene sitten omalla autolla ja ilmoita kaverille milloin on määrä ottaa yhteyttä, että olet päässyt pois mökiltä kunnossa, kun kerran välttämättä haluat sinne mennä varoituksista huolimatta.
Ota joku kaverisi mukaan. Jos lääkärillä ei ole taka-ajatuksia se varmaan hänelle sopii ja kaverillekin varmaan, siinä vaan se vaara sitten että lekuri alkaa yrittämään sitä kaveria mutta näin olisi turvallista sulle.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Onko tuo oikea kommentointi? Luulen ettei kukaan mies halua naisystävyksiä omille treffeilleen? Onko joku kokeillut tällaista?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo oikea kommentointi? Luulen ettei kukaan mies halua naisystävyksiä omille treffeilleen? Onko joku kokeillut tällaista?
No jos sillä miehellä on vaihtoehtoina murjottaa siellä mökillä yksinään tai sitten kahden mukavan naisen kanssa niin mitäpä luulet että valitsee? Siinähän se tutustuminenkin sitten hoituu ihan itsestään ja varsinainen treffailtava sitten seuraavalla kerralla saattaa uskaltautua jo itsekseenkin mökkiseuraksi. En minä näe tuossa muuta kuin voitettavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin no tietysti jos se lekuri bon yhtä ennakkoluuloinen kuin monet tuntuu olevan sehän sitten saattaa alkaa pelkäämään että ne kaksi naista tekee siitä siellä mökillä seksiorjansa tai jotain muuta yhtä kamalaa. Miehet kuitenkin keskimäärin on ehkä rohkeampia niin se voisi suostua vaikka seksiorjaksi joutumisen vaaran uhallakin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No jos sillä miehellä on vaihtoehtoina murjottaa siellä mökillä yksinään tai sitten kahden mukavan naisen kanssa niin mitäpä luulet että valitsee? Siinähän se tutustuminenkin sitten hoituu ihan itsestään ja varsinainen treffailtava sitten seuraavalla kerralla saattaa uskaltautua jo itsekseenkin mökkiseuraksi. En minä näe tuossa muuta kuin voitettavaa.
Täh? Nyt tämä ei voi olla enää todellista?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no tietysti jos se lekuri bon yhtä ennakkoluuloinen kuin monet tuntuu olevan sehän sitten saattaa alkaa pelkäämään että ne kaksi naista tekee siitä siellä mökillä seksiorjansa tai jotain muuta yhtä kamalaa. Miehet kuitenkin keskimäärin on ehkä rohkeampia niin se voisi suostua vaikka seksiorjaksi joutumisen vaaran uhallakin.
Siis nauraako kommentoija aloitukselle??
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Nyt tämä ei voi olla enää todellista?
No siis mitä? mikä tuossa olisi huonosti, kerro minulle. Jos ap on ihan normaali mukava nainen, niin kuin varmaan on koska treffeille pyydetty, ja jos sillä on myös mukava kaverinainen messissä niin mikä siinä voisi mennä vikaan muu kuin että naiset alkaa keskenänä tappelemaan :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No siis mitä? mikä tuossa olisi huonosti, kerro minulle. Jos ap on ihan normaali mukava nainen, niin kuin varmaan on koska treffeille pyydetty, ja jos sillä on myös mukava kaverinainen messissä niin mikä siinä voisi mennä vikaan muu kuin että naiset alkaa keskenänä tappelemaan :D
Eikö se mies katso kieroon jos sinne tulee lauma naisia!
Eihän ne kovin läheiset syvälliset treffit voi olla. Sehän pitää ihan lapsellisena :( - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kirjoittaako kommentoija nyt tosissaan?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se mies katso kieroon jos sinne tulee lauma naisia!
Eihän ne kovin läheiset syvälliset treffit voi olla. Sehän pitää ihan lapsellisena :(No voi se sitten katsoa jos ihan yllärinä tulee mutta kun ihmisillä on puhetaito niin aina voi kysyä. Sanoo lekurille että "yksin en uskalla mutta jos saan kaverin kanssa tulla tullaan", lekurihan sen sitten päättää. Jos on kiltti & kunnollinen lekuri se on sille ihan ok ja ne syvällisemmät treffit voi olla sitten myöhemmin. Mietipä etuja, jos naisella on kaverinsa mukana miehen ei ihan koko ajan tarvitse itse keksiä aktiviteetteja kun naisetkin keksii, kokkailut yms. on oporukalla mukavaa, ei tule vaivaantuneita hiljaisuuksia kun kumpikaan ei keksi puhuttavaa jne., paljon etuja ja rento ilmapiiri kaikin puolin kun kenenkään ei tarvitse jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaako kommentoija nyt tosissaan?
Harmaaritarin todellisuudentsju on juuri tuota tasoa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No voi se sitten katsoa jos ihan yllärinä tulee mutta kun ihmisillä on puhetaito niin aina voi kysyä. Sanoo lekurille että "yksin en uskalla mutta jos saan kaverin kanssa tulla tullaan", lekurihan sen sitten päättää. Jos on kiltti & kunnollinen lekuri se on sille ihan ok ja ne syvällisemmät treffit voi olla sitten myöhemmin. Mietipä etuja, jos naisella on kaverinsa mukana miehen ei ihan koko ajan tarvitse itse keksiä aktiviteetteja kun naisetkin keksii, kokkailut yms. on oporukalla mukavaa, ei tule vaivaantuneita hiljaisuuksia kun kumpikaan ei keksi puhuttavaa jne., paljon etuja ja rento ilmapiiri kaikin puolin kun kenenkään ei tarvitse jännittää.
Ymmärsinkö nyt oikein, että ehdotat tuttavapariskunnan mukaan tuloa?!
Anonyymi kirjoitti:
Harmaaritarin todellisuudentsju on juuri tuota tasoa.
Minäpä olen vähän tuollaisessa tilanteessa mökkiviikonlopun "joutunut" viettämään, oli oikein mukavaa :)
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein, että ehdotat tuttavapariskunnan mukaan tuloa?!
Ei kun siis jos lekurimies on kutsunut naisen, ja nainen sitten tahtoo kaverinaisensa mukaan, niin siellä on sitten se lekurimies ja 2 naista, semmoinen jako.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minäpä olen vähän tuollaisessa tilanteessa mökkiviikonlopun "joutunut" viettämään, oli oikein mukavaa :)
Mutta sitten ei tullutkaan mitään? Ja eikö siinä jollakin ole kolmaspyörä olo? Luonnotonta jos treffeistä kyse.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Elin”seksiorjana” omien sanojesi mukaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten ei tullutkaan mitään? Ja eikö siinä jollakin ole kolmaspyörä olo? Luonnotonta jos treffeistä kyse.
Miksi tuo pitää ajatella niin treffinä? eikö sitä voi ajatella niin että menee ystävänsä kanssa käymään ystävälekurin mökillä? sitten myöhemmin voi hoitaa ne varsinaiset treffit jos möksreissu toimii ja kaikilla on mukavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan niinkään mutta mukavaa oli :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kauhea, tuossa piti lukea ”eli”! Ei sentään elin, anteeksi. :(
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi tuo pitää ajatella niin treffinä? eikö sitä voi ajatella niin että menee ystävänsä kanssa käymään ystävälekurin mökillä? sitten myöhemmin voi hoitaa ne varsinaiset treffit jos möksreissu toimii ja kaikilla on mukavaa.
No kun pyytäjä ajattelee. Kun on etsimällä etsinyt sopivaa ajankohtaa niin se ei silloin kuulosta ystävämökkeilyltä porukalla.
Anonyymi kirjoitti:
No kun pyytäjä ajattelee. Kun on etsimällä etsinyt sopivaa ajankohtaa niin se ei silloin kuulosta ystävämökkeilyltä porukalla.
No ei kai se sitten auta ap:n kuin kietäytyä tai sitten hommata käsilaukkuun jonkinlainen taseri ja uskaltautua kokeilemaan treffejä. Voihan siihen sitten kehitellä jonkun kikan että sopii etukäteen jonkun kaverinsa kanssa että se soittaa pari kertaa illan aikana ja sitten jos tulee tarpeelliseksi kaverilla muka joku avuntarve että pitää lähteä kesken illan tms.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No ei kai se sitten auta ap:n kuin kietäytyä tai sitten hommata käsilaukkuun jonkinlainen taseri ja uskaltautua kokeilemaan treffejä. Voihan siihen sitten kehitellä jonkun kikan että sopii etukäteen jonkun kaverinsa kanssa että se soittaa pari kertaa illan aikana ja sitten jos tulee tarpeelliseksi kaverilla muka joku avuntarve että pitää lähteä kesken illan tms.
On hetki aikaa miettiä. Sunnuntaina pitäis tietää. Keskustelu oli hyvää, koska perusluonteeltani olen näissä kohtalaisen arka.
Anonyymi kirjoitti:
On hetki aikaa miettiä. Sunnuntaina pitäis tietää. Keskustelu oli hyvää, koska perusluonteeltani olen näissä kohtalaisen arka.
Eipä se varovaisuus koskaan haitaksi ole mutta ei liiialla epäilylläkään kannata pilata hyvää reissua, oletan että kaikki menee hyvin ja turvallisesti. Varulta voit toki jollekin ulkopuoliselle kertoa osoitteen minne olet menossa, ja vaikka tosiaan sopia että soittaa sulle jossain vaiheessa ihan vain kuulumisia kysyäkseen. Sitten taas jos jossain vaiheessa alkaa perillä joku tilanne niin aika helppo on huomaamaattomasti sen ulkopuolisen numeron valita ja soittaa numeroon, hän sitten tietää jos kuuluu epämääräisiä ääniä että siellä on nyt hätä ja osaa soittaa sinne apua.
Sinuna lähtisin mökille. Jos varautuu ja pelkää, kamaloituu haavanlehdenkin värinästä. Onnea teille. 🌹
- Anonyymi
Ensimmäinen tällainen :)
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen kun vastasit näin?
- Anonyymi
Viime kesänä eräs lääkäri raiskasi naisen Hangon vierasvenesatamassa. Mutta tämä voi olla toki kunniallinen mies, joka uskoo rajat, jos niitä haluat laittaa.
- Anonyymi
Just.
Jos olette aiemmin tavanneet eikä mökki ole kaukana niin lähtisin omalla autolla. Keksisin jonkun aikatauluverukkeen kuten että äiti odottaa illalla kahdeksaksi luokseen olemaan kauppa-apuna. Tietää mies että sinua odotellaan saapuvaksi takaisin jollakin aikataululla.
- Anonyymi
Ei ole mökki hirveän kaukana n. 50 km.
Niin muuten, tuohan on hyvä sillä se tavallaan pitää kyllä paikkansakin niin ei tarvitse edes huijata. Joo omaa autoa lähtökohtaisesti ajattelinkin. En yleensäkään halua olla missään muiden kyytien varassa. Fiksu kommentti. Laittaisin peukun jos voisin!
Mitä vaistosi sanoo? Joku varoituskellohan sulla nyt soi, kun tulit tänne kysymään.
Jos tuntuu, että tuo kutsu sinänsä oli kiva, mutta jos se tuli liian varhaisessa vaiheessa, niin kerro hänelle. Puhu hänelle tunteistasi. Ehkä löydät parhaiten oikean ratkaisun niin.- Anonyymi
Tai sitten aloittaja halusi vaan "keulia" sillä, että ihan lääkäri on pyytänyt treffeille. Mitä nyt mietin elämäni aikana ns. vastaantulleita lääkäreitä, siis minä potilaana, nii aika kirjavaa sakkia ovat olleet. Mut kai niissä on normaalejakin.
Ja en tiedämä miksi aloittaja luottaa enemmän lääkäriin kuin putkimieheen. . No kai putkareitakin löytyy "joka lähtöön"
Saaks muuten kysyä aloittajan ikää? - Anonyymi
Tai sitten aloittaja halusi vaan "keulia" sillä, että ihan lääkäri on pyytänyt treffeille. Mitä nyt mietin elämäni aikana ns. vastaantulleita lääkäreitä, siis minä potilaana, nii aika kirjavaa sakkia ovat olleet. Mut kai niissä on normaalejakin.
Ja en tiedämä miksi aloittaja luottaa enemmän lääkäriin kuin putkimieheen. . No kai putkareitakin löytyy "joka lähtöön"
Saaks muuten kysyä aloittajan ikää? - Anonyymi
Vaisto sanoi sen verran, että teki mieli kysyä. Niin kuin tuolla totesinkin. Kutsu on liiankin kiva, siksi tunteita ja järkeä pitäisi osata säännöstellä ennen kuin jalat toimivat. Toisaalta en halua puurouttaa häntä tunnemössöllä ja tehdä itsestäni ihan lapsellista. Sais vaan jotenkin hoidettua .
Anonyymi kirjoitti:
Saaks muuten kysyä aloittajan ikää?Mmm, mahdollista toki, vaikea sanoa. Itselle ei kuitenkin välittynyt sellainen kuva aloituksesta. Saat sinä kysyä varmaan, minä en kuitenkaan tiedä aloittajan ikää 🤷🏻♀️😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaks muuten kysyä aloittajan ikää?Kyllä ajattelin jo ammattietiikan kautta luotettavuutta. Miksi muutoin mukavalla ihmisellä pitäisi ”keulia”? Ei minun elämäni ole koskaan ollut sellainen :( ikää saa kysyä ja se on 40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ajattelin jo ammattietiikan kautta luotettavuutta. Miksi muutoin mukavalla ihmisellä pitäisi ”keulia”? Ei minun elämäni ole koskaan ollut sellainen :( ikää saa kysyä ja se on 40
Ethän sinä sinne potilaaksi mene, joten ammattietiikalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä sinne potilaaksi mene, joten ammattietiikalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Eikös se vala vannota joka paikassa?
Ensimmäiseksi, kysyisin itseltäsi, miksi tämä (lääkäri)seuralainen haluaa viedä sinut (tuntemattoman) omistamalleen mökille?
Olette vain kerran ohimennen tavanneet. Miksi hän haluaa viedä niin intiimiin paikkaan, kuin omaan erikoiseen(pyhään) paikkaansa?
Minusta tämä ammatin esilletuominen on ajattelultaan vanhanaikaista. Ei mikään ammatti takaa ihmisistä sen luotettavampaa tai epäilyttävämpää toisesta.
Onko seuralaiselle status tärkeää, mitä luulet? Mitä itse teet työksesi, onko sinulla hänen silmin katsottuna statusta? Vai onko asia yhdentekevä?- Anonyymi
Erittäin hyviä pointteja, näin lyhyesti. (peukku)
-en ole aloittaja- - Anonyymi
Erittäin hyviä pointteja, näin lyhyesti. (peukku)
-en ole aloittaja- - Anonyymi
Olemme jutelleet toisissa olosuhteissa kenties riittävän pitkään, jota kautta hän ilmaisi halunsa tutustua henkilökohtaisesti. Siksi. Tiedän hänet luontoihmisenä kuten hänkin tietää aapeen. Siksi mökki ja sen sijainti. Olemme siis jo ensimmäisellä kerralla keskustelleet hyvin paljon ei pelkkää hyvää päivää näkemiin. Vanhanaikainen voin olla. Voi vaikuttaa asiaan. Toki olen otettu, että seurani kelpaa sillä todella olen alempana kouluttautumisissani. Silti ammatti ei mene ihmisen oman persoonan ja säihkeen ohi. Hän on luonnollinen, aito itseään kehumaton ja lämpö näkyy nauravista rauhallisista silmistä aina. Seurassa on luontevaa olla. Noissa en näe siis mitään poikkeavaa, mutta ei minulle aikoihin myöskään tällaista kutsua ole mistään tullut.
Anonyymi kirjoitti:
Olemme jutelleet toisissa olosuhteissa kenties riittävän pitkään, jota kautta hän ilmaisi halunsa tutustua henkilökohtaisesti. Siksi. Tiedän hänet luontoihmisenä kuten hänkin tietää aapeen. Siksi mökki ja sen sijainti. Olemme siis jo ensimmäisellä kerralla keskustelleet hyvin paljon ei pelkkää hyvää päivää näkemiin. Vanhanaikainen voin olla. Voi vaikuttaa asiaan. Toki olen otettu, että seurani kelpaa sillä todella olen alempana kouluttautumisissani. Silti ammatti ei mene ihmisen oman persoonan ja säihkeen ohi. Hän on luonnollinen, aito itseään kehumaton ja lämpö näkyy nauravista rauhallisista silmistä aina. Seurassa on luontevaa olla. Noissa en näe siis mitään poikkeavaa, mutta ei minulle aikoihin myöskään tällaista kutsua ole mistään tullut.
Olet kiinnostunut. Hänkin vaikuttaa sanojesi mukaan kiinnostuneelta.
Mene vain. Tai no, itse menisin.
Miksi pelätä pahinta? Mikä on pahinta?
Sänkyyn meno? No, ei kai se kovin paha voi olla, jos ollaan kiinnostuneita :-D
Mökki-, luontoympäristä on luonteva tapa tutustua. Monta kertaa luontevampaa kuin cafet, ravintolat tms. Tuollaisessa ympäristössä ihmisen arvot voivat tulla paremmin esille. Ja miten selviydytään yksinkertaisessa ympäristössä ilman ulkoisia paineita.
- Anonyymi
Entä jos se onkin valelääkäri?
- Anonyymi
Kunhan muuten ei ole valeihminen. :( Että persoona on se, mikä on ollut näkyvillä.
Vastaanpahan nyt tähänkin....
Ensinnäkin, jos kysyt asiaa täällä, olet epävarma jo lähtökohtaisesti hommasta... Se ei ole yhtään hyvä juttu, vaan haluat selkeästi tutustua tyyppiin enemmän. Pelkäät, että hän ei hyväksy tätä vaihtoehtoa. Mutta kiinnostunut ihminen kyllä malttaa odottaa, että tutustuu paremmin.
No jossain taisit kysyä, että eikö kellään ole positiivistä kokemusta. On minulla ainakin. Olen tavannut muutaman ihmisen suoraan joko minun luona tai jossain muualla ja ihan yökylässä... Ja ihan hyvin on mennyt. Itse olen kylläkin mies, että olen fyysisesti vähän aina niskanpäällä, etten ole sellaista pahoinpitelyä yms. pelännytkään. Ja mukavien naisten luokse olen mennyt.
Mutta kerran olin yötä yhden jo aikaisemmin tavatun luona. Muuten meni hyvin, mutta yöllä hän sai ihme kohtauksen...otti peittonsa ja paineli jonnekin muualle... Olin vähän ällikällä päähän lyöty... aamulla hän oli yhä näreissään ja minä tietenkin kyselin, että voisiko hän vähän selittää mikä on hätänä... Vastaus oli, että kuorsasin... No tietenkin pyytelin anteeksi ja sanoin, että niin mä taidan tehdä...että en voi sille mitään, mutta sellaista se nyt vaan on...
Oli tarkoitus alkuperäisesti, että olisin hänen luonaan hetken, kun hän käy työjutun hoitamassa ja oltaisiin sitten lisää hänen luonaan, mutta kun hän lähti töihin, minä nostin repun selkään myös... Ja se oli siinä... Toivotin hyvät loppuelämät ja keväänjatkoa. Mutta ei jäänyt mukava fiilis... Piti pitkään nieleskellä ja koettaa sulattaa, että meitä on niin moneksi... Ehkä tuonkin olisi voinut välttää, kun olisi tutustunut muuten paremmin.... Ei mitään vakavaa, mutta noista voi jäädä vaikka mitä kolinoita omaan kuuppaan...Oho, aika hurja käytös 😳. Mä tulisin itse tosi surulliseksi jos toinen ottaisi peiton kainaloon ja painelisi muualle keskellä yötä 😔 huhhu....
Siis oli naama nyrpällään sun kuorsauksesta?!!!
Voi luoja. (Taisit sortua ihan pahaankiin virheeseen...)
No, meitä on moneksi. Ei millään pahalla, mutta onneksi älysit lähteä moiden nirppiksen luota karkuun.Lillis2020 kirjoitti:
Oho, aika hurja käytös 😳. Mä tulisin itse tosi surulliseksi jos toinen ottaisi peiton kainaloon ja painelisi muualle keskellä yötä 😔 huhhu....
No mutta ihmiset reagoi, miten reagoi....Mä luulen, että se kuorsaaminen ei ollut ehkä se varsinainen syy, vaan se oli laukaiseva juttu. Mutta mä kyllä sen jo taputtelin muistoihin jokseenkin hupaisanakin juttuna.. :oD
elisakettu kirjoitti:
Siis oli naama nyrpällään sun kuorsauksesta?!!!
Voi luoja. (Taisit sortua ihan pahaankiin virheeseen...)
No, meitä on moneksi. Ei millään pahalla, mutta onneksi älysit lähteä moiden nirppiksen luota karkuun.No se oli hauska tarina muutenkin, kun sitten kun olin toivottanut hälle hyvää elämänjatkoa ja niin poispäin ja ajoin kotiinpäin, hän soitti. Pahoitteli kovin ja ties mitä... Mä sanoin, että ei mitään hätää, että ei tässä mitään ole... Että en mä tässä mitään häviä.
Tuli hiljaista.... Mä sit taas toivottelin hyviä jatkoja ja sanoin keskittyväni ajamiseen, että ei ole handfriitä. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No se oli hauska tarina muutenkin, kun sitten kun olin toivottanut hälle hyvää elämänjatkoa ja niin poispäin ja ajoin kotiinpäin, hän soitti. Pahoitteli kovin ja ties mitä... Mä sanoin, että ei mitään hätää, että ei tässä mitään ole... Että en mä tässä mitään häviä.
Tuli hiljaista.... Mä sit taas toivottelin hyviä jatkoja ja sanoin keskittyväni ajamiseen, että ei ole handfriitä. :oDHarmittaa sun puolesta :( tökerö nainen. Huonoa käytöstä uuden tuttavuuden kanssa jos jo hänellä olet kylässä. :(
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa sun puolesta :( tökerö nainen. Huonoa käytöstä uuden tuttavuuden kanssa jos jo hänellä olet kylässä. :(
Noh, eipä sitä tekemättömäksi saa....
Exä puolestaan ajoi mut erihuoneeseen... viimesimmän kuukauden nukuin olohuoneessa. :oD Että kyllä sinäänsä oli tuttua hommaa...
Mutta nyt saa kuorsata niin, että räystäät putoo. :oDDisse kirjoitti:
No se oli hauska tarina muutenkin, kun sitten kun olin toivottanut hälle hyvää elämänjatkoa ja niin poispäin ja ajoin kotiinpäin, hän soitti. Pahoitteli kovin ja ties mitä... Mä sanoin, että ei mitään hätää, että ei tässä mitään ole... Että en mä tässä mitään häviä.
Tuli hiljaista.... Mä sit taas toivottelin hyviä jatkoja ja sanoin keskittyväni ajamiseen, että ei ole handfriitä. :oDSurullinen tarina.
Jotenkin ymmärrän sen, että vieraan ihmisen kuorsausta saattaa olla vaikeampi sietää kuin tutun.
Mutta ei siitä nokkiinsa pitäisi ottaa. Olisi vaan mennyt hissukseen muuanne jos ei saanut unta.elisakettu kirjoitti:
Surullinen tarina.
Jotenkin ymmärrän sen, että vieraan ihmisen kuorsausta saattaa olla vaikeampi sietää kuin tutun.
Mutta ei siitä nokkiinsa pitäisi ottaa. Olisi vaan mennyt hissukseen muuanne jos ei saanut unta.Njää...ollutta ja männyttä... Mutta aattelin vaan tuumia aloittajalle, että ei sen tartte aina olla edes mitään kauheuksia... Ja jos tää ois sattunut hiukkasen epävarmemmalle, niin siitä ois voinut tulla tosiaan omaan koteloon pitkäaikainen trauma...
- Anonyymi
No ei kyllä ole kivaa valvoa kuorsauksen takia 😂. Kuulosuojainten kanssa pitäis nukkua, mutta silloin ei kuule herätyskelloa. Sitten kun poksuttelee toista kääntymään kyljelleen, sanoo unissaan että joo kohta.. ja viiden sekunnin päästä se rouhin lähtee taas käyntiin. Toinen mököttää kun ei saa nukutuksi ja toista jurpii kun tuupitaan ja potkitaan.
Tässä on aikojen saatossa kuunneltu ties minkälaisia variaatioita kuorsauksesta. Siihen voi yhdistyä kova vihellys tai huulien päristely, ja melu voi olla jopa 90 desibeliä, tiesitkö sitä? Vetää muuten pinnan aika kireelle, kun uni on ollut katkonaista koko yön, kellon soittoon olis pari tuntia aikaa ja toinen vaan möykkää 😩
No joo, taisi sulla kuitenkin olla vähän eri tilanne tuossa, uusi tuttavuus ja heti tunnelma pilalla puolin ja toisin.
xLiner - Anonyymi
Sinähän tässä otit nokkiisi ja teit katoamistempun, vaikka muuta oli sovittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole kivaa valvoa kuorsauksen takia 😂. Kuulosuojainten kanssa pitäis nukkua, mutta silloin ei kuule herätyskelloa. Sitten kun poksuttelee toista kääntymään kyljelleen, sanoo unissaan että joo kohta.. ja viiden sekunnin päästä se rouhin lähtee taas käyntiin. Toinen mököttää kun ei saa nukutuksi ja toista jurpii kun tuupitaan ja potkitaan.
Tässä on aikojen saatossa kuunneltu ties minkälaisia variaatioita kuorsauksesta. Siihen voi yhdistyä kova vihellys tai huulien päristely, ja melu voi olla jopa 90 desibeliä, tiesitkö sitä? Vetää muuten pinnan aika kireelle, kun uni on ollut katkonaista koko yön, kellon soittoon olis pari tuntia aikaa ja toinen vaan möykkää 😩
No joo, taisi sulla kuitenkin olla vähän eri tilanne tuossa, uusi tuttavuus ja heti tunnelma pilalla puolin ja toisin.
xLinerNo kuorsaajan kanssa ei nukuta samassa huoneessa.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNo mä veikkaan, että se liittyi toiseen hommaan, mistä hän sitten ”uhriutui”, mutta ei siitä sen enempää. Ei kaikkea ihmisistä osaa ottaa selvää pelkän jalkaterien asennosta. 😁
Mutta se siitä...- Anonyymi
Miehenä varmasti uskaltaa enemmän ja rohkeammin, mutta kyllä miehienkin kannattaa varovaisuutta noudattaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä varmasti uskaltaa enemmän ja rohkeammin, mutta kyllä miehienkin kannattaa varovaisuutta noudattaa.
Tottakai kannattaa. Tuossa ylläkin on ihan harmiton juttu, mutta tuonkin takia kannattaa miettiä, että höntyileekö vaikka yökylään jonnekin tuosta vaan, jos toista ei tunne. Ei sen aina tarvitse olla pelko fyysisestä väkivallasta...
Disse kirjoitti:
No mä veikkaan, että se liittyi toiseen hommaan, mistä hän sitten ”uhriutui”, mutta ei siitä sen enempää. Ei kaikkea ihmisistä osaa ottaa selvää pelkän jalkaterien asennosta. 😁
Mutta se siitä..."No mä veikkaan, että se liittyi toiseen hommaan, mistä hän sitten ”uhriutui”, mutta ei siitä sen enempää. Ei kaikkea ihmisistä osaa ottaa selvää pelkän jalkaterien asennosta. 😁"
Palstan "herrasmies" sitten käytti naisraukkaa seksuaalisesti hyväkseen, sen jälkeen tahallaan kuorsasi suu auki niin että kuola valui ja varmaan piereskelikin huoneen siniseksi, kun sitten alistettu ja kaltoin kohdeltu naisraukka joutui huoneesta pakenemaan ja kuitenkin sitä pahoitteli sanoo narsistiherra sille puhelimessa ""ei mitään hätää, että ei tässä mitään ole... Että en mä tässä mitään häviä"
Tuli hiljaista.... Mä sit taas toivottelin hyviä jatkoja ja sanoin keskittyväni ajamiseen, että ei ole handfriitä. :oD" jotta nöyryytys olisi täydellinen.
Mutta ethän sä sitä tajua millainen moukka osaat olla ihan haluamattasikin, tai ehkä tajuatkin mutta et välitä koska sulle on se oma itse tärkeintä.Harmaaritari kirjoitti:
"No mä veikkaan, että se liittyi toiseen hommaan, mistä hän sitten ”uhriutui”, mutta ei siitä sen enempää. Ei kaikkea ihmisistä osaa ottaa selvää pelkän jalkaterien asennosta. 😁"
Palstan "herrasmies" sitten käytti naisraukkaa seksuaalisesti hyväkseen, sen jälkeen tahallaan kuorsasi suu auki niin että kuola valui ja varmaan piereskelikin huoneen siniseksi, kun sitten alistettu ja kaltoin kohdeltu naisraukka joutui huoneesta pakenemaan ja kuitenkin sitä pahoitteli sanoo narsistiherra sille puhelimessa ""ei mitään hätää, että ei tässä mitään ole... Että en mä tässä mitään häviä"
Tuli hiljaista.... Mä sit taas toivottelin hyviä jatkoja ja sanoin keskittyväni ajamiseen, että ei ole handfriitä. :oD" jotta nöyryytys olisi täydellinen.
Mutta ethän sä sitä tajua millainen moukka osaat olla ihan haluamattasikin, tai ehkä tajuatkin mutta et välitä koska sulle on se oma itse tärkeintä.No sulla riittää tuota mielikuvitusta. Yhtä paljon kuin kaikissa Koronajutuissakin. Jokainenhan hoitaa vastuunsa tunteista, mutta Valtakunnan olet saanut jo sopivan vauhkoksi. 😳
Se oikeasti kirjoittelee jo vaikka minne. Ja sä vaan naureskelet siellä... mutta kuten jossain sanoin, toi sun touhus on kaiketi ihan laillista, koska ei sitä kukaan voi kieltääkään.
Enää ei jaksa ees lähtee naureskellen mukaan sun provoihin...Disse kirjoitti:
No sulla riittää tuota mielikuvitusta. Yhtä paljon kuin kaikissa Koronajutuissakin. Jokainenhan hoitaa vastuunsa tunteista, mutta Valtakunnan olet saanut jo sopivan vauhkoksi. 😳
Se oikeasti kirjoittelee jo vaikka minne. Ja sä vaan naureskelet siellä... mutta kuten jossain sanoin, toi sun touhus on kaiketi ihan laillista, koska ei sitä kukaan voi kieltääkään.
Enää ei jaksa ees lähtee naureskellen mukaan sun provoihin...Valtakunta tekee mitä tekee minusta riippumatta ja hyvähän se että tiedostaa asiat, tosin minäkin vähän olen toppuutellut kun luulen ettei meidän tavisten sanomisilla tai vetoamisilla ole vaikutusta.
Harmaaritari kirjoitti:
Valtakunta tekee mitä tekee minusta riippumatta ja hyvähän se että tiedostaa asiat, tosin minäkin vähän olen toppuutellut kun luulen ettei meidän tavisten sanomisilla tai vetoamisilla ole vaikutusta.
Itsehän se tekee ja joku saa hänet intoutumaan...
Kuten jo jossain sanoin, olet loistava tässä. Harmi vaan että tuo perseily on täysin lsillista... mutta hupinss kelläkin...Disse kirjoitti:
Itsehän se tekee ja joku saa hänet intoutumaan...
Kuten jo jossain sanoin, olet loistava tässä. Harmi vaan että tuo perseily on täysin lsillista... mutta hupinss kelläkin...Mikä itsekullekin on perseilyä, sulle vissiin se knu joku yrittää ihan oikeista asioista keskustella.
Harmaaritari kirjoitti:
Mikä itsekullekin on perseilyä, sulle vissiin se knu joku yrittää ihan oikeista asioista keskustella.
No minä näen tuon vaan tietynlaisten ihmisten kiihottamiseksi, mutta siihenpä se jää... Jotenkin sääliksi käy, mutta aikuinen ihminen se Valtakuntakin on.
- Anonyymi
Tosiaan vähän epäilyttää kun hän kysyi minulta olenko "kumi allergine" kun tuli tuo mökkiviikko puheeksi... mutta hän näki hämmennykseni ja sanoi että se oli sellaista "lääkäri huumoria" ja kumpikin siinä sitten naurettiin.
Mutta mietin vielä.- Anonyymi
No ei ehkä tollasen huumorin takia tarvii epäillä...ainakaan musta mut tää on vaan mun mielipide.
- Anonyymi
Tämä ei ole aloittaja! Huom! Miksi tekeydyt minuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ehkä tollasen huumorin takia tarvii epäillä...ainakaan musta mut tää on vaan mun mielipide.
Joku pelleilee, tuon ”kumijutun” kirjoittaja ei ollut aloittaja!
- Anonyymi
AP on kommenteistaan päätellen jo päättänyt lähteä syrjäiselle mökille tuntemattoman miehen kanssa, ja näyttäisi vaan hakevan lauman hyväksyntää valinnalleen.
AP tuntuu sokeasti luottavan siihen että lääkärit ei ikinä koskaan kenellekään mitään pahaa tee, vaikka kuka tahansa voi olla sekaisin, ammattiin tai koulutukseen katsomatta. Jo se että lääkäri näinä aikoina haluaa tavata uuden ihmisen läheisissä merkeissä, soittaa hälytyskelloja. Heidän pitäisi ammatin puolesta ymmärtää muita paremmin miten tärkeää on ylläpitää sosiaalisia etäisyyksiä. Sitten vielä että kutsuu seurakseen hevon skutsiin. Kyllä tossa on hyväkin pyöritellä mahdolliset vaaratilanteet ja uhkakuvat mielessä läpi ennen kuin lähtee.
Toki todennäköisyydet ovat sen puolella että sekä mies että reissu olisi mukavat, ja ainoa suuri "uhka" olisi päätyä alasti päällekkäin.
Mutta mistäs sitä koskaan tietää! Syrjäinen mökki, taitava veitsenkäsittelijä... Varovaisuus kannattaa, ei tulisi pieneen mieleenkään kosiskella tuntematonta naista ensitreffeille pöpelikköön. Yhtä lailla se nainenkin saattaisi seota ja iskeä grillivartaan korvaan. Fiksumpaa tutustua ensin perusteellisemmin turvallisemmilla vesillä.
Mutta kuten sanottu, AP on kommenteistaan päätellen jo selvästi valintansa tehnyt. Rakastuneen päätä ei käännä järkipuhe, sen tietää kaikki.- Anonyymi
Lääkäri myös osaa lukea ihmisiä työnsä puolesta hyvin, onko sitten millä mielellä liikkeellä, hän voi hyvin puolustautua sillä, jos huonosti käy, et nainen oli jo 40 ikäinen, joka osaa jo päätellä itse ja ottaa myös vastuun tekemisistään. Voi toki olla mahdollista, et mieltää sinut itselleen sopivaksikin? Mut jos olet ollut yhtä varovainen hänenkin kanssaan kuin täällä, voi kokea myös tilaisuuden kokea jotain poikkeuksellista hyvässä tai pahassa? Sinun pitää se tietää?
- Anonyymi
AP:n kannattaisi harkita asiaa, kaks kertaa. Ensimmäiset treffit, pitäisi aina tehdä julkiselle paikalle ja silti ne saattavat päätyä ikävästi. Kokemusta on, ensin tanssittiin ystävän häitä, sen jälkeen olin lähdössä kotiin, ja mies hotelliin yöpymään kanssani, jonka ajatuksen mä hylkäsin.
Siitähän syntyi konflikti keskellä kaupungin katua, ja turpakäräjät tuli, kumpikin saatiin pahasti siipeemme. Joka tapauksessa, ikävyyksiin voi joutua keskellä ihmis paljouttakin, saati sitt jollain syrjäisellä mökillä. Älä ole sinisilmäinen!
Kyllä se mies ymmärtää kieltäytymisesi tapaamis paikan suhteen, jos hiukankin sinusta naisihmisenä välittää. Liika riskaapelia, minusta. Mielipidettähän sinä kysyit-
Neiti Kärpänen voisi kertoa myös ikävästä kokemuksestaan, jonka kertoi iltapäivä lehtienkin sivuilla taannoin. Juttua puitiin myös oikeudessa muistaakseni.
Erimielisyyttä oli tullut miesystävän kanssa mökillä ja mies oli pahoinpidellyt kyseistä naista ronskin laisesti. Juttu päätyi vissiin käräjille asti.
Kyseinen mies oli ammatiltaan juristi ja taatusti tiesi tehdesään jo väärin, sen olevan vähintäänkin pahoinpitelyä! Silti sortui rikokseen... ja sai merkinnän rikosrekisteriin.
Mies sai huomautuksen myös liitoltaan...
Muistaakseni niiden kuuden Kuubalaisen ja suomalaisnaisen välinen konfliktin alkoi yhden miehen ja naisen välisestä upouudesta suhteesta... päätyen kuvattuun joukkoraiskaukseen, joka toki helpotti huomattavasti poliisien ja oikeusoppineiden työtä!
Naien kohdalta se ei tekemättömäksi tehtyä kohtalokasta virhettä saa... piinaavat muistot jää!
Tämä minun mielipiteenäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP:n kannattaisi harkita asiaa, kaks kertaa. Ensimmäiset treffit, pitäisi aina tehdä julkiselle paikalle ja silti ne saattavat päätyä ikävästi. Kokemusta on, ensin tanssittiin ystävän häitä, sen jälkeen olin lähdössä kotiin, ja mies hotelliin yöpymään kanssani, jonka ajatuksen mä hylkäsin.
Siitähän syntyi konflikti keskellä kaupungin katua, ja turpakäräjät tuli, kumpikin saatiin pahasti siipeemme. Joka tapauksessa, ikävyyksiin voi joutua keskellä ihmis paljouttakin, saati sitt jollain syrjäisellä mökillä. Älä ole sinisilmäinen!
Kyllä se mies ymmärtää kieltäytymisesi tapaamis paikan suhteen, jos hiukankin sinusta naisihmisenä välittää. Liika riskaapelia, minusta. Mielipidettähän sinä kysyit-
Neiti Kärpänen voisi kertoa myös ikävästä kokemuksestaan, jonka kertoi iltapäivä lehtienkin sivuilla taannoin. Juttua puitiin myös oikeudessa muistaakseni.
Erimielisyyttä oli tullut miesystävän kanssa mökillä ja mies oli pahoinpidellyt kyseistä naista ronskin laisesti. Juttu päätyi vissiin käräjille asti.
Kyseinen mies oli ammatiltaan juristi ja taatusti tiesi tehdesään jo väärin, sen olevan vähintäänkin pahoinpitelyä! Silti sortui rikokseen... ja sai merkinnän rikosrekisteriin.
Mies sai huomautuksen myös liitoltaan...
Muistaakseni niiden kuuden Kuubalaisen ja suomalaisnaisen välinen konfliktin alkoi yhden miehen ja naisen välisestä upouudesta suhteesta... päätyen kuvattuun joukkoraiskaukseen, joka toki helpotti huomattavasti poliisien ja oikeusoppineiden työtä!
Naien kohdalta se ei tekemättömäksi tehtyä kohtalokasta virhettä saa... piinaavat muistot jää!
Tämä minun mielipiteenäni.Kiitos sinullekin pitkästä kirjoituksesta. Nyt kun otit asiat tuohon, tietysti muistan ne uutisista :( itselläsikään ei näytä olevan hyvää muistoa mikä on pettymys kuulla, että julkipaikalla on käynyt noin. Nykypäivä menee ihan pilalle ja kaikkien suhteiden rakentaminen, koska tuntuu, että hyvääkin ihmistä joutuu ensin epäilemään.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin odottaisin seksiä, jos mökkiviikonlopputreffeille kävisi kutsu kiinnostavalta mieheltä.
Minunkin kanta on, että suhtaudu terveellä skeptisyydellä ja varovaisuudella. Onhan se tylsää, kun kivempaa olisi innostua ja maalailla romanttista mökkilomaa. Mikä siitä saattaa tullakin, kukapa meistä sen tietää. Mutta terveellä varovaisuudella aina kannattaa edetä, kun ihmisestä ei tiedä tuonkaan enempää.
Vaikka minä en ikinä sattuaisi ketään treffikumppania, niin toisesta ei koskaan voi tietää ajatuksin.- Anonyymi
Lääkärismies, lääkärin vala ja syrjäiset mökkitreffit sinisilmäiselle morsiolle - aika klassinen trolli.
- Anonyymi
Taisin lukea samantapaisen AV:lta joskus, mukana oli jotain köysiä.
- Anonyymi
Aloitus ei ole trolli vaikka näillä palstoilla aina niistä syytetäänkin joka kommentin kohdalla. Olen aloittaja, nainen 40 ja jos asiat menee hyvin, voin näyttää tämän ketjun tälle miehelle jälkeenpäin. Hän on sen verran huumorintajuinen, että ehkäpä osaa myös asialle nauraa ja näkee myös syyt jos olen hänen mielestään epävarmasti käytäytynyt. On jotenkin töykeää, että joka kohdassa epäillään aiheita jos erehtyy vakavissaan kirjoittamaan ja kysymään muiden mielipidettä. Eikä tämä sitten olekaan keskustelusivusto.
Aapee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole trolli vaikka näillä palstoilla aina niistä syytetäänkin joka kommentin kohdalla. Olen aloittaja, nainen 40 ja jos asiat menee hyvin, voin näyttää tämän ketjun tälle miehelle jälkeenpäin. Hän on sen verran huumorintajuinen, että ehkäpä osaa myös asialle nauraa ja näkee myös syyt jos olen hänen mielestään epävarmasti käytäytynyt. On jotenkin töykeää, että joka kohdassa epäillään aiheita jos erehtyy vakavissaan kirjoittamaan ja kysymään muiden mielipidettä. Eikä tämä sitten olekaan keskustelusivusto.
AapeeKerrotko meille sit myöhemmin kuinka tässä kävi, olimmeko kuinka kärryillä vai pelottelimmeko sinua turhaan? Jos kävi hyvin, kantoiko hyvyys ihan avioon asti? 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826