Jos klamydia on tehnyt naisesta hedelmättömän niin voiko suhde kestää? Normaaleilla pariskunnilla on lapsensa, mutta tälläisellä parilla on vain se naisen menneisyys.
Kun nainen ei voi saada lapsia
17
<50
Vastaukset
Voi kestää. Parikymmentä prosenttia pareista ei voi saada lasta.
- Anonyymi
muuten voisi mutta koska saanut klamydian ennen suhdetta vai suhteen aikana niin pettäjää en katsele jja tautisten kanssa en makaa eli aina kun näet naisen pimpin niin mielee tulee sukupuolitautinen
- Anonyymi
Voiko suhde kestää jos jompikumpi on mistä tahansa syystä johtuen hedelmätön mutta lapsia tekisi molempien mieli?
Lapset on kuitenkin aika big deal. Vaikka kumpikin olisi kykeneväinen niitä saamaan mutta toinen ei halua, saattaa suhde päättyä siihen.
Vasten tahtoaan lapsettomat parit voivat toki elää myös onnellista parisuhdetta, mutta varmaan se lapsettomuus siinä kirvelisi melkoisesti. - Anonyymi
Hyi olkoon, ei missään nimessä mitään tuhkavittuja.
Aina voi adoptoida.
- Anonyymi
Hyi millanen suhde se olisi, yök! Voi mies parkaa !
- Anonyymi
Luulen, että sellainen nainen on aika saastainen?
- Anonyymi
Olisko sillloin lutka?
No esimerkiksi itse olen jo hankkinut lapset, niin en aio niitä hankkiakaan lisää. Ei vaikuttaisi ainakaan minun puolesta mihinkään. Mutta toisaalta jollekin nuoremmalle naiselle se saattaisi itselleen olla kova pala.
Kaikenlaisia suhteita sitä nykyään on, joten ei kai se ole kuin ihmisistä kiinni.- Anonyymi
Eikö kuvottaisi sellainen akka?!
Anonyymi kirjoitti:
https://www.fressis.fi/artikkeli/mista-seksitaudit-ovat-alun-perin-lahtoisin/
Pieni lukupaketti.Anonyymi kirjoitti:
No ei... Tietenkin mä setvisin, ettei se sukupuolitauti itseäni haittais... Mutta minusta klamydia jos on hoidettu pois, ei se enää tartu.
Minua kuvottaa vaikka oksennustauti...en halua olla sellaisen lähellä, joka on siinä just... Jos siis voin olla olematta... koska en halua itse sitä, mutta luultavammin useammalla meistä, itse mukaan lukien se tauti on ollut....mitä se klamydia sen kummasempi on... se tarttuu sukupuoliyhteydessä, mutta luultavammin tälleen 40 ikäisenä samanikäisien seurassa, kukaan ei ole neitsyt....
Omassa päässä se tunne on....mutta saa se jollain olla...ei oo mun propleema. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ei... Tietenkin mä setvisin, ettei se sukupuolitauti itseäni haittais... Mutta minusta klamydia jos on hoidettu pois, ei se enää tartu.
Minua kuvottaa vaikka oksennustauti...en halua olla sellaisen lähellä, joka on siinä just... Jos siis voin olla olematta... koska en halua itse sitä, mutta luultavammin useammalla meistä, itse mukaan lukien se tauti on ollut....mitä se klamydia sen kummasempi on... se tarttuu sukupuoliyhteydessä, mutta luultavammin tälleen 40 ikäisenä samanikäisien seurassa, kukaan ei ole neitsyt....
Omassa päässä se tunne on....mutta saa se jollain olla...ei oo mun propleema. :oDEi tekisi mieli sellaiseen kyllä koskea, hoidostakaan et voi olla varma ja kohta se tauti on sulla.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tekisi mieli sellaiseen kyllä koskea, hoidostakaan et voi olla varma ja kohta se tauti on sulla.
No en ole tällähetkellä kenenkään kanssa, enkä aiokaan juuri klamydia ja muitakaan sukupuolitautia sairastavia etsiä, mutta jokaisella on mitä on elämässään ja sinäkin voit valita elämääsi juuri sellaiset ihmiset kuin haluat... :o)
Mitä tällainenkin lause tarkoittaa:
"Normaaleilla pariskunnilla on lapsensa"
Jonkin sortin rasismia?
Tiesitkö että on ihmisiä ja pariskuntia, jotka eivät edes halua lapsia?- Anonyymi
Voihan se vika olla myös miehessäkin, ei vaan ole juurikaan liikkuvia nuijapäitä 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se vika olla myös miehessäkin, ei vaan ole juurikaan liikkuvia nuijapäitä 🤔
Kyllä.
Mutta sekään ei liity mitenkään tuohon aloittajan lauseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826