Hiljaista on, hyvin hiljaista. Konkurssissa pian
Heh heh hee
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Joo niin on, kävin eilen K-Ctymarketin noutopisteestä hakemassa ostoksia. Koko Ideaparkin laaja piha melkein tyhjä. Huonoltahan tuo tilanne näyttää.
Olen muuten e simmäistä kértaa tämän riippukikin kanssa samaa mieltä, että konkurssia pukkaa. Heh heh hee. - Anonyymi
Tää on seksikäs mies tää riipputissi, vaikka on oikeesti nainen. Leipä loppuu siltäkin,jos vesa sulkee kaupan. Vesalta ei lopu,on meinaan jonkun verran rahaa jemmas. Ei tarvi koskaan kauppaansa jos ei ite halua, velathan jää osakeyhtiölle,sääli duunareitten konkursseja ne on henkilökohtaisia,ikuinen velkavankeus oottaa. Jotta heitä tissisi olkapäille ja hae töitä,että ssat velkas maksettua. Tuurin kaupoille onnea ja menestystä on outoa ku ei oikeen nyt pysty käymään, mutta jatkossa takuulla tullaan.
- Anonyymi
Stockmann tavaratalollakin on jo hirttusilmukka kaulan ympärillä, enää on vain siitä kiinni että kuka vetää vivusta.
- Anonyymi
Kyllä oli hiljaista Ideaparkissa. Vesalla kauppa käy.
- Anonyymi
Jaettiin ilmaista ruokaa mutta kukaan ei ostanu mitää hehheh heee
- Anonyymi
Opetelkaa lukemaan tilinpäätöksiä, Veljekset Keskisellä nimittäin menee erittäin hyvin, vaikka kateelliset kommunistit muuta toivookin!
- Anonyymi
Kepulaisilla kateus kuuluu kulttuuriin
- Anonyymi
Pahalta näyttää. Topi käyny tutkimassa uutta kauppaa itselleen
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774