-Heidän yksinkertaistamistansa
- Mielenterveys ongelmaisten leimaamista moni on ihan ok tyyppi. Sitä paitsi tosi moni oikeasti sairas sadisti osaa piilotella näkyvillä tavisten seassa mielenterveys ongelmattomana vaikka onkin ilman lääkkeitä. Samaa aikaa nää leikkii parempia ihmisiä ne mielummin on sairaita kun ottaa lääkkeitä/terapiaa vastaan.
- Vitun nopea tuomitseminen ihan typerillä perusteilla moni ei oo ees vika
- Ylemmyyden/paremmuuden tunteen tavoittelu minkä pilvilinnan ylläpitämiseksi moni on valmis hakee oikeutuksia ja näkee vaivaa niiden eteen suuri ego.
- Moraali toimii omaan suuntaan yleensä äkkii tuomitsee muut silloin kun itse tekee jotain todella loukkaava ei tarvitse pyytää anteeksi
- Ei oo mitään rajaa mitä verbaalisia solvauksiaa kaataa toiseen päälle kunhan ei käytä väkivaltaa.
- Oman julmuutensa oikeuttelu mielensäpahoittaja teorialla
Vihaan valtaa osaa taviksista
Anonyymi
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa juuri päähän se että ihmiset sanoo vaikka mitä paskaa kun siitä ei niin rangaista. Jokin raja pitäisi olla henkisellä väkivallalla vaikka siitä on vaikea jäädä kiinni.
- Anonyymi
Sitähän se oma elämä teetättää. Jospa kuningas hidas kykenee auttamaan.
- Anonyymi
Ei ole mitään mielenterveysterapiaa, eikä kemiallista epätasapainoa.
Ikäviä itsekeskeisiä tyyppejä on aina ollut.
https://www.youtube.com/watch?v=zg0TFkFDtyA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712