Eura on varmasti Suomen tylsimpiä paikkoja! Eihän Eurassa ole mitään, vaikka euralaiset luulevat olevansa maamme tärkeimmässä kunnassa. Muualla Suomessa ei edes tiedetä missä Eura on. Saa olla onnellisia ne jotka ovat päässeet Eurasta pois! Olisi kauheaa jos joutuisi elämään Eurassa.
Eura on varmasti Suomen tylsimpiä paikkoja!
9
193
Vastaukset
- Anonyymi
Eura kiehtoo asuinpaikkana
- Anonyymi
Eurassa on hyvä asua, elää ja olla. Idyllisen kaunista, paljon historian havinaa.
- Anonyymi
Kerrankin joku joka on samaa mieltä kanssani. Eura on suomen kurjin ja rumin kunta. Ihmiset siellä ovat kuin 80- luvulta. Sanakirjassa juntti kohdalla seisoo euralainen.
- Anonyymi
Minäkin olen kanssasi samaa mieltä enkä ole keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Ei oo pakko asuu ellei taho . Missäköhän Suomen alle 15000 ihmisen kunnassa on kirjoittajan paratiisi ja kuinkahan rajua se meno tälläi päiväsaikaan pitäisi olla?. Riittäisikö autokisat keskustassa vai pitäisikö ammuskelua ja huumeiden jakoa olla jotta jännitystä saataisiin arkea piristämään. Miksei vakautta ja rauhallista elämää arvosteta vaan heti mielletään tylsäksi?.
- Anonyymi
Provosoiviin aloituksiin ei kannata mennä mukaan.🙂
- Anonyymi
Euran vakaus ja rauhallinen elämä löytyvät tositilastoissa sijalta 306/320:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000569864.html
Aineistona ovat poliisitilastot.
- Anonyymi
Toi tilasto on valheellinen, Osmantuvan palamisen jälkeen Eura on ollut paljon rauhallisempi.
- Anonyymi
ei ole ollut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709