Merkkivalo "EPC" on ilmoitus mistä? Käsikirjan mukaan "mars' mars huoltoon"!
Audissa ainakin ilmoitus tarkoittaa häiriötä sähköisessä kaasupolkimessa.
Fabiassa syttyi ko valo ,kun jarruvalojen katkaisija polkimessa hajosi.
Asensin uuden katkaisijan, EPC-valo palaa edelleen.
Täytyykös kantaa taas tukko rahaa merkkihuoltoon jotta koodaavat virheen pois, vai poistanko polttimon mittaristosta kohdalta EPC?
EPC
9
4342
Vastaukset
- elekku
käy nollauttamassa vikakoodi merkkiliikkeessä niin saat sen valon sammumaan
- pois!
Eikös vikakoodit häviä, kun irroittaa akun hetkeksi?
- irrota varovasti!
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
irrota varovasti! kirjoitti:
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
Mitenkä akun voi irrottaa varovasti?
Täytyykö piuhat ottaa pois ikäänkuin pihistämällä.- Mnää
Mulla Skodasta simahti akku talvella, ei valon valoa mittaristossakaan.
Ostin uuden akun, irroitin vanhan ja uusi paikalleen!
Eikä merkkiäkään minkään sekoamisesta! - koodi
Jos radiossa on varkaudenestokoodi, sen on syytä olla tallessa ennen akun irroitusta. Muuten ei pitäisi olla ongelmia.
- jan59
Ocu -02:ssa EPC-valo syttyili sattumanvaraisesti kierroslukuanturin johdon eristevaurion vuoksi. Vaurion syy jäi epäselväksi, olisiko aiempi omistaja
pessyt konehuoneen painepesurilla?
Inhottava vika löytää. Kun viet auton huoltoon,
mitään ei näy, auto käy hyvin, mutta vikamuisti on
täynnä hämäräperäisiä vikailmoituksia.
Näitä nykyautojen hienouksia...
nimimerkki kolme kertaa pajalla. - Fobi
Jos merkkivalo häiritsee, ota irti sulake nro56 (engine control unit)!
- Samu-75
Ja sitten ei toimikaan enää koko kone. Olipa hauska vinkki :p
Jos jätettäisi tälläiset "fiksuilut" pois. OK?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979