Kuinka montaa profiilia pidätte netissä ja miksi?
Miten ne eroavat toisistaan?
Mulla on kaksi, kun halusin nähdä ketkä miehet vastaa todelliseen bimbo-profiiliin, kun "tavalliselle" ei satele treffejä. Yllätys on suuri, mutta valikoituuhan ne pois, joita en missään nimessä yritä tavoittaa.
Pikku gallup profiileista?
16
3399
Vastaukset
- Miss Kevät
Minulla on kolme profiilia. Yksi ns. bimbo-profiili, ja yksi "todellinen minä" ja toinen "todellisen minän" apuri. Ja suosittelen kaikille tätä menetelmää. Moni varmasti pitää sitä epämoraalisena tai jopa huijauksena. Olen ollut erittäin hämmästynyt ja pettynytkin kun samat miehet ovat vastanneet jokaiseen kolmeen ja kun olen käynyt keskustelua heidän kanssaan, saan kuulla sitten miten "originellin" tyypin kanssa he hetki sitten jutustelivat ja sehän olin minä.
Aikoinaan tein profiilin tekeytyneenä mieheksi. Todellakin miehet saavat vähemmän vastauksia kuin naiset. Miesprofiilini oli ihan miellyttävä, ei siirappimainen, mutta asiallinen ja hieman romanttinen. Kahden viikon aikana, jona se siellä oli, ei vastauksia tullut yhtään. Ei ainoatakaan. Vierailijoita toki sivuilla oli. Sen sijaan naisprofiilini ovat kaikki saaneet jotakuinkin saman verran yhteydenottoja.
Miehet eivät pidä siitä, että heihin otetaan yhteyttä ja naiset ovat tiedostaneet tämän. Mies on se saalistaja, ja sallittakoon heille tämä ele heidän itsetuntoaan nostamaan.
Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan korostaa, että "todellinen profiilini" on täysin rehellinen ja olen saanut todella ihania e-mail-kumppaneita. AInakin suurimmat valehtelijat karsiutuvat heti pois.- mieeess
suurin osa miehistä todennäköisesti menee onnesta sekaisin jos joku nainen sattuu vastaamaan, eli se siitä sun metsästysteoriasta.
Suurin osa naisista taitaa ajatella samalla tavalla kuin sinä...... "Miehet eivät pidä siitä, että heihin otetaan yhteyttä..." Ei v!ttu mitä p@skaa.
Niin joo ja huomaa, että ei naisilla paljoa ole tietoa näistä asioista. Itselläni on ollut profiili suomi24:sen palvelussa noin kahdeksan kuukautta, enkä ole saanut ensimmäistäkään yhteydenottoa. Onneksi sentään naiset vastailevat minun viesteihini. mieeess kirjoitti:
suurin osa miehistä todennäköisesti menee onnesta sekaisin jos joku nainen sattuu vastaamaan, eli se siitä sun metsästysteoriasta.
Suurin osa naisista taitaa ajatella samalla tavalla kuin sinä...... "Miehet eivät pidä siitä, että heihin otetaan yhteyttä..." Ei v!ttu mitä p@skaa.
Niin joo ja huomaa, että ei naisilla paljoa ole tietoa näistä asioista. Itselläni on ollut profiili suomi24:sen palvelussa noin kahdeksan kuukautta, enkä ole saanut ensimmäistäkään yhteydenottoa. Onneksi sentään naiset vastailevat minun viesteihini.Mulla on ollu toista vuotta ei ainuttakaan viestiä naisilta, vaikka olisin toivonut että joku olis kiinostunu. Paljon kyllä oli käyty sivulla, mutta ei lähestytty. Kyllä sitten minun lähettämiin viesteihin vastailtiin, mutta se siitä. En kylläkään koskaan koittanut niitä jotka olivat vierailleet sivulla ahkerastikkin, koska ajattelen että ne ei ole kiinostuneita vaan muuten eksyneet sinne.
- pölijiä
puupiä kirjoitti:
Mulla on ollu toista vuotta ei ainuttakaan viestiä naisilta, vaikka olisin toivonut että joku olis kiinostunu. Paljon kyllä oli käyty sivulla, mutta ei lähestytty. Kyllä sitten minun lähettämiin viesteihin vastailtiin, mutta se siitä. En kylläkään koskaan koittanut niitä jotka olivat vierailleet sivulla ahkerastikkin, koska ajattelen että ne ei ole kiinostuneita vaan muuten eksyneet sinne.
Naiset on kuulkaa älykkäitä olentoja! Jos joku nainen vierailee profiilisivullasi parina kolmena peräkkäisenä päivänä, se on merkki kiinnostuksesta eikä vahinko!
Itse tsekkaan niillä käynneillä miehen 'hoksottimia' - tajuuko toi urpo, että oon kiinnostunu, mutta naisena en tee aloitetta vaan jätän sen miehelle! Miksi ihmeessä miehet odottaa naisen tekevän aloitteen?! Toimikaa tai mitään ei tapahdu! - havumetsän zorro
pölijiä kirjoitti:
Naiset on kuulkaa älykkäitä olentoja! Jos joku nainen vierailee profiilisivullasi parina kolmena peräkkäisenä päivänä, se on merkki kiinnostuksesta eikä vahinko!
Itse tsekkaan niillä käynneillä miehen 'hoksottimia' - tajuuko toi urpo, että oon kiinnostunu, mutta naisena en tee aloitetta vaan jätän sen miehelle! Miksi ihmeessä miehet odottaa naisen tekevän aloitteen?! Toimikaa tai mitään ei tapahdu!Mulla oli joskus profiili, jota jotkut naiset saattoivat käydä katsomassa jopa useita kertoja päivässä (taisi olla ennätys 10 kertaa). En tietenkään vastannut niille, koska en täyttänyt heidän profiileissaan olleita hakukriteerejä.
- miees
pölijiä kirjoitti:
Itse tsekkaan niillä käynneillä miehen 'hoksottimia' - tajuuko toi urpo, että oon kiinnostunu, mutta naisena en tee aloitetta vaan jätän sen miehelle! Miksi ihmeessä miehet odottaa naisen tekevän aloitteen?! Toimikaa tai mitään ei tapahdu!minä taas odotan, että naiset tekevät aloitteen. Hyvin on toiminut tähän asti. Fiksut ja aloitteelliset naiset saavat vain parasta.
pölijiä kirjoitti:
Itse tsekkaan niillä käynneillä miehen 'hoksottimia' - tajuuko toi urpo, että oon kiinnostunu, mutta naisena en tee aloitetta vaan jätän sen miehelle! Miksi ihmeessä miehet odottaa naisen tekevän aloitteen?! Toimikaa tai mitään ei tapahdu!Älykkäitä vai.. Miksi sitten profiiliin on kirjoitettu pitkä lista kaiken maailman ympäripyöreitä vaatimuksia, joihin ei kyllä sopivaa ehdokasta lyödy tämän pallon päältä. Minusta on vaikee tehä aloitetta kun tiedän että kaikkeen en pysty. Jos nainen itse ottais yhteyttä niin sehän jo kertois että jalustaa on laskettu.
- itseriittoinen=)
sitä huomaa taas olevansa todella naiivi kun yhtä profiilia kuvallista sellaista vaan olen älynnyt käyttää. Todelliset pelinaiset kun näkyvät pitävän useaa profiilia! Ihmettelen vain miksen ole itse moista älynnyt? hakenut liian tositarkoituksella? alkaa tämänkin pelin luonne minullekkin pikkuhiljaa paljastua, enkä välttämättä ole ollenkaan varma pidänkö pelistä.
Noo.....omana rehellisenä itsenäni kyllä löysin tätä kautta itselleni ihanan miehen jonka kanssa nyt katselemme minne maailma meitä kuljettaa=) ja se ainokainenkin profiilini on toistaiseksi jäädytetty. Ei siksi että hän sitä olisi pyytänyt vaan siksi etten tunne itse sitä enää tarvitsevani=) - Iiwari
...vai niinkin voi teketä ?!?!?
Itelläni tyhmyyksissäni oli vaan ihan yks oman näköinen profiili.
Taitaa olla deittailu korkeempaa tiedettä (vai taidetta).
Onneks tärppäsi viime kesänä jo parissa viikossa ja se oma kulta löytyi. - VanhatKaadot
ihan tarpeen mukaan useampaa kuitenkin.
Tarkoitushan on minulla vain saada SEKSIÄ eikä mitään seurustelua - Single23
profiilia olen pitänyt ja hyvin on toiminut....ihmettelenkin miten täällä valitetaan vonkaajista yms kun omalle kohdalleni ei ole yhtään sattunut.
Joskus olen miettinyt toisen profiilin laittamista jossa painottaisin hiukan eri asioita, mutta en nyt vielä ainakaan ole jaksanut sellaista tehdä.
Niin ja lopuksi vielä...olen nainen ja profiilini on kuvaton...kyllä silläkin ihan kivasti pärjää ja kuvia voi vaihtaa sitten myöhemminkin... - satu
Mulla on netissä tasan yksi profiili tällä hetkellä. Se on täysin totuuden mukainen ja olen saanut jonkin verran viestejä. Itse olen kuitenkin sellainen, että kun katselen kiinnostavia profiileja niin otan yhteyttä..ehkä niillä miehillä ei vaan ole pokkaa ottaa yhteyttä..ja miksi meidän naisten tulisi aina odottaa, että ne miehet saavat ottaa yhteyttä? Profiilini kautta olen saanut muutamia hyviä ystäviä joiden kanssa vaihdellaan kuulumisia kun voidaan.
- Siiri
Olen ottanut aktiivisesti yhteyttä useisiin miehiin, mutta jotenkin se yhteydenpito on aina katkennut. Jos vastaan jollekin, odotan toisen vastavuoroisesti vastaavan minulle.
Jos näin ei käy, oletan, että se siitä sitten.
Toistaiseksi ei ole jäänyt yhtäkään kiinnostunutta jäljelle. Olenpa tylsä.
Miehet haluaa ilmeisesti itse valita keskustelukumppaninsa ja aktiivinen nainen tulkitaan tyrkyksi tms.
En minä tätä kovin korkealle enkä tosissani arvosta, enemmän pelleilyä ja feikkejä kaikki. - SamuelVäsy
Siiri kirjoitti:
Olen ottanut aktiivisesti yhteyttä useisiin miehiin, mutta jotenkin se yhteydenpito on aina katkennut. Jos vastaan jollekin, odotan toisen vastavuoroisesti vastaavan minulle.
Jos näin ei käy, oletan, että se siitä sitten.
Toistaiseksi ei ole jäänyt yhtäkään kiinnostunutta jäljelle. Olenpa tylsä.
Miehet haluaa ilmeisesti itse valita keskustelukumppaninsa ja aktiivinen nainen tulkitaan tyrkyksi tms.
En minä tätä kovin korkealle enkä tosissani arvosta, enemmän pelleilyä ja feikkejä kaikki.Ei miehestä, minusta ainakaan, ole keljua se, että nainen ottaa yhteyttä. Päin vastoin. Kirjoittelu loppuu jos kiinnostusta ei syystä tai toisesta ole. Turha silloin on väkisin jatkaakaan.
Luuletko etteivät naiset "väsy" kirjoittamiseen?
t. Samuel Väsy
- minä vain
Vain yksi profiili ja kiinnostusta on riittänyt ilman vonkaamista. Olen myös itse ottanut miehiin yhteyttä ja saanut asiallisia vastauksia. Vain yksi suora ehdotus tullut ja profiili ollut jo pitkään. Kai se on kiinni siitäkin millaisia viestejä itse laittaa menemään.
- heppu
..miksi olen saanut muutaman tulen katkuisen viestin, vaikka olen hakenut vain kirjoitteluseuraa ?
Tarkoittaako "treffit" vain sitä, että haetaan joko elämänkumppania tai seksiseuraa ?
Minusta ei.
Olen kyllä saanut todella asiallisiakin viestejä ja ilokseni olen huomannut että jotkut sentään lukevat profiilin ajatuksella. Eivätkä tee johtopäätöstä heti siinä kohtaa, jossa lukee että on varattu.
Tästä seuraavasta voi joku loukkaantua, mutta sanon sen silti. En viitsi laittaa lainauksia viesteistä tähän kaikkien luettavaksi, mutta täytyy sanoa että en ihmettele muutaman (tässä tapauksessa Naisen) olevan sinkku... uskon että vonkaajiakin lähettelee viestejä jne.. mutta jos joku on käynyt vain! katsomassa profiilin, ei saisi aiheuttaa hirveetä katkeruuden purkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969