Villilän kartanon loppulasku näyttää olevan loppusuoralla.
Kauniista ja tyylikkäästä paikasta on näköjään tullut petkuhuijareiden ja keinottelijoiden pilkkiavanto.
Ei kelvannut edellinen vakaa yrittäjä joka teki työnsä ja maksoi laskunsa,piti saada poppari ja lopputulos on että käräjäoikeudessa kiistellään kukamitäkenelle,onneksi ei sentään ole paikkaa ostaneet vaan omien firmojensa jäämistöistä ja keskinäisistä velkasuhteista riidellään.
Lehdestä luin
6
641
Vastaukset
- Anonyymi
Asian vierestä hieman:Mahtaako olla pitkäkin lista niistä yrittäjistä jotka tälläkään paikkakunnalla ovat lopettaneet yritystoimintansa ilman raastuvassa riitelemistä tahi voudin määräystä ja siirtyneet takavasemmalle omasta tahdostaan?
-
-
-
-
-- Anonyymi
Mahtaaks seuraavaks mennä toi vanha kirjakauppa Voutin vasaran alle mitäs veikkaatte?
- Anonyymi
Muutamat eivät osaa lopettaa "yrittämistään" tuomioista ja päätöksistä huolimatta ja toimivat jopa päättävissä elimissä
- Anonyymi
Päättäjät voisivat muuttaa paikan nimen Kankkulan Kartanoksi.
Ois melko osuva.........- Anonyymi
Sillon pitäs kaivaa kaivo johon sais upotettua loputki kunnan rahoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon pitäs kaivaa kaivo johon sais upotettua loputki kunnan rahoista
Mulla ois oksasilppuri...siinä menee melkoisia tukkoja kakistelematta.
Voin tässä kohtaa ojentaa auttavan käteni....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764