Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.

Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut
monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomailla ja minun ympärillä on paljon
ihmisiä.

Minä muistan todella hankaluudet, ennen kuin pääsin pois suomesta ja siinä
siinä myös jumala auttoi minua ja siunasi minua. Voitte jokainen olla varma,
että sinä myös olet yksilö ja sinua myös siunataan jos olet sydämmeltä puhdas.

Minä tiedän, että moni moni on suuressa hädässä ja ahdingossa suomessa ja
kärsii monista asioista, mutta kaikkein tyhmintä on kärsiä jostakin valtiosta.
Valtiot ja kuninkaat ja poliittiset hallintovallat on raamatun käsityksen mukaan
raamatun petoja ja valtioiden lipuissa usein on myös petoeläimen kuva.

En minä ollut ainoa joka kärsi suomessa ja näki kaiken sen saastan ja pahuuden
ja koston ja vihan ja valheen ja panettelun siellä. Minä kärsin siitä ehkä kovin,
kun minulla oli vertailukohdat ja tiesin mitä muualla on ja millaista elämä voisi
olla. Olenkin ihmetellyt sitä pedon lukua 6.12.

Osaan kyllä käsitellä asioita, mutta se tieto. Tieto lisää tuskaa ja joku olemalla
on jotakin olematonta mitä ei todellisuudessa edes ole olemassa on hulluutta.
Viittaan tässä juuri siihen persuiluun ja suomalaisena ja hämäläisen ja ties minä
olemalla olemaan. Onko se oikeasti muuta, kuin olemalla olemista, vaikka
ihminen on yksilö aina myös hengellisessä mielessä.

Se, että Euroopan unioni ja USA antaa hienon suojan ihmisille, että he ovat
koko maailma. Se näkyy ihmisten käytöksessä ja vapauttaa sinut olemaan
ja tekemään omaa elämää ja olemaan myös hengellisesti rikas ja tasapainossa.

USA:n rikkaus luotiin ihmisten yhteistyöllä kaikista maista ja kulttuureista.
Kun saatana on, siis valtio ja rotu ja nationalismi, niin sitä vastaan meidän
ihmisten on käytävä yhdessä ihmisinä kaikista uskonnoista ja kaikista maista.

Te, ette voisi edes ymmärtää, mitä tapahtumia minulle on sattunut elämässä.
Ne ei voi mitenkään olla sattumia ja niin paljon. Minä tahdon sanoa, että ei
jumala tahdo siunata sellaista, mikä levittää pahaa. Minä en puhu siitä, että
onko joku varastanut tai tehnyt muuta rikollista, vaan siitä, että millaista
sanomaa ja tunnetta ihminen levittää ollessaan kosketuksissa muiden kanssa.

Joka puhuu valtiosta ja olemisesta olemalla jotakin, niin sillä on paha kaiku.
Mitä sinä teet silloin täällä ihmisten kanssa ? Oliko hyvä kysymys?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö olekin upeeta olla Euroopan unionin kansalainen ja ei tarvitse
      olemalla olla mitään ihmieellistä, jota joutuisi kuvittelemaan ?

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että sinulla on vain melko huono vieraiden kielten osaaminen, koska niiden osaaminen auttaa myös näkemään muiden maiden huonouden.

Sinulle tuo harhaa mielipiteisiisi se, että eurollasi on arvoa köyhissä Aasian maissa. Sehän on vähän samaa sarjaa kuin suomalaisilla oli NL:n matkat. Rahaa oli kuin roskaa. Siellä tosin ei ollut oikein mitä ostaa. Aasiasta saat kaikenlaista kaupoista.
      Turistille ollaan kohteliaita, koska heillä on rahaa. Sekin luo harhaa. Mukavien ihmisten harhan.
      Minäkin olen sisruksineni köyhistä oloista, ja päässyt melko kohtalaisesti eteenpäin elämässä. Minua autettiin pienenä koulutuksessa, oli sellaisia sukulaisia joilla oli rahaa. Sain käydä kouluja ihan yliopistotasolle asti. Nämä opinnot pystyi silloin rahoittamaan lainalla ja kesätöillä.

• Niin, minä olen tehnyt oman osuuteni oman aikani järjetelmässä. En voi verrata,
        että miten olisin selviytynyt jos olisi syntynt, vaikka Aasiaan tai Saksaan.

Jokaisessa maassa on köyhiä ja rikkaita ja sairaita ja rampoja ja tyhmiä ja viisaita.
        Jokaisessa maassa on hyviä ja pahoja ihmisiä on uskovaisia on murhaajia on
        väkivallan ihmsiä on ihan kaikkea kaikissa maissa. Uskotko ?

Mutta Euro rahana antaa minulle varmuuden tulevaisuudesta. Euroopan unioni
        luo myös varmuutta elämään. En voisi uskoa, että Saksa ja rikkaat euroopan maat
        ajaisivat alas ihmisten oikeuksia ja turvaa tai tasa-arvoa. Siksi Euroopan unioni ja
        vielä Liittovaltiona parempi.

• Niin, minä olen tehnyt oman osuuteni oman aikani järjetelmässä. En voi verrata,
        että miten olisin selviytynyt jos olisi syntynt, vaikka Aasiaan tai Saksaan.

Jokaisessa maassa on köyhiä ja rikkaita ja sairaita ja rampoja ja tyhmiä ja viisaita.
        Jokaisessa maassa on hyviä ja pahoja ihmisiä on uskovaisia on murhaajia on
        väkivallan ihmsiä on ihan kaikkea kaikissa maissa. Uskotko ?

Mutta Euro rahana antaa minulle varmuuden tulevaisuudesta. Euroopan unioni
        luo myös varmuutta elämään. En voisi uskoa, että Saksa ja rikkaat euroopan
        maat ajaisivat alas ihmisten oikeuksia ja turvaa tai tasa-arvoa. Siksi Euroopan
        unioni ja vielä Liittovaltiona parempi.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että tarvitsisisit paremmat silmälasit ja ehkä kuulolaitteenkin.

• Anonyymi

Miksi usein suomalaisvastaiset EU-kiihkoilijat ja kiihkomamuttajat muuttavat Suomesta pois?!

Ja sitten ulkomailta käsin he vastustavat Suomen itsenäisyyttä ja vapautta. Ja haluavat mamuttaa Suomen ei-suomalaiseksi.

The Rat-vasurimmekin suunnittelee muuttoa pois Suomesta. Tajuatteko kuvion?

Nuo maansa ja kansansa petturit ovat niin katkeria suomalaisille ja suomalaisuudelle, että ulomaillakin asuessaan he pyrkivät tuhoamaan ne!

• Siis parempi elämä ! Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
        Se peruskysymys on mitä sinä persu et oikein ymmärrä, vaikka minä olen sitä ties
        jo tuhat kertaa sinulle vastannut. Ei sinun eikä kenekään tarvi olla olemalla mitään.

Kyllä maailma on silti olemassa, vaikka kukaan ei olisi mitään! Kyllä sosiaaliturva,
        terveydenhuolto ja eläkevakuutukset silti on, vaikka sinä et olisi olemalla mitään.
        Eihän kukaan voi lähteä kuuhun tai Marssiin tai muuttua ufoksi.

Jos joku järjestö haluaa olla sellainen ja sellainen, niin se on heidän asia.
        Silloin ne joutuvat muokkaamaan siitä sellaisen mihin ihmiset haluaa kuulua ei
        pakolla olemalla mitään. Silloin siitä voi muodostua tehokkaampi ja parempi.
        Euroopan unioni luo ihmisille aivan mahtavat mahdollisuudet. Mitä enemmän
        oikeuksia sinulla on sen paremman elämän sinä saat luonnollisesti oliko oikein?
        Ei sinun tarvitse maksaa mitään veroja sinne mihin et halua ja et silloin ole
        myöskään vastuussa minkään valtion veloista ... Eikö tämä ole yksinkertaista.

Euroopan unionin liittovaltio mahdollistaa silloin monelle monelle ihmiselle
        aivan loistavat mahdollisuudet olla ja elää ja siksi kait sinä olet myös syntynyt
        maanpäälle vai oletko syntynyt jotakin muuta tarkoitusta varten ?

Mutta suurin ongelma on, että olet ottanut pedonmerkin ostaasi ja ehkä käteesi?
        Sinä kärsit sen asioista ja ajattelet sen kautta asioita.

• Eurofighter kirjoitti:

Siis parempi elämä ! Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
        Se peruskysymys on mitä sinä persu et oikein ymmärrä, vaikka minä olen sitä ties
        jo tuhat kertaa sinulle vastannut. Ei sinun eikä kenekään tarvi olla olemalla mitään.

Kyllä maailma on silti olemassa, vaikka kukaan ei olisi mitään! Kyllä sosiaaliturva,
        terveydenhuolto ja eläkevakuutukset silti on, vaikka sinä et olisi olemalla mitään.
        Eihän kukaan voi lähteä kuuhun tai Marssiin tai muuttua ufoksi.

aivan loistavat mahdollisuudet olla ja elää ja siksi kait sinä olet myös syntynyt

Mutta suurin ongelma on, että olet ottanut pedonmerkin ostaasi ja ehkä käteesi?
        Sinä kärsit sen asioista ja ajattelet sen kautta asioita.

Siis parempi elämä ! Ei siinä sen ihmeellisempää ole.
        Se peruskysymys on mitä sinä persu et oikein ymmärrä, vaikka minä olen
        sitä ties jo tuhat kertaa sinulle vastannut. Ei sinun eikä kenekään tarvi olla
        olemalla mitään.

Kyllä maailma on silti olemassa, vaikka kukaan ei olisi mitään! Kyllä kyllä
        sosiaaliturva, terveydenhuolto ja eläkevakuutukset silti on, vaikka sinä et
        olisi olemalla mitään. Eihän kukaan voi lähteä kuuhun tai Marssiin tai
        muuttua ufoksi.

Mutta suurin ongelma on, että olet ottanut pedonmerkin ostaasi ja ehkä
        käteesi? Sinä kärsit sen asioista ja ajattelet sen kautta asioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe