Onko ratsastus urheilua?

Anonyymi

Olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä, ratsastus ON urheilua! Mulla on ainakin 3krt ratsastusta viikossa ja se on urheilua. Onko kellekkään muulle ratsastajalle nämä lauseet tuttuja? ”Sähän vaan istut siellä selässä” tai ”Ei ruualla saa leikkiä” Todella typeriä ajatuksia mielestäni. Ratsastuksessa pitää käyttää paljon omaa kehoa. Haluaisin, että ihmiset ymmärtäisivä, että se on henkistä ja fyysistä hommaa. Se on myös yhteistyötä hevosen ja ihmisen välillä.

6

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ratsastus on urheilua. Yhdenkin ihan normi tunnin jälkeen olin ihan poikki.

• Anonyymi

Sama varsinkin nyt ku on kuuma ja ollaan kentällä auringon paisteessa nii on ihan sairaan kuuma ja väsynyt ja haluu vaan eroon hikisistä turvaliivistä ja kypärästä mut en silti vaihtais ratsastusta mihinkään:)

• Anonyymi

Se vähän riippuu... Jos he ovat itse kokeilleet jotakin sirkusponia ratsastaa muutamalla eurolla, ei se tietenkään mitään urheilua ole, mutta esim. Este - ja kouluratsastus ovat urheilua. Ratsastaminen on fyysisesti raskasta, joten sillä perusteella se on mielestäni urheilua... Voin toki olla väärässäkin.

• Anonyymi

Kyllä ratsastus ON urheilua. Eihän selässä vaan istuta KOKOAIKAA siinä esim. Kevennetään yms... Kyllä sen tunnin jälkeen on hiki ja joskus seuraavana päivänä lihakset kipeenä ei onneksi enää lihakset ole kipeät ratsastuksen jälkeen mutta ekoille kerroilla saattaa olla.

• Anonyymi

Niin se on urhelua mutta nyt minulla on ollut taukoa koska se hevonen jouduttiin lopettamaan

• Anonyymi

Hyvä niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31